طی ماه گذشته واردات نفت هند از روسیه نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱، ۳۳ برابر شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس نتایج پایش عملکرد ترانزیت از کشور، تا پایان تیرماه سال جاری مجموعاً ۴ میلیون و ۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالاهای غیرنفتی و نفتی از قلمروی کشور ترانزیت شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
محققان با همکاری ۲ پژوهشگر ایرانی باتری پروتونی توسعه داده اند که تراکم انرژی آن ۳برابر باتری های لیتیوم یونی است و به محیط زیست آسیب کمتری می رساند.
محققان با همکاری ۲ پژوهشگر ایرانی باتری پروتونی توسعه داده اند که تراکم انرژی آن ۳برابر باتری های لیتیوم یونی است و به محیط زیست آسیب کمتری می رساند.
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، پیشنهاد ۳برابر دستمزد پرسپولیس / جزئیات جدید تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! ، دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی / حسینی در راه پرسپولیس
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، ۳برابر دستمزد پرسپولیس / یافته خبرنگار تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! / دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، ۳برابر دستمزد پرسپولیس
سرعت گسترش بیابان در ایران ۳برابر فعالیت‌هایی است که در بخش مقابله با بیابان زایی انجام می‌شود.سطح عرصه‌های بیابانی۴۴میلیون هکتار بوده که ۳۰ تا ۳۲میلیون هکتار در معرض فرسایش بادی قرار دارد.
حمله تروریستی شبه‌نظامیان نیروهای دمکراتیک متفق(ADF) به مدرسه‌ای در غرب اوگاندا دست کم ۲۵ کشته برجای گذاشت.
رامین رضاییان ۳۳ ساله، در جام جهانی گذشته برابر تیم ملی فوتبال ولز گل دوم تیم ملی را زد و در مسابقات دوستانه نوروزی تیم ملی برابر کنیا و روسیه هم از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بود.
در ادامه تنش‌ها در جزیره تایوان، وزارت دفاع این منطقه اعلام کرد ده‌ها جنگنده و کشتی ارتش چین وارد تنگه تایوان شدند.
اشغالگران آمریکایی در ادامه سرقت نفت سوریه، بیش از ۳۰ تانکر حامل نفت دزدیده شده سوریه را از گذرگاه غیرقانونی المحمودیه به عراق منتقل کردند.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با اشاره به مشکلات کشاورزان برنجکار گفت: قیمت آب کشاورزی و نهاده‌ها ۳ برابر شده و برنج کشاورزان بدون خریدار مانده و دولت برای استان‌های شمالی کاری نکرده است.
ملی‌پوشان قایقرانی ایران با کسب ۳۳ مدال به کار خود در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال، جوانان و پاراکانو آسیا پایان دادند.
عبدی نوشت: درخصوص اینکه آیا در آینده بی‌حجابی بیشتر خواهد شد؟ ۵۲ درصد گزینه بلی، ۲۱ درصد خیر و ۲۷ درصد هم نمی‌دانم را پاسخ داده‌اند. جالب‌ترین بخش نیز ارزیابی مردم از واکنش مذهبی‌ها در برابر بی‌حجابی است که ۳۳ درصد معتقدند کنار می‌آیند، ۲۴ درصد معتقدند که از طریق نهاد‌های مسوول پیگیری می‌کنند و ۲۰ درصد هم گفته‌اند که درگیر می‌شوند و پاسخ سایر هم ۲۳ درصد است و این پاسخ ۲۰ درصد خطرناک است و حکومت باید در این زمینه اقدام کند.
رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد که کمک‌هزینه المپین‌ها از سال آینده افزایش سه‌برابری خواهد داشت.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۱۶ تومان معامله شد که نرخ دلار ثابت و یورو ۳۲۰ تومان افزایش قیمت داشت.
نخست وزیر پاکستان آمارهایی از سیل شدید در این کشور ارائه کرد و گفت: در اثر باران های سیل آسا در پاکستان ۳۳ میلیون نفر آسیب دیدند.
نفتی‌های مسجدسلیمان، با چهار گلی که مقابل سپاهان دریافت کردند، هم‌چنان رکورد منفی خود را افزایش می‌دهند.
سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بیان اینکه ۳۳ نفر گرفتار در برف محور فولاد محله به کیاسر، امداد رسانی شدند، گفت: این افراد در ۱۱ خودرو گرفتار شده بودند.
بورس انرژی ایران امروز سه شنبه ۱۷ شاهد معامله ۳۳ هزار و ۱۳۵ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۵ هزار و ۳۵۱ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال بود.
تکنیسین یکی از داروخانه‌های شبانه‌روزی تهران گفت: «آموکسی‌سیلین» از ۱۲ هزار تومان به ۲۲ هزار تومان رسیده و «سفیکسیم» ۴۰۰ هم از ۳۳ هزار تومان به ۵۶ هزار تومان تغییر قیمت داده با این حال باز هم این دارو‌ها به سختی به داروخانه‌ها داده می‌شود. بیماران هم بار‌ها می‌گویند که حاضر هستند دارو گران شود، چندین برابر شود، اما نایاب نشود!».
نویسنده کتاب مخاطرات سفر و بیماری‌های شایع، ۳۳ نکته ایمنی و کاربردی در سفر را برای گردشگران ایرانی شرح داده؛ نکاتی که توجه به آنها برای هر گردشگری ضروری است.
بزرگترین تونل باد جهان با قطر ۸۰ سانتی متر در چین ساخته شده و بستری مناسب برای انجام تست های مافوق صوت ارزان قیمت را فراهم می کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ