دولت آلمان هزار نیروی ویژه ارتش اوکراین را برای انجام ضد حمله علیه روسیه و اجرای روش‌های جنگ خیابانی آماده می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع آلمان اعلام کرد که لهستان نیروی نظامی کارآمدی دارد و نیاز به نیروهای بیشتری از ناتو ندارد.
دادستانی فدرال آلمان از بازداشت ۷ نفر در چارچوب عملیات علیه شبکه تامین مالی گروهک تروریستی داعش توسط نیروهای امنیتی این کشور خبر داد.
آلمان و ایتالیا حمایت خود را از اقدامات خشونت‌آمیز نیروهای موسوم به صلح‌بان ناتو در کوزوو اعلام کردند.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: اقدام مسکو در اعمال محدودیت برای شمار نیروهای نمایندگی‌های دیپلماتیک آلمان، تنها پاسخ متقابل بود.
روزنامه‌های مطرح جهان عرب به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و سردرگمی مقامات این رژیم در ارتباط با واکنش نیروهای مقاومت پرداختند.
رئیس جمهور اوکراین در آستانه «روز پیروزی» در مسکو، گفت همانطور که آلمان نازی در جنگ جهانی دوم شکست خورد، نیروهای روسیه نیز در اوکراین شکست خواهند خورد.
منابع خبری به تازگی تصاویری ناراحت‌کننده از اقدام وحشیانه پلیس آلمان منتشر کرده‌اند که طی آن نیروهای پلیس آلمان با اعمال خشونت یک کودک مسلمان را از خانواده‌اش جدا می‌کنند.
نیروهای ویژه پلیس آلمان امروز مرکز کنفرانس بین‌المللی برلین را درپی دریافت گزارشی مورد بازرسی قرار دادند.
براساس گزارشی از شرایط ارتش آلمان، نیروهای مسلح این کشور برای مواجهه با مشکلات، نامجهز، دچار کمبود بودجه و بسیار کُند هستند.
کمیسر پارلمانی نیروهای مسلح آلمان اعلام کرد ارسال مداوم سلاح به اوکراین، این کشور را با کمبود جدی ذخایر تسلیحاتی مواجهه کرده است.
نیروهای امنیتی و پلیس آلمان امروز در جستجوی یافتن ردی از اشیاء یا افراد مشکوک، مدرسه ای را در «پوتسدام» محاصره کردند.
رئیس جمهوری خلق دونتسک در منطقه دونباس گفت که نیروهای ارتش اوکراین بار دیگر در خط مقدم جبهه به سلاح شیمیایی متوسل شده‌اند.
رزمایش زمستانی نیروهای مسلح ترکیه با حضور ۱۷ کشور از جمله آلمان، جمهوری آذربایجان و انگلستان در استان قارص ادامه دارد.
رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا اعلام کرد که واشنگتن دوره گسترده آموزش نیروهای اوکراین را در آلمان آغاز خواهد کرد.
منابع خبری از اقدام پلیس و نیروهای امنیتی آلمان در بکارگیری ماشین آب پاش، باتوم و گاز اشک آور برای مقابله با تظاهرات فعالان محیط زیست در روستای «لوتزیرات» خبر دادند.
بنا به اعلام مقامات آمریکا، برنامه آموزش نیروهای نظامی ارتش اوکراین از سال آینده در پایگاه نظامی این کشور در آلمان برگزار می شود.
دولت آلمان برای خروج نیروهای خود از کشور مالی، نیمه سال ۲۰۲۴ را انتخاب کرده است.
فعالان محیط زیست در برلین پایتخت آلمان در اعتراض به سیاست آب و هوا و محیط زیست دولت تظاهرات برگزار کردند و دستان خود را با چسب روی زمین چسباندند. نیروهای پلیس برای جدا کردن دست تظاهرکنندگان از روغن استفاده کردند و در ادامه آنها را بازداشت کردند.
فلیکس ماگات می‌گوید در زمان هدایت هرتابرلین در برخی تمرینات این تیم از نیروهای پلیس آلمان کمک می‌گرفت.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خدای بزرگ را خاضعانه شاکریم که پدافند هوایی با برخورداری از جایگاه و نقش راهبردی و سرنوشت‌ساز در نیرو‌های مسلح و شبکه دفاعی کشور با هوشمندی و هوشیاری توانسته است امنیت پهنه‌ی آسمان ایران اسلامی را صیانت کند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: شبکه دفاعی کشور توانسته امنیت پهنه آسمان ایران را صیانت کند و آمادگی‌های خود در پاسخگویی سریع به تهدیدات را از نمادهای قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی قرار دهد.
ارتش در بیانیه‌ای با گرامیداشت هفته دولت تأکید کرد که با تأسی به آرمان شهدا به‌ویژه دو اسوه خدمت خالصانه، شهیدان رجایی و باهنر، پشتیبان دولت بوده و آماده خدمت و ایثار است.
معاون وزیر دفاع روسیه و معاون مدیرعامل شرکت آلماز- آنتی امروز قرارداد تحویل سامانه‌های «اس-۵۰۰» به نیروهای روسی را امضاء کردند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد پایگاه نیروهای خارجی در نزدیکی «زولوچف» در منطقه «خارکیف» هدف قرار گرفته شد و بیش از ۱۰۰ شبه‌نظامی از لهستان و آلمان کشته و بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ