شادی پریدر که یک ماه پیش از نایب رئیسی فدراسیون شطرنج کنار گذاشته شد به بهانه کاهش سهمیه‌های این رشته و بر خلاف اعلام قبلی، از اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژو نیز حذف شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس : در جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس در خصوص مشاغل سخت و زیان آور، محدودیت سقف سنی برای متقاضیان بازنشستگی را از لایحه برنامه هفتم توسعه برداشتیم و با ۲۰ سال سابقه امکان بازنشستگی فراهم است.
نماینده تنیس ایران با برتری مقابل نایب قهرمان هفته نخست تور جهانی، به جمع 16 ورزشکار پایانی این مسابقات راه یافت.
نماینده تنیس ایران با برتری مقابل نایب قهرمان هفته نخست تور جهانی، به جمع ۱۶ ورزشکار پایانی این مسابقات راه یافت.
بارسلونا به دلیل پرداخت پول به نایب رییس کمیته داوران فوتبال اسپانیا مقصر شناخته شده و به احتمال زیاد فصل آینده در لیگ قهرمانان نخواهد بود.
منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم سازمان لیگ، پرداخت ریالی به بازیکنان خارجی را امری عادی دانست.
مجتبی ذوالنوری با اشاره به اینکه طرح و لوایح مختلفی توسط مجلس یازدهم به تصویب رسیده که یا موجب بهتر شدن شرایط مردم شده یا از بدتر شدن شرایط جلوگیری کرده است گفت: با مکانیسم‌های کنترلی مجلس است که با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، قیمت مرغ به ۱۸۰ هزار تومان نرسیده است.
در شب سوم مرحله گروهی جام‌جهانی جوانان ۲۰۲۳، نایب قهرمان آسیا با تساوی به کار خود پایان داد.
اهواز - نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: حذف فوق العاده ویژه معلمان هیچ توجیه منطقی ندارد و این حق باید برای معلمان و فرهنگیان اعمال شود.
قهرمانی فوتبال ساحلی ایران و نایب قهرمانی تاریخی واترپلو در آسیا، حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، برد مقابل کنیا و حواشی بازی با روسیه از مهمترین اتفاقات ورزش ایران در تعطیلات نوروز بود.
آبادان- نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: سلطنت طلبان و منافقان به دنبال حذف جمهوریت از ایران اسلامی هستند که این موضوع خط قرمز مردم است.
نائب رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی گفت: برای کنترل قیمت کالا از مزرعه تا مصرف کننده باید فاکتورهای متحدالشکل تهیه و فروش به صورت آنلاین انجام شود تا دلالی حذف شود.
نماینده وزن ۶۸- کیلدگرم تکواندوی ایران با شکست برابر قهرمان جهان و نایب قهرمان المپیک به مدال برنز جهان رسید.
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
باید گفت اگر محمد نخودی با تجربه و آماده به قرعه اسرائیل نمی‌خورد، و غلامی به دلیل تزریق سرم در سالن مسابقات از شانس مجدد و مدال برنز محروم نمی‌شد، تیم اعزامی ایران در کشتی آزاد به راحتی می‌توانست بالاتر از گرجستان بایستد...
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: تصویب طرح ساماندهی کارکنان دولت باعث حذف شرکت‌های واسطه می‌شود و راه امضاهای طلایی را می بندد.
به نظر می‌رسد داستان عجیب نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال تمام شدنی نیست و در یک اتفاق جالب توجه نام شهره موسوی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده است.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به دنبال آن است که تا جای ممکن دلار را از چرخه روابط اقتصادی و مبادلات تجاری خود با یکسری از کشورها خارج کند.
علی نیکزاد نایب رئیس مجلس، آئین نامه رتبه‌بندی معلمان را مغایر با مصوبه مجلس دانسته و گفت: هیئت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس، حذف معلمان طرح مهرآفرین را از قانون رتبه بندی مغایر با مصوبه مجلس دانسته است؛ بنابراین دولت باید در تدوین آئین نامه‌ها کلیات ذینفعان و قوانین را در نظر بگیرد.
نایب رئیس مجلس گفت: هیئت تطبیق مصوبات با قوانین مجلس، حذف معلمان طرح مهرآفرین از قانون رتبه بندی معلمان را مغایر با مصوبه مجلس دانسته است. لذا دولت در تدوین آئین نامه قوانین دقت کند.
نایب‌رئیس سابق فدراسیون بسکتبال گفت: ما دختران را سال ۲۰۱۸ به مسابقات اعزام کردیم و فیبا برای سال ۲۰۲۰ هیچ برنامه‌ای نداشت.
نرخ بهره بین بانکی به عنوان یکی از انواع نرخ ‌های بهره در بازار پول به نرخ ‌های سود یا بهره در سایر بازارها جهت می ‌دهد. نرخ بهره بین بانکی در سال جاری به بیشترین میزان در سال ۱۴۰۱ رسیده است.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در واکنش به ادعای میرکاظمی مبنی براینکه بخشی از گرانی‌ها ناشی از مصوبه مجلس در خصوص حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی است، گفت: دولت در لایحه‌ بودجه ۱۴۰۱ نامی از ارز ۴۲۰۰ تومانی در تبصره یک قید نکرده و تمام منابع ارزی حاصل از فروش نفت و میعانات گازی را به قیمت ETS که تقریباً همان نرخ ارز آزاد محسوب می‌شود، محاسبه کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ