نفتی‌های مسجدسلیمان، با چهار گلی که مقابل سپاهان دریافت کردند، هم‌چنان رکورد منفی خود را افزایش می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین تست استقلال نکونام؛ ۳گل به پیکان
پرسپولیس ۷گل زد، تراکتور با ۳گل باخت!
رامین رضاییان ۳۳ ساله، در جام جهانی گذشته برابر تیم ملی فوتبال ولز گل دوم تیم ملی را زد و در مسابقات دوستانه نوروزی تیم ملی برابر کنیا و روسیه هم از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان بود.
۳ امتیاز با ۳گل جایزه شکار قو؛ پرسپولیس رویای جام را رها نکرد
خمز: پرسپولیس با ۳شوت به چارچوب ما، ۳گل زد
مهرداد محمدی در دقیقه ۳۳ بازی با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه و با پای چپ و به زیبایی هر چه تمام‌تر دروازه تیم ام اصلال را باز کرد.
گرت بیل، ستاره تیم ملی فوتبال ولز در ۳۳ سالگی تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت. او در جام جهانی قطر تنها گل تیم ملی کشورش را در دیدار با آمریکا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
نیمه نخست دیدار مراکش و پرتغال در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل در جریان است.
نیمه نخست دیدار کرواسی و برزیل با تساوی بدون گل در جریان است.
دیرترین گل‌های تاریخ جام‌جهانی؛ ۳گل ایرانی در صدر!
عربستان سعودی در روزی تاریخی که سه گل حریف قدرتمند در نیمه اول با دخالت کمک‌داور ویدیویی یا پرچم کمک داور آفساید اعلام مردود شد، نتیجه‌ای باورنکردنی رقم زد و آرژانتین را شکست داد.
نخستین شگفتی جام‌جهانی؛ عربستان آرژانتین را زد! / برد تاریخی سعودی با گزینه تیم ملی ایران / مردود شدن ۳گل آرژانتین با VAR
مست بودن ناوخدای ۳۳ ساله آلمانی، موجب شد تا یک کشتی کانتینربر در سواحل دانمارک به گل بنشیند.
مست بودن ناخدای ۳۳ ساله آلمانی، موجب شد تا یک کشتی کانتینربر در سواحل دانمارک به گل بنشیند.
استقلال با برتری مقابل هوادار و با استفاده از توقف سپاهان، رده دوم جدول را پس گرفت. جهش آلومینیوم اراک به رده پنجم ، عملکرد خارق‌العاده تیم رحمتی بود که نساجی رو به پیشرفت را با ۳گل در هم کوبید
سه گل به بایرن مونیخ زدم. بعد از بازی گفتند بازیکنان بایرن مونیخ مست بودند که گیج می‌زدند و سه گل خوردند. بکن باوئر به خبرنگار ایرانی گفت ما در مهمانی هم مشروب نمی‌خوریم، قبل بازی جای خود دارد
در سراسر بازی تکنیک و سرعت بازی تیمی ایران بر حریف ، چربش قابل ملاحظه‌ای داشت اما دفاع فشرده ژاپن ، درخشش دروازه‌بان این تیم و اشتباهات فردی عجیب بازیکنان ایران ، برد را تقدیم رقیب خوش شانس کرد.
درخشش طارمی و تاثیر روی ۳گل پورتو به براگا
در ادامه ناکامی سه شیرها را در راه کسب پیروزی، این تیم مقابل آلمان متوقف شد. آن‌ها که پیش از این از سطح اول لیگ ملت‌های اروپا سقوط کرده بودند، حداقل می‌توانند به نباختن مقابل رقیب سنتی خود دل خوش کنند.
اندی کارول ۳۳ ساله از فصل ۱۷-۲۰۱۶ نتوانسته است در یک فصل بیش از ۵ گل به ثمر رساند.
آرسنال 9 امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی هم صعود کرد. تا الان آرسنال تنها تیم فصل جاری جزیره بوده که سه برد متوالی داشته
دبیر کل کانون صرافان کشور گفت: با توجه به بخشنامه های ارزی اخیر بانک مرکزی و مدیریت بازار ارز توسط بانک مرکزی، شاهد آرامش در بازار ارز هستیم.
تصاویری از لحظات هولناک ورود سیلاب به امامزاده داوود در پی بارندگی‌های پنج شب گذشته را ببینید.
برای پرسپولیس در این دیدار مهدی عبدی، تمیروف و امید عالیشاه گلزنی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ