محمدرضا اخباری با انگیزه به سرانجام رساندن مسیری که از چند سال قبل شروع کرده بود، در اردوی تیم ملی حضور یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا اخباری در ترکیب گل گهر سیرجان تا اینجای کار عملکرد فوق العاده ای را به نمایش گذاشته است.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر کرج، گفت: هفته گذشته یکی از بزرگترین مطالبات مردم البرز از قوه قضاییه در خصوص تعطیلی زندان بزرگ رجایی شهر کرج محقق شد و درب این ندامتگاه برای پذیرش زندانی برای همیشه بسته شد.وی افزود: تعطیلی زندان رجایی شهر بر آن بود تا این پیام به جامعه منتقل شود که مردم و وعده به آن‌ها برای قوه قضاییه اولویت اساسی است.
سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به تعطیلی زندان رجایی شهر کرج، گفت: هفته گذشته یکی از بزرگترین مطالبات مردم البرز از قوه قضاییه در خصوص تعطیلی زندان بزرگ رجایی شهر کرج محقق شد و درب این ندامتگاه برای پذیرش زندانی برای همیشه بسته شد.وی افزود: تعطیلی زندان رجایی شهر بر آن بود تا این پیام به جامعه منتقل شود که مردم و وعده به آن‌ها برای قوه قضاییه اولویت اساسی است.
سرمربی تیم گل گهر سیرجان گفت: اخباری با واکنش‌هایش به تیم اعتماد به نفس داد.
اینجا آخرین اخبار، شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران بررسی می‌شوند؛ گزارشهای اختصاصی که هیچ جای دیگری نمی‌خوانید.
باشگاه یوونتوس با توجه به دستمزد بالای لئوناردو بونوچی در آستانه قطع همکاری با او قرار دارد.
دروازه بان باتجربه تراکتور بازهم در لیست نهایی تیم ملی قرار نگرفت تا این مساله برایش به یک کابوس تبدیل شده باشد.
برخی رسانه‌ها از وقوع یک انفجار نزدیک ساختمان پنتاگون در واشنگتن دی‌سی خبر می‌دهند؛ این در حالیست که وزارت دفاع آمریکا تا کنون این موضوع را تأیید یا رد نکرده است.
سرمربی چادرملو در شرایطی موفق به کسب امتیازی طلایی از حریف مدعی خود شد که پیش از این نیز کامبک‌های جالبی را ثبت کرده بود.
شاگردان مازیار زارع می‌توانند در تعیین قهرمان لیگ تاثیرگذار باشند.
جبلی گفت: ما از همه افرادی که با عشق و علاقه به مردم و کشور کار می‌کنند و با انگیزه مناسب برای کار در رسانه ملی آماده باشند، استقبال می‌کنیم. این‌که بعضی از افراد به هر دلیلی تمایل به این کار ندارند ما اصرار و اجباری نداریم و قطعاً به دنبال ظرفیت‌های جدید و توانمندی‌های دیگری هستیم و خواهیم بود که بتوانیم از آن‌ها برای تولید محتوای فاخر و جذاب برای جامعه استفاده کنیم.
امام جمعه مشهد گفت: خواهران متدین و باایمانی که منتظر ظهور هستند و برادران مؤمن و بابصیرتی که در این میدان برای پایان عصر غیبت تلاش می‌کنند، این‌ها نباید اجازه دهند که کشف حجاب صورت بگیرد. دشمن می‌خواهد شخصیت فرهنگی و معنوی حجاب را از بین ببرد و آن را یک پدیده حاکمیتی و اجباری قلمداد کند که در این شرایط، مسئولیت بر دوش مردم خواهد بود.
مدیرعامل باشگاه تراکتور توضیحاتی درباره عدم حضور دروازه‌بان اول این تیم برابر پرسپولیس ارائه داد.
محمدرضا اخباری به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تراکتور را در دیدار با پرسپولیس همراهی کند.
محمدرضا اخباری گلر شماره یک تراکتور برای دقایقی از تمرین خارج شد و پای چپ خود را به کادر پزشکی سپرد.
برخی منابع خبری شامگاه دوشنبه از هدف قرار گرفتن کاروان نظامی آمریکا در جنوب عراق خبر دادند.
در تاریخ ۲۰ فروردین ۹۷ روزنامه به حسین شریعتمداری نوشت: هرچند افزایش‌های افسارگسیخته و حیرت‌انگیزی که نرخ دلار در سال گذشته تجربه کرد، اخبار بالا رفتن این ارز‌ها را به یک موضوع پیش پا افتاده و معمولی تبدیل کرده اما در این مدت به قدری ارزش پول ملی کم شده که هیچ کسی نمی‌تواند در مقابل آن انگشت حیرت به دهان نگیرد.
اخباری که پیرامون بخشش حکم محرومیت الهلال در نقل و انتقالات به گوش می‌رسد، واکنش کارشناسان حقوقی عربستان را در پی داشته است.
پائولو دیبالا برخلاف اخبار مایوس کننده‌ای که پس از مصدومیت پیرامون او وجود داشت سرانجام خود را به رقابت‌های جام جهانی قطر رساند.
اخبار واصله حکایت از آن دارد که دو تیم آرسنال انگلیس و میلان ایتالیا رقابت جدیدی را برای خرید مهدی طارمی آغاز کرده‌اند.
کاپیتان سپاهان بعد از چند هفته دوری اجباری از ترکیب طلایی‌پوشان بار دیگر به لیست یازده‌نفره مورایس برگشت.
گابریل اسلونینا، گلر آمریکایی جدید چلسی، تصور می کرد اخبار انتقالش به چلسی شایعه هستند. اسلونینا حتی پس از تماس پتر چک هم فکر می کرد کسی در حال شوخی با او است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ