نیروهای امنیتی اوکراین در تلاش برای آنچه «خنثی‌سازی فعالیت‌های مخرب نیروهای ویژه روسیه» توصیف شده، به یک صومعه مسیحیان ارتدوکس در کی‌یف یورش بردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام امنیتی حزب الله لبنان گفت: در یورش شامگاه جمعه نیروهای امنیتی حزب الله به محل اختفای یک عنصر تروریستی در منطقه «حی السلام» در جنوب بیروت، عملیات انتحاری وی خنثی شد.
هلال احمر فلسطین می‌گوید در جریان یورش سه‌شنبه شب نظامیان صهیونیست به شرق شهر نابلس در کرانه باختری، دست‌کم ۲۰ فلسطینی زخمی شدند.
یک کودک در جریان حمله نیروهای اشغالگر به محله النقار در قلقیلیه در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رسید.
خانه شیبلی در خیابانی شیب دار واقع شده و چشم انداز وسیعی به اردوگاه چنین دارد. او می‌توانست نیرو‌های اسرائیلی را ببیند که در حال حرکت در اردوگاه بودند. همسایه‌ها در تماس با یکدیگر خبر می‌دادند که نیرو‌های اسرائیلی به ترتیب به خانه‌ها وارد می‌شدند. صدای سهمگین راکت آمد. حدود ۱۲ سرباز وارد شدند. برادرزاده حسین در حالی که پسرش در آغوش اش گریه می‌کرد و همسرش پهلوی او را گرفته بود در مقابل سربازان ایستاده و با التماس به زبان عبری گفت:"یک بچه کوچک اینجاست"!
در جریان یورش صبح امروز نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، دست کم ۱۴ فلسطینی مجروح شدند و نیروهای مقاومت برای ممانعت از پیشروی اشغالگران، وارد عمل شده اند.
منابع فلسطینی از یورش وحشیانه نیروهای سرکوبگر سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی به اسرای فلسطینی در زندان نفحه خبر دادند.
عملیات نیروهای فلسطینی علیه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سمت خودروی شهرک نشینان صهیونیست و همچنین یورش اشغالگران به یک روستا در جنوب نابلس از جدیدترین تحولات فلسطین است.
نیروهای سرکوب وابسته به سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به دو بخش ۵ و ۷ زندان ریمون یورش برده و اقدام به سرکوب اسرای فلسطینی کردند.
ارتش سودان اعلام کرد که نیروهای پشتیبانی سریع به خانه افسران ارتش یورش برده و اعضای خانواده‌ آنها را بازداشت کردند.
شهرک نشینان راست افراطی یهودی تحت حمایت نیرو‌های اسرائیلی به مسجد الاقصی یورش بردند. یهودیان متعصب به بهانه عید یهودی پسح طی روز‌های اخیر در گروه‌های ده‌ها نفری وارد مسجد الاقصی شده‌اند. تعداد زیادی از نیرو‌های پلیس اسرائیل پیش از این یورش در نقاط مختلف مسجد الاقصی مستقر شدند. نیرو‌های اسرائیلی همچنین از ورود فلسطینیان زیر ۵۰ سال به مسجد الاقصی برای نماز صبح جلوگیری کردند.
افسران سابق ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند که شیوه مبارزه نیروهای مقاومت فلسطین در جریان یورش نظامیان ارتش صهیونیستی به مناطق فلسطینی به طرز قابل ملاحظه‌ای پیشرفت داشته است.
طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی، دولت مکلف شد تا ۳ میلیارد یورو جهت تقویت بنیه دفاعی کشور به ستاد کل نیروهای مسلح تخصیص دهد.
رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند در پی عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه در قلب قدس اشغالی، نیروهای اشغال‌گر بامداد امروز با یورش به کرانه باختری، شماری از جوانان این منطقه را بازداشت کردند.
یکی از سرکردگان گروه تروریستی الشباب در حال مصاحبه بود که ناگهان انفجاری پشت سر وی رخ داد. الشباب یک گروه مسلح وابسته به شبکه القاعده است و بسیاری از عملیات تروریستی را که منجر به جان باختن صد‌ها نفر در آفریقا شده، پایه‌ریزی کرده است. این گروه بار‌ها به نظامیان دولتی و نیرو‌های صلح‌بان اتحادیه آفریقا در موگادیشو پایتخت سومالی یورش برده و چند عملیات خونبار را هم در سایر نقاط آفریقا اجرا کرده است.
نظامیان صهیونیستی در جریان یورش شبانه خود به روستای کفر دان در غرب جنین، هدف عملیات نیروهای مقاومت فلسطینی قرار گرفتند.
امروز شنبه در پی یورش نیروهای سرکوبگر صهیونیست به زندان النقب و بازرسی سلول اسرای فلسطینی، اوضاع در این زندان ملتهب شده است.
بر این اساس، نیروهای ویژه و پلیس ترکیه در عملیاتی ضد تروریستی در فاصله کمتر از یک روز بعد از انفجار در استانبول، به محل اختفای زنی که بمب را در خیابان رها کرده بود، یورش برده و او را دستگیر کردند.
نظامیان صهیونیست در یورش به جنین، یکی از نیروهای جنبش جهاد اسلامی فلسطین را بازداشت کردند.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز به شهر جنین در کرانه باختری یورش بردند که متعاقب آن نیروهای مقاومت با این اقدام صهیونیست ها مقابله کردند.
نیروهای امنیتی سعودی ضمن یورش به یک یتیم خانه در استان خمیس مشیط در جنوب شرقی این کشور، دختران بی سرپرست را بی رحمانه مورد ضرب و شتم قرار دادند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که در جریان حمله دوشنبه گذشته نیروهای اف بی آی به عمارتش در فلوریدا، گذرنامه هایش به سرقت رفته است.
شبکه روسیا الیوم امروز (سه‌شنبه) به نقل از منابع رسانه‌ای فلسطین اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز به محله قدیمی نابلس در کرانه باختری یورش برده و اقدام به هدف قرار دادن خانه شماری از مبارزان در این منطقه کردند، اما آن‌ها تسلیم نشده و با صهیونیست‌ها درگیر شدند.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا از یورش نیروهای اف بی آی به عمارت وی در فلوریدا خبر داد.
با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزیر صمت، سیستم کنترل موتور یورو ۵ دریچه گاز برقی «ECU» محصول مشترک وزارت دفاع و ایران خودرو رونمایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ