در ۸ ماه نخست سال ۲۰۲۲، هند ۶.۸ درصد افزایش واردات نفت را به ثبت رسانده و بیشترین رشد واردات نفت این کشور از روسیه بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت هندوستان اعلام کرد برای واردات تبلت، لپ تاپ و رایانه های شخصی از این پس به مجوز نیاز است.
واردات نفت هند از روسیه کاهش بیشتری یافت
رندا شیخ، کارشناس غذا چهار نوع از انواعِ فراوان غذاهای قطری‌ را معرفی می‌کند: مکبوس که نوعی ادویه‌پلو با مرغ یا گوشت است، سالونا که نوعی تاس کباب عربی به شمار می‌رود، مضروبه که پورهٔ مرغ و سبزیجات است، و هریسه که نوعی حلیم است و تهیه‌اش وقت زیادی می‌برد.غذاهای سنتی قطر با تأثیر محصولات مختلف جهان در طول قرون‌ شکل گرفته‌اند. ادویه‌هایی نظیر زنجبیل، بادیان و فلفل سیاه از راه دریا، از شبه‌جزیرهٔ هند به اینجا آمده‌اند. زیره و سیر از کویرِ شام، و لیموی سیاه از عمان می‌آید، و با این‌که اینها در آشپزی قطر جاگیر شده‌اند میل به کشف و وارد‌ کردن ادویه و غذاهای تازه همچنان در کار است.
وزارت خارجه هند امیدوار به حضور رئیس‌جمهور روسیه در نشست گروه ۲۰ است.
پالایشگاه‌های نفتی هند پرداخت هزینه واردات از روسیه با یوان چین را آغاز کردند.
واردات نفت هند از روسیه اوج گرفت
نخستین دیدار تیم ملی والیبال نشسته مردان در مسابقات قهرمانی آسیا را با برتری برابر هند به پایان رساند.
هیوندای اکستر کراس اووری با قیمتی در حدود 7300 دلار است که در هند عرضه خواهد شد. این کراس‌اوور می‌تواند گزینه مناسبی برای واردات باشد.
در ماه مارس سال جاری هند به طور روزانه 1.64 میلیون بشکه نفت از روسیه وارد کرد که دو برابر عراق، بوده است.
مقامات بهداشت ایالات متحده آمریکا پس از شناسایی شیوع گسترده یک باکتری بسیار مقاوم به دارو در حالت آماده باش قرار گرفتند. بر اساس گزارش ها، منشأ انتشار این باکتری به قطره های چشمی وارداتی از هند مرتبط بوده است.
طی ماه گذشته واردات نفت هند از روسیه نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱، ۳۳ برابر شده است.
دبیر کمیسیون واردکنندگان و تامین کنندگان برنج کشور گفت: هند در حوزه تجارت به برخی تعهدات خود در قبال ایجاد تراز تجاری با ایران همکاری لازم را نداشته و واردات برنج از این کشور ممنوع شد.
ثبت سفارش واردات برنج از هند متوقف شد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: انتظار این است که خودرو‌های کیفی و ایمن وارد کشور شود همچنین طرحی تعریف شده که از هند می‌خواهند خودرو ۱۰ هزار دلاری وارد کنند؛ اگر این چنین است که ما پراید و تیبا را در کشور داریم.
نایب‌رئیس انجمن داروسازان ایران گفت: واردات آنتی‌بیوتیک اطفال از هند دو مشکل داشت؛ اول آن که حجم آن ۳۰ سی‌سی بود و نسبت به نمونه‌های ایرانی ۱۰۰سی‌سی، حجم کمتری داشت که این امر موجب شد برای کودکانی که سن بالاتری داشتند، پزشکان مجبور شوند دو یا سه عدد سوسپانسیون تجویز کنند و مشکل دوم سوسپانسیون‌های واردشده از هند این بود که بخشی از این داروها، ماده مؤثره کمی داشتند که برای جمع‌آوری آن‌ها از سطح عرضه، فراخوان صادر شد.
علی‌رغم تحریم‌های آمریکا و کشورهای اروپایی علیه مسکو، داده‌ها و اطلاعات جدید نشان می‌دهد در ماه جاری میلادی هند بیشترین نفت وارداتی خود را از روسیه خریداری کرده است.
بخشی از آنتی‌بیوتیک‌های وارداتی از هند «غیراستاندارد» از آب درآمد!
واردات نفت هند از عراق سقوط کرد
افزایش واردات نفت هند از ایران و روسیه
وزیر انرژی هند تایید کرد که واردات نفت روسیه از آوریل تا ژوئن گذشته افزایش یافته است و خاطرنشان کرد که دولت هند به خرید نفت از هر منبعی با قیمت مناسب ادامه خواهد داد.
در میان کشورهای صادرکننده برنج به ایران «امارات متحده عربی» هم دیده می‌شود. براساس آمار اعلام شده، واردات برنج از این کشور ۶۰ میلیون و ۹۵۰ هزار دلار است.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار باکیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار با کیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
نخست وزیر پاکستان بهبود شرایط تجاری با هند را منوط به حل مسئله جامو و کشمیر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ