بر اساس رأی کمیته انضباطی، رأی دیدار دو تیم ملوان و کیان نیشابور با نتیجه سه بر صفر به سود ملوان اعلام شد و بدین ترتیب تیم کیان نیشابور از جدول مسابقات لیگ زنان حذف می‌گردد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه مراحل حذفی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد و تیم ملی ایران مسیر بسیار دشواری برای کسب مقام قهرمانی پیش رو دارد.
شادی پریدر که یک ماه پیش از نایب رئیسی فدراسیون شطرنج کنار گذاشته شد به بهانه کاهش سهمیه‌های این رشته و بر خلاف اعلام قبلی، از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو نیز حذف شده است.
پیش از شروع بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، بلیت این دیدار به مبلغ ۳ میلیون تومان بیرون از ورزشگاه به فروش می‌رسید.
بازیکن پیشین تیم های پرسپولیس و استقلال با اشاره به در پیش بودن دربی پایتخت در فینال جام حذفی گفت: استرس و هیجان استقلال بالاتر از حریف است و این می‌تواند شمشیر دو لبه باشد.
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی فصل جاری اعلام شد.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس ابراز امیدواری کرد که دیدار فینال جام حذفی برای بازیکنان پرسپولیس مانند بهترین خاطره دوران ورزشی او پیش برود.
پیش از این باشگاه نساجی مازندران به عنوان تنها تیم غیر تهرانی حاضر در نیمه نهایی جام حذفی به صورت مکتوب و رسمی اعلام کرد که در صورت صعود به فینال با برگزاری مسابقه در ورزشگاه آزادی موافق است.
هوادار تهران در شرایطی لیگ را به پایان رساند که یک بازیکن نوزده ساله با پیراهن این تیم هت‌تریک کرد و حالا امیدوار است در نیمه نهایی حذفی فرصت بازی پیدا کند.
الیور گلاسنر، سرمربی آینتراخت فرانکفورت علی رغم اینکه تا سال ‌۲۰۲۴ قرارداد دارد در پایان فصل از این تیم جدا خواهد شد.
اعضای تیم هوادار پس از برخورد به پرسپولیس در جام حذفی و به علت شرایط حساس پیش آمده ممنوع المصاحبه شده بودند اما در میکسدزون ورزشگاه وطنی حاضر شدند.
مدیر تیم پرسپولیس در شرایطی امروز روی نیمکت این تیم حاضر خواهد شد که پیش از این سابقه حضور در دربی‌های پرشماری را در کارنامه داشته است.
صحبت‌های جالبی پیش از شروع دیدار دو تیم استقلال و هوادار بین سرمربیان دو‌ تیم شکل گرفت.
پرسپولیس انتقام شکست ۴گله ۱۵سال پیش به سپاهان در جام حذفی را امروز گرفت و به یک‌چهارم نهایی صعود کرد. دو پنالتی که سیاوش یزدانی به قرمزها تقدیم کرد کمر تیم مورایس را شکست
از دقایقی پیش بازی سپاهان و پرسپولیس آغاز شده و دو تیم مدعی فوتبال ایران برای صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی می‌جنگند.
تیم فوتبال پاریس سن ژرمن با شکست مقابل مارسی، خیلی زود ار دور رقابت های جام حذفی فرانسه کنار رفت.
پیکان تهران با قرعه مناسبی در جام حذفی مواجه شده و شانس خوبی برای حضور در جمع 8 تیم دارد.
تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را برای حضور در اولین بازی در رقابت‌های جام حذفی آغاز کرد.
بعد از دو برد ارزشمند و در آستانه دیدار حذفی مقابل پیکان، مدیریت این تیم اقدام به شارژ مالی اعضای تیم کرد.
قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انجام شد و استقلال در گام اول، دیدار سختی را پیش رو خواهد داشت.
فرانسه که از پیش صعودش قطعی بود با تیم دوم خود وارد میدان شد و از دقیقه 60 بازیکنانی مثل امباپه را وارد میدان کرد ولی در زدن گل ناکام ماند و به تونس باخت. استرالیا که در شب اول ۴تایی شده بود، از گروه بالا آمد
اتوئو پیش بینی کرد که تیم ملی فوتبال ایران راهی مرحله حذفی شود، اما در این مرحله برابر سنگال شکست خواهد خورد.
محمدرضا اخباری با انگیزه به سرانجام رساندن مسیری که از چند سال قبل شروع کرده بود، در اردوی تیم ملی حضور یافته است.
بازیکن تیم ملی فوتبال در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه ابراز امیدواری کرد که ایران در جام جهانی پیش رو از مرحله مقدماتی صعود کند چون توانایی آن را دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ