یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی از سال ۲۰۱۹ تاکنون رشد ۳۳ درصدی داشته است و این موضوع به طور تدریجی و به شکل ثابت شاهد افزایش بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راسموس هویلند، مهاجم جدید منچستریونایتد، یکی دیگر از آن مثال‌های معروف تلاش و پشتکار است که طی تنها 18 ماه مسیر حرفه‌ای متفاوتی را دنبال کرده است.
شانس میزبانی مشترک انگلیس و ایرلند در مسابقات یورو 2028 افزایش یافت.
آلمان قرار است براساس توصیه‌های جدید کمیسیون حداقل دستمزد این کشور، حداقل دستمزد‌ها را از اول ژانویه ۲۰۲۴ میلادی به ۱۲.۴۱ یورو (۱۳.۵۱ دلار) در ساعت افزایش دهد. حداقل دستمزد فعلی ۱۲ یورو در ساعت است. یک سال بعد، در ژانویه ۲۰۲۵ هم حداقل دستمزد به ۱۲.۸۲ یورو خواهد رسید.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای فلسطینی در یورش امروز نظامیان صهیونیست به شهر نابلس در شمال کرانه باختری خبر دادند.
بانک مرکزی امروز پنج شنبه، نرخ رسمی ۴۶ ارز را اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۲ ارز افزایش و نرخ ۱۷ ارز کاهش یافت، نرخ باقی ارزها ثابت ماند.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۴۵۵ تومان معامله شد. قیمت دلار نسبت به روز گذشته ثابت و یورو  ۸۸ تومان افزایش داشت.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۱۶ تومان معامله شد که نرخ دلار ثابت و یورو ۳۲۰ تومان افزایش قیمت داشت.
بودجه برگزاری بازی‌های المپیک 2024 پاریس به دلیل تورم و برخی از هزینه‌های اضافه، 400 میلیون یورو افزایش یافت.
قیمت دلار توافقی با افزایش قیمت به ۳۳۸۵۰ تومان رسید.
در اولین روز آذر، قیمت دلار در بازار توافقی با افزایش اندک مواجه شد. این در حالی است که امروز بیش از ۱۴ میلیون اسکناس دلار به صورت توافقی معامله شده است.
قیمت ها در بازار با افزایشی اندک نسبت به دیروز مواجه شدند.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به پنج نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به پنج نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
معاملات ارز در بازار توافقی سومین روز هفته، با نوسان افزایشی قیمت‌ها مواجه شده است. این در شرایطی است که بهای دلار بازار غیررسمی نیز به مرز ۳۳ هزار تومان نزدیک شده است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با افزایش یورش های شهرک نشینان صهیونیست علیه مسجدالاقصی در روزهای اخیر هشدار داد.
هر دلار امروز در صرافی‌های بانکی با ۲۰ تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با نرخ ۲۸ هزار و ۹۰۳ تومان به فروش رسید.
تورم سالانه منطقه یورو در ماه آگوست در بحبوحه بحران انرژی به ۹.۱ درصد رسید.
معاملات بازار ارز در سومین روز هفته، با روند افزایشی مواجه شده است. به گونه‌ای که قیمت دلار آمریکا در بازار توافقی به مرز ۳۰ هزار تومان نزدیک شده است.
سازمان صهیونیستی «کوه هیکل دست ماست» در راستای افزایش شمار صهیونیست ها در یورش علیه مسجدالاقصی، از فراهم سازی وسایل نقلیه از سراسر اراضی اشغالی به مقصد مسجدالاقصی خبر داده است.
فعالان بازار ارز در آخرین روز هفته، شاهد افزایش قیمت دلار و یورو توافقی بودند. این در حالی است که در روز‌های اخیر، بهای یورو از دلار کمتر شده است.
هر یورو امروز پنجشنبه، دهم شهریورماه در صرافی‌های بانکی با ۸۹ تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته ۲۸ هزار و ۵۳۰ تومان معامله شد.
به‌دنبال افزایش بهای انرژی ناشی از جنگ اوکراین، تورم در حوزه یورو با رسیدن به ۹.۱ درصد، رکورد جدیدی را در ماه آگوست ثبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ