در کنار دیوید تیلور، یک کشتی‌گیر دیگر آمریکایی به جمع رقبای حسن یزدانی اضافه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و رقیب سرسخت حسن یزدانی با انتشار تصاویری از برداشت سبزیجاتی از قبیل هویج، فلفل، گوجه فرنگی و ... از باغ نوشت: بهتر از این نمی‌شود! محصولات ارگانیک تازه مستقیماً از باغ. دیوید تیلور را در این کار دختر خردسالش همراهی می‌کرد. حدود یک ماه دیگر تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان باقی مانده و حسن یزدانی برخلاف تیلور که در فضای مجازی حسابی فعال است، این روز‌ها در سکوت در اردوی تیم ملی مشغول تمرین است.
دولت بایدن در حال مذاکره بر سر توافق نامه کتبی رسمی با ایران نیست بلکه به دنبال آن چیزی است که به نظر می رسد مجموعه ای از تفاهمات متقابل توافق شده اما نانوشته است که به صورت یک جانبه و شاید با درجاتی از هماهنگی اجرا شود. برخی از این موارد ظاهرا در حال اجرا هستند: وال استریت ژورنال هفته گذشته گزارش داد که ایران "به طور قابل توجهی سرعت انباشت اورانیوم غنی شده با درجه تسلیحات را کاهش داده و مقداری از ذخایر خود را رقیق کرده است".
منابع عبری از سفر یک هیات بلندپایه از مقامات آمریکایی به اراضی اشغالی طی هفته جاری خبر می‌دهند.
یک مقام آمریکایی گزارش‌ها درباره تماس‌های اخیر میان ایران و آمریکا را رد نکرد، اما گفت که اظهارات درباره این که این مذاکرات بر سر توافقی موقت بوده‌اند، نادرستند.
کریس کریستی فرماندار جمهوری‌خواه سابق ایالت نیوجرسی آمریکا عصر سه‌شنبه (به وقت محلی) نامزدی کاخ سفید در انتخابات ۲۰۲۴ ایالات متحده را با حمله به دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور آغاز کرد.
یک سال دیگر در مکزیک انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و یکی از نامزد‌های پیش‌رو که توجه‌های بسیاری را به خود جلب کرده، یک دانشمند محیط‌زیست است که می‌تواند به اولین رهبر زن در دومین اقتصاد بزرگ آمریکای لاتین تبدیل شود. به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از یک نظرسنجی، کلودیا شین‌بام، شهردار مکزیکوسیتی ۲۰ امتیاز از نزدیک‌ترین رقیب در حزب خود پیشتاز است.
انتظار می‌رود مدل وانیلی با قیمت ۸۹۹ یورو با پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی به فروش برسد. این حدود ۳۰۰ یورو کمتر از قیمتی است که Razr ۴۰ Ultra پیش بینی می‌شود.
تکلیف ۳ وزن دیگر کشتی آزاد آمریکا برای مرحله فینال برای حضور در رقابت‌های جهانی مشخص شد.
اگرچه دموکراتها تا قبل از برگزاری انتخابات میاندوره ای کنگره تنها یک هدف به نام مهار ترامپ و جلوگیری از نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری 2024 را داشتند، اکنون مشخص شده است که ماجرا تا حدود زیادی با قبل از انتخابات تفاوت پیدا کرده است. دی سانتیس ، فرماندار فلوریدا در حال فتح سنگر به سنگر رای جمهوریخواهان در ایالات گوناگون آمریکاست.
دادگاهی در آمریکا یک تبعه این کشور را در پرونده تأمین مواد نیروزا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مجرم شناخت.
آزادکاران آمریکا برای حضور در مسابقات جهانی در یک انتخابی حساس روی تشک می‌روند.
پلیس آمریکا یک شهروند این کشور را به اتهام حمل لوازم ساخت بمب در چمدان مسافرتی در فرودگاه «لی های ولی» پنسیلوانیا بازداشت کرد.
در کنار دیوید تیلور، یک کشتی‌گیر دیگر آمریکایی به جمع رقبای حسن یزدانی اضافه شده است.
طبق اعلام اتحادبه جهانی کشتی نزدیک به ۶۰۰ کشتی گیر از سراسر جهان در تورنمنت رنکینگ کرواسی به میدان می‌روند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند ششمین شهروند این کشور که به همراه نیروهای اوکراینی علیه ارتش روسیه می‌جنگید، کشته شد.
منابع عراقی از کشته شدن یک آمریکایی در حمله مسلحانه‌ای خبر دادند که در بغداد رخ داده است.
یک تحلیلگر سیاسی، پیروزی‌های پی‌ در پی جمهوری اسلامی در منطقه را علت آشوب‌های اخیر عنوان کرد و گفت: آل سعود رقیب ما در منطقه و رژیم صهیونیستی و آمریکا هم به عنوان دشمنان ما برای متوقف کردن این پیروزی‌ها، آشوب‌های داخلی را طراحی کردند.
تنیسور برجسته آمریکایی از الگوی خود رونمایی کرد.
فرهاد مشیری، مالک ایرانی‌الاصل باشگاه اورتون، در حال مذاکره با یک سرمایه‌گذار آمریکایی برای فروش این باشگاه است.
دنیل اشمیت گلر دو ملیتی تیم ژاپن عملکردی درخشان در مقابل اکوادور داشت.
دنیل اشمیت گلر دو ملیتی تیم ژاپن عملکردی درخشان در مقابل اکوادور داشت.
جی دن کاکس رسما اعلام کرد از این به بعد او به یک وزن بالاتر خواهد رفت.
تنیسور آمریکایی واکنش تندی به غیبت نواک جوکوویچ در تنیس آزاد آمریکا 2022 نشان داد.
رسانه‌های ایتالیا گزارش دادند که یک نظامی آمریکا نوجوان ۱۵ ساله این کشور را به قتل رسانده است؛ والدین این نوجوان می‌گویند شرایط موجود باعث شده هیچ مجازاتی در انتظار قاتل نباشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ