رسانه‌های ایتالیا گزارش دادند که یک نظامی آمریکا نوجوان ۱۵ ساله این کشور را به قتل رسانده است؛ والدین این نوجوان می‌گویند شرایط موجود باعث شده هیچ مجازاتی در انتظار قاتل نباشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه شاخص آمریکایی اعلام کرد که در ۱۸ ماه گذشته نزدیک به نیم میلیون نفر از نظامیان روسیه و اوکراین در جنگ کشته یا زخمی شده‌اند.
یک سناتور آمریکایی اذعان کرد که علیرغم کمک‌های نظامی فراوان غرب به اوکراین، این کشور شانسی برای پیروزی در نبرد با روسیه ندارد.
فرماندهی سازمان ملل ناظر بر منطقه غیرنظامی در مرز میان دو کُره امروز اعلام کرد که یک نظامی آمریکایی بعد از عبور از مرز کره‌شمالی از سوی پیونگ‌یانگ بازداشت شده است.
برخی گزارش‌های محلی در مرز سوریه و عراق فاش ساختند که در اقدامی مشکوک، ۲ کاروان آمریکایی شامل ۱۰۰ خودروی حامل تسلیحات، مهمات و سوخت از پایگاه‌های آمریکا در عراق به شرق سوریه منتقل شده‌اند.
این استاد دانشگاه مدعی است که اطلاعاتی در مورد تجارت خانواده بایدن با افراد مرتبط با اطلاعات نظامی چین دارد. او یکی از شاهدان کمیته مجلس نمایندگان آمریکا بود که در مورد تخلفات هانتر بایدن و پدرش جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تحقیق می‌کرد.
یکی از شبکه‌های تلویزیونی آمریکایی یک فایل صوتی را منتشر کرد ه که در آن رییس جمهور سابق آمریکا به وضوح از نگهداری و از داشتن اسناد محرنامه دولتی صحبت می‌کند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد:در شبانه‌روز گذشته، ۹ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شده و یک «هویتزر» آمریکایی نیز منهدم شد.
یک منبع امنیتی عراقی از تحرکات سری و غیرعلنی نظامیان آمریکایی برای ساخت یک پایگاه نظامی در استان نینوا خبر داد.
یک مقام آمریکایی در این باره تصریح کرد که پیشنهاد این کشور "در رابطه با برنامه‌ریزی جهت حمله مشترک به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست".
یک مقام آمریکایی در این باره تصریح کرد که پیشنهاد این کشور "در رابطه با برنامه‌ریزی جهت حمله مشترک به تاسیسات هسته‌ای ایران نیست".
یک منبع امنیتی از انتقال تجهیزات نظامی جدید به پایگاه آمریکایی عین الاسد در غرب استان الانبار خبر داد.
فرماندهی نظامی آمریکا از سقوط ۲ بالگرد آمریکایی در جریان یک پرواز آموزشی در ایالت آلاسکا خبر داد.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که چین در جریان افزایش فعالیت نظامی این کشور در شبه‌جزیره کره قرار گرفته است.
یک نظامی ارشد آمریکایی گفته است که جنگ اوکراین ضعف های کلیدی نظامی ایالت متحده برای وارد شدن به جنگ های بزرگ را آشکار کرد.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بالن چینی از مراکز نظامی حساس آمریکا با وجود تمام اقدامات واشنگتن برای ممانعت از فعالیت این بالن، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
میگ-۲۹ جنگنده‌ای «آنالوگ» است که از فن آوری کهنه و قدیمی بهره می‌برد، اما جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکایی که ولودومیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین خواهان آن است، جنگنده‌ای دیجیتال با فنآوری به مراتب پیش رفته تری است، «آلکس والمسلی» (Alex Walmsley) تحلیلگر نظامی، از موسسه خدمات متحد سلطنتی (RUSI) در لندن، این دو نوع جنگنده را مقایسه‌ای بین یک دستگاه لپ تاپ دهه ۱۹۹۰ با جدیدترین «مک بوک» می‌داند و می‌گوید، هر دو آن‌ها پرواز می‌کنند و قادر به حمل سلاح هستند، اما میگ‌ها آنقدر‌ها توانمند نیستند.
فرماندهی مرکزی آمریکا با ادعای کشته شدن «حمزه الحمصی» یکی از سرکرده های برجسته داعش در حمله هوایی به شمال شرق سوریه، از زخمی شدن چهار نظامی آمریکایی در این عملیات خبر داد.
یک رسانه آمریکایی معتقد است واشنگتن باید سیاست گذاری خود را به نحوی شکل دهد، که از تقویت نظامی قابل توجه ژاپن بیشترین بهره را ببرد.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد دولت این کشور در تلاش برای ارسال کمک نظامی جدید به اوکراین است.
منابع سوری از ورود یک کاروان لجستیک نظامیان آمریکایی شامل مهمات و تجهیزات نظامی به شمال سوریه خبر دادند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در ۳۰ روز گذشته دست‌کم ۴ نظامی نیروی دریای این کشور در پایگاهی در ایالت ویرجینیا خودکشی کرده‌اند
نیروهای ارتش سوریه یک کاروان نظامی نیروهای اشغالگر آمریکایی را در شمال غرب استان الحسکه مجبور به عقب نشینی کردند.
ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکایی ضمن اذعان به حمله راکتی به یکی از پایگاه های این کشور در شمال شرق سوریه مدعی شد که این حمله تلفات و خساراتی نداشته است.
نیروهای اشغالگر آمریکایی یک کاروان نظامی را از خاک سوریه به عراق منتقل کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ