از دقایقی پیش بازی سپاهان و پرسپولیس آغاز شده و دو تیم مدعی فوتبال ایران برای صعود به یک چهارم نهایی جام حذفی می‌جنگند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارنی چوکووئمکا که در دیدار مقابل وستهم اولین گل چلسی را به ثمر رسانده بود در نیمه دوم مصدوم شد و جای خود را به میخایلو مودریک داد.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد گفت: این دوره از مسابقات قهرمانی جهان حساسیت خاص خود را دارد و اوج حساسیت آن رقابت بین یزدانی و تیلور است که امیدوارم یزدانی پیروز میدان باشد.
یکی از این مبین نصری و مهدی جلوه از تیم ملی والیبال خط خواهد خورد.
تا تکمیل شدن لیست تیم ملی فقط خط خوردن یک بازیکن دیگر مانده است.
بهروز عطایی با اعلام اسامی ۱۵ بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
بهروز عطایی با اعلام اسامی 15 بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
حساسیت رقابت های فوتبال باشگاهی کشور به اوج خود رسیده است تا تیم ها در سه هفته مانده به پایان بازی ها منتظر کوچکترین لغزش همسایگان خود در جدول باشند.
پرسپولیس در حساس‌ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی میزبان گل‌گهر سیرجان است.
جنجال های بازی رفت، حساسیت بازی اینتر و یوونتوس را بیشتر از همیشه کرده است.
با توقف سپاهان و صدرنشین پرسپولیس در پایان هفته بیست و هفتم لیگ برتر، ابتکار عمل برای کسب عنوان قهرمانی دست پرسپولیس افتاد و سه هفته پایانی به اوج حساسیت خود رسید.
در هفته جاری تکلیف نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با برگزاری بازی های باقی مانده مشخص خواهد شد.
یکی از حساس‌ترین دربی‌های تاریخ پایتخت از لحظاتی قبل آغاز شده است.
با پیروزی تیم های صدرنشین حساسیت بازی های هفته های پایانی لیگ برتر هندبال بانوان به اوج خود رسید.
تیری آنری، اسطوره آرسنال، به توپچی‌ها توصیه کرد در روزهای اوج حساسیت در کورس قهرمانی لیگ برتر آرامش خود را حفظ کنند و به احساسات میدان ندهند.
کارشناس فوتبال گفت: با توجه به پیروزی استقلال و پرسپولیس و شکست سپاهان حساسیت در صدر جدول به اوج رسید و در هفته های باقی مانده هیچ تیمی حق اشتباه ندارد.
سپاهان با شکست امشب در تبریز، جدال قهرمانی در لیگ را به اوج حساسیت رساند. استقلال حالا هم امتیاز زردپوشان است و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف در تعقیب آنهاست
بعد از قهرمانی امیدهای استقلال حالا جنگ نایب قهرمانی در لیگ برتر این دسته به اوج حساسیت رسیده است.
تیم ملی بسکتبال ایران فردا از ساعت 9:30 صبح به وقت تهران در یک بازی حساس به مصاف ژاپن می رود.
در هفته های آینده لیگ برتر والیبال حساسیت برای کسب سهمیه پلی‌آف به اوج خود خواهد رسید.
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از شکست مقابل پرسپولیس رفتار متفاوتی نسبت به بازی‌های مشابه تیمش در چنین وضعیتی داشت.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
همزمان با آغاز مهمترین رقابت فوتبالی دنیا و اوج گرفتن حساسیت این رقابت ها با نزدیک شدن به مراحل پایانی، سیاست ترور و جنایت رژیم صهیونیستی تشدید شده و اعدام ها در عربستان بیشتر شده است.
هفته هفتم لیگ برتر والیبال در شرایطی برگزار می شود که در مهمترین مسابقه تیم‌های مدعی و صدرنشین جدول به مصاف یکدیگر می‌روند و دربی استان گلستان نیز دیدار حساسی برای دو تیم خواهد بود.
در نخستین دیدار از پنجره چهارم انتخابی جام جهانی، دو تیم بسکتبال ایران و ژاپن از ساعت 20:30 امشب و در تالار بسکتبال آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ