انتظار می‌رود مدل وانیلی با قیمت ۸۹۹ یورو با پیکربندی حافظه ۸ گیگابایتی/۲۵۶ گیگابایتی به فروش برسد. این حدود ۳۰۰ یورو کمتر از قیمتی است که Razr ۴۰ Ultra پیش بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمپانی شیائومی طی مراسمی از اولین گوشی دنیا با رم ۲۴ گیگابایتی به همراه پرچمدار تاشو جدیدش با نام شیائومی میکس فولد ۳ و دستبند تناسب اندام شیائومی باند ۸ پرو رونمایی کرد.
هافبک دفاعی الوحده تنها لژیونر ایرانی حاضر در جام باشگاه‌های عرب است.
معرفی پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا طلایه دار گسترش فساد در جهان است و رئیس جمهور این کشور از همجنس بازی حمایت سیاسی و قانونی به عمل می‌آورد.
آپدیت نرم‌افزاری جدید گلکسی S ۲۳، S ۲۳ پلاس و S ۲۳ اولترا تحت عنوان فریم‌ور S ۹۱ xBXXU ۲ AWF ۱ منتشر شده است و با حجمی حدود ۲.۲ گیگابایت، بهبود‌های عمده‌ای را به همراه دارد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت سی و چهارمین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، این نهاد را پاسدار آرمان‌های امام راحل دانست.
کسانی که امیدوارند گلکسی Z Fold ۵ جمع و جورتر در مقایسه با Z Fold ۴ داشته باشند، ظاهراً خوش شانس نیستند. گزارش‌ها حاکی از آن است که تاشوی جدید ابعاد بسیار مشابهی با نمونه فعلی خواهد داشت.
احتمالا موبایل پیکسل ۸ پرو، پرچمدار آتی گوگل با یک دماسنج عرضه می شود و کاربر می تواند با کمک آن دمای بدنش را بسنجد.
سنسور اندازه‌گیری دمای بدن گوگل پیکسل ۸ پرو روی پنل پشتی و زیر فلاش LED دوربین اصلی قرار می‌گیرد.
ظاهراً نمای بیرونی تویوتا تاکوما ۲۰۲۴ از وب سایت تویوتا درز کرده است؛ تنها یک عکس منتشر شده در Reddit نشان می‌دهد که احتمالاً یک Tacoma TRD Pro در حال گشت و گذار در جاده‌ها است.
بنیادحفظ آثارو نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای آورده است:به فضل الهی سپاه و دیگر ارکان منظومه دفاعی و نیروهای مسلح با آمادگی‌های همه جانبه خود امنیت و آرامش میهن اسلامی را تضمین می‌کنند.
گلکسی S ۲۳ اولترا به مقاوم‌ترین شیشه محافظ کورنینگ یعنی گوریلا گلس ویکتوس ۲ مجهز شده است.
امروز رسانه‌ها از مهاجرت و پناهندگی پرچمدار کاروان المپیکی ایران به کشور آلمان خبر دادند. در این گزارش نگاهی به دلایل مهاجرت ورزشی داشته‌ایم.
شنیده می‌شود عاطفه احمدی، پرچمدار ایران در المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن و نفر اول اسکی ایران به آلمان پناهنده شد.
پناهندگی پرچمدار ایران در المپیک و واکنش مسوولان
خودرو پرچمدار برقی چین در اروپا
موتورولا نخستین شرکت در جهان است که موبایلی با یک دوربین پشتی ۲۰۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه می کند. این دستگاه  پرچمدار «اج۳۰ اولترا» نام دارد.
گوشی پرچمدار Huawei Mate ۵۰ با دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی و تراشه فور جی Snapdragon ۸+ Gen ۱ معرفی شد.
گلکسی زد فلیپ ۴ و گلکسی زد فولد ۴، جدیدترین گوشی‌های پرچمدار سامسونگ در رده گوشی‌های تاشو محسوب می‌شوند که به تازگی راهی بازار‌های جهانی شده اند.
شرکت سونی قصد دارد موبایل پرچمدار «اکسپریا۵IV» را به زودی رونمایی کند که سیستم عکاسی خارق العاده ای دارد.
سامسونگ جدیدترین گوشی پرچمدار تاشو خود به نام گلکسی Z Fold 4 را به تازگی به بازار عرضه کرده است. این دستگاه با بهبود‌های متعددی نسبت به نسل قبلی خود همراه شده است. در ادامه به بررسی مشخصات پرچمدار تاشو جدید سامسونگ می‌پردازیم.
گوشی پرچمدار Razr 2022 که به تازگی رونمایی شده است، از آخرین چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ بهره می‌برد. این دستگاه به یک نمایشگر P-OLED تاشو ۱۴۴ هرتزی، یک نمایشگر ثانویه، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی در پشت، باتری بزرگ و شارژ سریع مجهز شده است.
علیرضا کریمی و اکرم خدابنده از کشتی آزاد و تکواندو به عنوان پرچمداران کاروان ایران در مراسم افتتاحیه بازی‌های کشورهای اسلامی معرفی شدند.
وان پلاس Ace پرو از سیگنال n28 5G پشتیبانی می‌کند. این سیگنال در مقایسه با سایر باند‌های فرکانسی 5G منطقه پوشش وسیع‌تر و قابلیت نفوذ به دیوار قوی‌تری را ارائه می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ