ارتش اوکراین در نظر دارد برای جبران اختلال در انتقال تسلیحات نظامی، چینش نیروهای نظامی خود در منطقه زاپروژیا را تغییر دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: ۶ حمله نیروهای مسلح اوکراین در محور دونتسک با موفقیت دفع شد.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: انبارهای تسلیحات و تدارکات نیروهای مسلح اوکراین در زاپروژیا منهدم شدند.
یک مقام ارشد دولت مستقر و منصوب روسیه در منطقه زاپروژیا، اعلام کرد که نیروهای اوکراین مواضع خود در نزدیکی این منطقه را ترک کرده‌اند.
وزارت دفاع روسیه درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین اعلام کرد: در محور دونتسک، ۱۰ حمله دشمن طی روز گذشته با موفقیت دفع شد.
ارتش اوکراین با رد سخنان فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به مسکو مبنی بر خروج نیروها از شهر راهبردی باخموت، اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای درباره این موضوع وجود ندارد.
دولت آلمان هزار نیروی ویژه ارتش اوکراین را برای انجام ضد حمله علیه روسیه و اجرای روش‌های جنگ خیابانی آماده می‌کند.
بنا به ادعای یک رسانه آمریکایی، نیروهای اوکراینی برنامه ترور یکی از فرماندهان ارشد ارتش روسیه را طرح ریزی کرده بودند.
رهبر جدایی طلبان دونتسک از جابجایی نیروهای ذخیره ارتش اوکراین در منطقه خرسون خبر داد.
نیروهای امنیتی اوکراین در تلاش برای آنچه «خنثی‌سازی فعالیت‌های مخرب نیروهای ویژه روسیه» توصیف شده، به یک صومعه مسیحیان ارتدوکس در کی‌یف یورش بردند.
وزیر دفاع استونی گفت که این کشور در حال آموزش نیروهای اوکراینی است تا برای جنگ از آمادگی بیشتری برخوردار باشند.
رئیس جمهور روسیه می‌گوید که تنها نیروهای ذخیره آموزش‌دیده به خط مقدم جبهه در عملیات نظامی مسکو در اوکراین اعزام می‌شوند.
بر اثر حمله خمپاره‌ای نیروهای اوکراینی به منطقه مرزی «بلگورود» در مرز با روسیه، ۲ غیرنظامی کشته شدند.
بر اثر حمله خمپاره‌ای نیروهای اوکراینی به منطقه مرزی «بلگورود» در مرز با روسیه، ۲ غیرنظامی کشته شدند.
معاون فرمانده لشکر ۱۰۱ هوابرد ارتش آمریکا، از آمادگی این لشکر برای ورود به اوکراین در صورت تشدید تنش بین مسکو و کی‌یف خبر داد.
انتصاب فرمانده نیروهای روسیه در اوکراین در روزی انجام می شود که انفجار یک کامیون در بخش بزرگراهی پل کریمه، نبرد میان روسیه و اوکراین را وارد مرحله جدیدی کرد.
سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه امروز با صدور دستوری «سرگئی سوروویکین» را به عنوان فرمانده «گروه مشترک نیروها در منطقه عملیات نظامی ویژه» منصوب کرد.
این روز‌ها رسانه‌های دولتی چین به جنگ پوتین علیه اوکراین می‌پردازند. با حرکت روسیه به سمت بسیج نیرو‌های ذخیره و تهدید به استفاده از تسلیحات هسته‌ای تغییر لحن در سرمقاله مطبوعات دولتی و رسانه‌های چین آشکار است.
پوتین در تاریخ ۲۱ سپتامبر در یک سخنرانی برای روسها گفت، غرب شروع به استفاده از "باجگیری هسته‌ای" علیه مسکو کرده و در همین سخنرانی طرح بسیج بخشی از نیروهای ذخیره ارتش روسیه برای کمک به عملیات نظامی روسیه در اوکراین را اعلام کرد.
«"هانس جی مورگنتا" استاد برجسته آمریکایی حوزه روابط بین الملل تاکید دارد که سیاستمداران بزرگ حرفی نمی‌زنند یا ادعایی نمی‌کنند که انجام آن ادعا و یا حرف، هزینه‌های بسیار گزافی را بر آن‌ها و ملت هایشان تحمیل کند یا عقب نشینی از آن ادعا و یا ایده، موجب خدشه دار شدن هیبت و حیثیت آن‌ها گردد. این همان چیزی است که اکنون بر سرِ پوتین آمده است. در این راستا، زمانی از فتح یک هفته تا ۱۰ روزه‌ای اوکراین صحبت می‌شد، اما اکنون هفت ماه است که روسیه در دام‌چاله غرب در اوکراین گرفتار شده است.»
رئیس‌جمهور روسیه تأکید کرد غرب آشکارا اعلام کرده اتحاد جماهیر شوروی را سرنگون کرده و اکنون نوبت سرنگونی روسیه است و مسکو از همه‌پرسی مناطق شرقی اوکراین برای پیوستن به روسیه حمایت می‌کند.
نیروهای اوکراین در ماموریت سازمان ملل متحد در کنگو موسوم به «مونوسکو» به کشورشان فراخوانده شدند.
وزارت دفاع روسیه تصاویری از انهدام مواضع نیروی زمینی ارتش اوکراین را منتشر کرد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که موشک اسکندر مستقیماً به قطار نظامی در ایستگاه چاپلین در منطقه دنیپروپتروفسک اصابت کرد و بیش از ۲۰۰ سرباز ذخیره نیرو‌های مسلح اوکراین کشته و تجهیزات نظامی آن‌ها نیز منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروهای نظامی ذخیره ارتش اوکراین که در حال اعزام به مناطق جنگی بودند را با موشک بالستیک اسکندر هدف قرار داده و صدها نفر از آنها را کشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ