اعضای تیم هوادار پس از برخورد به پرسپولیس در جام حذفی و به علت شرایط حساس پیش آمده ممنوع المصاحبه شده بودند اما در میکسدزون ورزشگاه وطنی حاضر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان و اعضای تیم آ.ا.ک آتن، با پیراهن یادبود هوادار مقتول تیمشان به شادی پرداختند.
بازیکنان منچسترسیتی و سویا به هوادار آاک که در آتن جانش را از دست داد، ادای احترام کردند.
هوادار احساس نگرانی می‌کند و مقابل در باشگاه تجمع می‌کند، آنوقت کسی در باشگاه نگران نشده که بیاید یک سری به تمرینات بزند و یا حداقل یک تماس خشک و خالی با بازیکنان بگیرد
خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره آینده کیلیان امباپه پیش بینی می‌کند این بازیکن پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد.
بازیکنان هوادار روز پنج شنبه زیر نظر محمود فکری و دستیارانش تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.
ساپینتو اضافه کرد: بگذارید ببینیم فردا چه می‌شود. من ترجیح می‌دهم به همه احترام بگذارم. بازیکنان من دعا می‌کردند که دوباره برابر پرسپولیس بازی کنیم و همه ما فقط می‌خواستیم برابر پرسپولیس بازی کنیم و قبل از دیدار با هوادار، ما منتظر بودیم که برابر پرسپولیس بازی کنیم، خود شما می‌توانید بقیه‌اش را تصور کنید.
مهدی عبدی و سپهر روزی‌طلب در چهارمین فصل حضور خود در جمع بنفش‌پوشان پایتخت تعداد بازی رسمی خود را در باشگاه هوادار به عدد صد رساندند.
بازیکنان تاتنهام به بخشی از هواداران تیم که برای تماشای دیدار اخیر این تیم مقابل نیوکسل در ورزشگاه حضور داشتند قول دادند که پول بلیت آنها را از جیب خودشان پس خواهند داد.
گل‌گهر در شرایطی مقابل هوادار متوقف شد، که این مسابقه حواشی خاص خود را داشت.
ساپینتو درباره حساسیت داربی صدم عنوان کرد: نه اصلا. بازیکنان ما کاملا متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان بعد از آن دیدار تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم.
رضا عنایتی، سرمربی سابق هوادار، به اتهام تبانی بازیکن این تیم در بازی برابر استقلال واکنش نشان داد.
مربی تیم فوتبال هوادار با تاکید بر این که بازیکنان این تیم انگیزه بالایی برای متوقف کردن استقلال و گرفتن امتیاز دارند گفت: متاسفانه مدیریت استقلال این تیم را گوشت قربانی کرده است.
محرومیت بازیکنان کلیدی استقلال در هفته های اخیر تبدیل به یک اتفاق تکراری شده و به نظر برای ریکاردو ساپینتو هم خیلی دغدغه مند نیست.
هوادار در شرایطی میزبان مس کرمان بو که در ترکیب نارنجی پوشان چند بازیکن سابقه بازی در هوادار را داشتند.
ایمان عالمی معتقد است پیشرفت فنی هوادار باعث می‌شود تا بازیکنان این تیم در سال آینده هواخواهان زیادی داشته باشند.
هواداری‌ها پس از مسعود شجاعی، دو خرید رسمی دیگر خود را نیز معرفی کردند.
از این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور تیم های لیگ برتری دنبال می شود. این بدین معنی است که مرحله یک شانزدهم نهایی بازی ها آغاز شده است.
ساکت الهامی می‌گوید هر دو تیم هوادار و نساجی می‌توانستند برنده این مسابقه باشند.
هواداری از روی پل به داخل اتوبوس سرباز حامل بازیکنان پرید و مصدوم شد و همزمان زنی که کنار اتوبوس بود زمین خورد و استخوان زانویش شکست تا آژیر خطر برای مقامات پایتخت آرژانتین به صدا دربیاید.
بازیکنان ایران پس از پیروزی تاریخی برابر ولز شادی خود را به شکلی خاص با هواداران تقسیم کردند.
رحیم‌پور، بدنساز هوادار پیش از تعطیلات وضعیت جسمانی و وزن بازیکنان را ثبت کرده بود و در شروع مجدد تمرینات دوباره این موارد را بررسی کرد.
سرمربی هوادار در هفته‌های اخیر از چند بازیکن جوان در ترکیب تیمش بهره برده و این بازیکنان امیدوار به درخشش مقابل استقلال هستند.
علیرضا بیرانوند بعد از باز شدن دروازه‌اش پس از ۴۴۰ دقیقه اجازه برداشتن سریع توپ را به بازیکنان هوادار نداد.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه می‌خواهیم مقابل پرسپولیس بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم، گفت: قرارداد بازیکن خارجی پرسپولیس معادل بودجه یک فصل تیم هوادار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ