مدیر عامل شرکت راه‌آهن از ثبت رکورد جدید تولید واگن باری خبر داد و گفت: میزان تولید واگن باری در سال ۱۴۰۱ با رشد ۴۸ درصدی همراه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک محقق بخش کشاورزی گفت: ۶ نمونه بذر هیبرید در کشور تولید شده که قابل رقابت با نمونه‌های خارجی است.
این گروه پژوهشی، هیدروژلی را از بقایای مگس ساختند که می‌تواند آب را تا ۴۷ برابر وزن خود و تنها در یک دقیقه جذب کند. این محصول را می‌توان در خاک زمین‌های زراعی برای جذب آب سیل و رهاسازی تدریجی رطوبت در طول خشکسالی استفاده کرد. وولی گفت: ما در تگزاس دائما در شرایط سیل یا خشکسالی هستیم. بنابراین، من سعی کرده‌ام به این فکر کنم که چگونه می‌توانیم یک هیدروژل فوق‌العاده جاذب بسازیم که بتواند این مشکل را برطرف کند.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به ۳.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به 3.5 میلیون بشکه در روز می‌رسد.
سمنان_ وزیر صمت با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت خودروها تلاش می شود، گفت: تولید خودروهای برقی در برنامه وزارت صمت پیرامون صنعت خودرو است.
فعالان یک شرکت دانش‌بنیان توانستند با تکیه به تخصص و دانش فنی بومی، تجهیزات تولید نشاء کشاورزی را بومی‌سازی کنند و این صنعت را در مسیر پیشرفت قرار دهند.
امروز ۷ اوت (۱۶ مرداد) مصادف با ۵۰اُمین سالگرد به خدمت گیری تانک T-۷۲ میباشد و شرکت اورال واگن زاوود ویدئویی را به این مناسبت منتشر کرده است. طبق آمار T-۷۲ بعد از T-۵۴/۵۵ در جایگاه دوم پرتعداد‌ترین تانک ساخت شوروی پس از جنگ جهانی دوم قرار دارد و بیش از ۲۵هزار دستگاه از آن تولید شده است. /پارتیزان
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: امروز تولید برق نیروگاه اتمی بوشهر از مرز ۶۰ میلیارد کیلووات ساعت عبور کرده است و بدین ترتیب می‌توان گفت که معادل ۹۰ میلیون بشکه نفت صرفه‌جویی شده است.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان از تولید کامپوزیت‌های دندانی با ثبات رنگ بالا به روشی انحصاری خبر داد.
کارشناسان بریتانیایی بر پایه نتایج مطالعات اخیر خود هشدار می‌دهند که مصرف بالای غذا‌های فوق فرآوری شده تولیدی برای وگان‌ها و گیاهخوار‌ها خطر ابتلا به بیماری‌هایی از جمله سرطان، قلبی و عروقی، دیابت، سکته مغزی و چاقی را در میان آن‌ها افزایش داده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: تاکنون هزار و ۸۵۰ واگن در داخل تولید شده است.
مدیرعامل شرکت واگن سازی تهران درباره تولید سطل زباله در این کارخانه توضیحاتی داد.
وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر لزوم افزایش رشد تولید و استفاده از توان داخلی اعلام کرد: تولید ۱۰۸۱ دستگاه انواع واگن باری در سال ۱۴۰۰، به ۱۵۹۸ واگن باری در سال ۱۴۰۱ رسید.
مدیرکل صنایع ریلی و دریایی وزارت صمت گفت: توان تولید واگن مترو داریم اما به دلیل عدم سفارش گذاری که ناشی از کمبود بودجه و تأخیر در بازگشت سرمایه سرمایه گذاران، تولید در این بخش انجام نشد
پورشه ویژن ۳۵۷ در تالار درایو گروه فولکس واگن واقع در برلین آلمان، به نمایش گذاشته شده؛ همان‌طور که قابل حدس است، این مفهومی یک پروژه مطالعاتی در زمینه طراحی محسوب می‌شود و پورشه برنامه‌ای برای تولید انبوه آن ندارد.
بزرگ‌ترین سازنده وسایل نقلیه ریلی جهان در چین به‌تازگی قطاری را به بازار فرستاده است که از سلول‌های سوخت هیدروژنی با بافر ابرخازن استفاده می‌کند و آلودگی ندارد. این قطار با چهار واگن به سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرده است تا به سریع‌ترین قطار هیدروژنی تاریخ تبدیل شود. برد مسافتی این قطار به ۶۰۰ کیلومتر می‌رسد و هیچ آلودگی‌ای تولید نمی‌کند. همچنین از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل هدایت خودکار و ارتباطات ۵ G بهره می‌برد.
یانگ وانگ (YangWang) به تولید محصولات لوکس و باکیفیت مشغول خواهد شد. بدین‌ترتیب رقیب آسیایی تازه‌ای برای خودروهای اروپایی ظهور کرده است.
نشست بررسی زمینه‌های تحقق تولید ۱۰۵ دستگاه واگن قطار شهری با حضور وزیر کشور، شهردار تهران و معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.
بختیاری گفت: با تولیدکنندگان داخلی برای تولید ۲۰۰ واگن مذاکراتی را انجام داده‌ایم اما همچنان نیاز به واردات داریم.
براساس اعلام فولکس واگن، تولید تی-راک کبریولت گری ادیشن محدود به 999 دستگاه خواهد بود. سقف سافت تاپ، رینگ های 18 اینچی آلومینیومی و کد رنگ خاکستری ایریدیوم از جمله اولین فاکتورهای اثرگذار این خودرو بر مخاطب است.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق شدند دستگاه سایدلودر را برای بارگیری و تخلیه مواد حفاری شده در داخل تونل ها و معادن زیرزمینی و انتقال آن به واگن ها یا نقاله را به تولید برسانند.
شرکت فولکس واگن از تولید خودروی برقی قدرتمندی در سال ۲۰۲۳ خبر داده که ۴۲۴۹۵ دلار قیمت خواهد داشت و مجهز به باتری ۸۲ کیلووات ساعتی خواهد بود.
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید.
وی درخصوص نقطه ضعف فرزندش نیز خاطرنشان کرد: نقطه ضعف مهدى از بدو تولد با او بوده واین مسئله هم جسمی است و هم روحی. من و مادرش هم بسیار تلاش کردیم تا این نقاط ضعف بر شخصیت او تأثیر نگذارد و او بتواند بتدریج که رشد مى کند، بدون احساس ضعف و به صورت عادى به تحصیل و زندگى اجتماعى بپردازد و تا حدود زیادى هم موفق بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ