برنامه مراحل حذفی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد و تیم ملی ایران مسیر بسیار دشواری برای کسب مقام قهرمانی پیش رو دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سهیل مهدی می‌گوید برنامه ریزی ادامه لیگ ایران در گرو قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: با اقدامات دولت طی ماه‌های اخیر ثبات خوبی در بازار ارز ایجاد شده که این ثبات ادامه خواهد یافت.
چهار بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس برنامه فشرده‌ای را در فصل اخیر تجربه کردند.
در سومین روز برگزاری بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا تیم نیروی زمینی شاملی با کسب دومین برد خود همراه سپاهان در رده چهارم گروه های خود قرار گرفتند.
دور گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با معرفی هشت تیم برتر به پایان رسید و شهدابی‌ها حریفان مرحله دوم خود را شناختند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز به بررسی تقاضای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت می پردازند.جلسه علنی امروز ( یکشنبه) مجلس شورای اسلامی از لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.
مسابقات بوکس قهرمانی جهان 2023 از روز 11 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و به مدت 14 روز ادامه خواهد داشت.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی احمدکهنی در مسابقات ژیمناستیک جام جهانی آلمان در وسیله دارحلقه موفق به کسب مدال نقره شد که فیلم اجرای برنامه او را در ادامه می‌بینید.
کمیته مسابقات سازمان لیگ برای اعلام برنامه ادامه لیگ برتر منتظر تعیین سرمربی جدید تیم ملی فوتبال است.
به دنبال مصوب شدن ادامه همکاری هادی رضایی با تیم ملی والیبال نشسته به عنوان سرمربی، این مربی از ابتدای ماه آینده با فراخوان 32 بازیکن مرحله جدید اردوی آماده سازی تیمش را آغاز می کند.
نکونام می‌گوید اردوی دبی برای موفقیت در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به فولاد کمک بسیاری خواهد کرد.
امروز و در ادامه رقابت‌های جام‌جهانی چند بازی دیگر از دور دوم مرحله گروهی جام‌جهانی برگزاری می‌شود.
در ادامه رقابتهای فوتبال جام بیست و دوم امروز چند بازی حساس برگزار می شود که ممکن است زمینه حذف یکی از مدعیان بزرگ را فراهم کند.
هوادار تهران این روزها تمرینات سختی را به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای ادامه مسابقات لیگ در برنامه دارد.
مدافع چپ پای مس کرمان مدعی است که این تیم با اضافه شدن نفرات خارجی که کادرفنی روی برنامه اقدام به جذب آنها کرده، کیفیت بهتری را در ادامه مسابقات به جا خواهد گذاشت.
مسابقات قهرمانی بوکس آسیا 2022 از روز سه‌شنبه 10 آبان‌ماه به میزبانی اردن آغاز می‌شود و به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام طائب در خصوص فساد در کشور، اظهار داشت: هم فساد و هم مبارزه با فساد وجود دارد اما تصویر فساد، بزرگتر از خود فساد است اما تصویر مبارزه با فساد کوچکتر از واقعیت است و بدانید که فساد روند نزولی و مبارزه با فساد روند صعودی دارد.
علیرغم شایعاتی که حول مهدی عبدی برای جدایی در نیم فصل شکل گرفته، این بازیکن در حال حاضر برنامه‌ای برای خروج از جمع سرخپوشان ندارد.
سردار آزمون با حضور در کمپ پزشکی قطر آماده حضور در جام جهانی خواهد شد.
سازمان لیگ فوتبال رفتار غیر حرفه ای خود را در تغییر برنامه های از پیش تعیین شده ادامه می دهد.
با اعلام فرزاد حسین‌خانی مس با جذب یک یا دو بازیکن خارجی به نقل و انتقالات خود پایان خواهد داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز که به ریاست آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضائیه، دبیر و اکثریت اعضای مجمع برگزار شد،بحث و بررسی سیاستهای کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز که به ریاست آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مقننه و قضائیه، دبیر و اکثریت اعضای مجمع برگزار شد،بحث و بررسی سیاستهای کلی برنامه هفتم توسعه را ادامه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ