مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: گازرسانی به واحدهای صنعتی عمده کشور از جمله فولاد، سیمان و پتروشیمی در ۵ ماه نخست امسال، رشد ۱۳ درصدی را ثبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چگنی گفت:حجم گاز ارسالی به نیروگاه‌ها از ابتدای امسال تا پایان بهار، ۲۱ میلیارد و ۸۱۴ میلیون متر مکعب بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب افزایش داشت.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران از افزایش گازرسانی به نیروگاه‌ها خبر داد و اعلام کرد که اکنون روزانه به‌طور میانگین ۳۰۵ تا ۳۰۸ میلیون مترمکعب گاز طبیعی به نیروگاه‌های کشور تحویل می‌شود.
مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: هم‌اکنون ۳ هزار و ۳۳۳ پروژه فعال در حوزه گازرسانی وجود دارد و بیش از ۲۱ هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه‌ها موردنیاز است.
شاهرود- نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس، گفت: پس از سفر جمعی از نمایندگان مجلس به شهرستان شاهرود و پیگیری‌های صورت گرفته، پنج میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به روستای قطری تصویب شد.
سخنگوی دولت گفت: دولت توجه ویژه ای به استان سیستان و بلوچستان داشته تا روند عملیات اجرایی گازرسانی به این استان با قوت و تلاش شبانه روزی همکاران در وزارت نفت ادامه دارد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
نمایندگان مجلس با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه مصرف گاز بخش خانگی و تجاری در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲۲ میلیون مترمکعب بوده است، اعلام کرد این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۲ درصد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران از نصب همه انشعاب‌ها و تکمیل شبکه‌گذاری پروژه‌های مسکن مهر شهر پرند خبر داد.
مشهد ـ همزمان با ششمین روز دهه فجر انقلاب اسلامی طرح گازرسانی به ۶ روستای کوهستانی شهرستان کلات با حضور استاندار خراسان رضوی افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه قبوض گاز مردم شاهرود باید تصحیح شود، گفت: این روزها شاهد سر رسید قبوض خانگی بسیار گران هستیم که باعث نارضایتی مردم شده است.
وزیر کشور گفت: بنابر اعلام وزارت نفت، پروژه خطوط مورد نیاز برای انتقال گاز در استان سیستان و بلوچستان تا آخر امسال پایان یافته و تکمیل خواهد شد.
ایران گاز برخی از استان‌ها را از طریق سوآپ گازی تأمین می‌کرد، اما درست دربحرانی‌ترین شرایط و سرمای شدید هواترکمنستان سوآپ گازی خود را قطع کرد با این حال گازرسانی به تمام نقاط کشورادامه داشت.
رئیس جمهور گفت: در حال حاضر رساندن سوخت به منازل در اولویت است و گازرسانی به واحدهای تجاری و صنعتی در اولویت بعدی است؛ چراکه گازرسانی به خانه‌های مردم بسیار مهم است.
رئیس جمهور گفت: در حال حاضر رساندن سوخت به منازل در اولویت است و گازرسانی به واحدهای تجاری و صنعتی در اولویت بعدی است؛ چراکه گازرسانی به خانه‌های مردم بسیار مهم است.
رئیس جمهور گفت: در حال حاضر رساندن سوخت به منازل در اولویت است و گازرسانی به واحدهای تجاری و صنعتی در اولویت بعدی است؛ چراکه گازرسانی به خانه‌های مردم بسیار مهم است.
اوجی گفت: از روز پنجشنبه سوآپ گاز ترکمنستان به‌صورت کامل قطع شد،امابا تغییرهایی در خطوط انتقال گاز واستفاده حداکثری از ظرفیت تولیدتااین لحظه توانسته‌ایم استمرار در گازرسانی کشور را حفظ کنیم.
سرهنگ کاظم داداشی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی اظهار داشت: به دنبال گزارش واصله از کلانتری ۱۵ تبریز مبنی بر مشاهده محل حفاری در مسیر تونل قطار شهری تبریز در منطقه گازران به سمت ابوریحان، اقدامات لازم در دستور کار نیرو‌های انتظامی و یگان حفاظت میراث فرهنگی استان قرار گرفت.
معاون راهبری شبکه گاز کشور از افزایش میزان محدودیت گازرسانی به صنایع با ادامه روند صعودی مصرف گاز در بخش خانگی خبر داد.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با ارائه آماری، از افزایش مقدار تحویل گاز به نیروگاه‌ها و صنایع عمده در مهر و آبان امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.
محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به طراحی نرم افزاری شدند که وقوع حوادث شبکه گازرسانی در شرایط بحرانی را به حداقل می رساند.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز از افزایش ۶ درصدی گازرسانی به نیروگاه‌ها در تیرماه و مردادماه امسال خبر داد و گفت: این مقدار رشد گازرسانی به نیروگاه‌ها سبب شد امسال با قطعی برق روبه‌رو نشویم.
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: گازرسانی به همه شهرهای کشور انجام شده و تعداد اندکی روستا در استان‌ها باقی مانده است که آن‌ها نیز در خط پایانی گازرسانی قرار دارند.
میامی- سرپرست فرمانداری میامی با بیان اینکه ۱۱ روستای این شهرستان گاز ندارند، گفت: با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی، پنج روستای پل ابریشم در نیمه دوم سال جاری گاز رسانی می‌شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ