نویسنده کتاب مخاطرات سفر و بیماری‌های شایع، ۳۳ نکته ایمنی و کاربردی در سفر را برای گردشگران ایرانی شرح داده؛ نکاتی که توجه به آنها برای هر گردشگری ضروری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس نتایج پایش عملکرد ترانزیت از کشور، تا پایان تیرماه سال جاری مجموعاً ۴ میلیون و ۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالاهای غیرنفتی و نفتی از قلمروی کشور ترانزیت شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
حمله تروریستی شبه‌نظامیان نیروهای دمکراتیک متفق(ADF) به مدرسه‌ای در غرب اوگاندا دست کم ۲۵ کشته برجای گذاشت.
در ادامه تنش‌ها در جزیره تایوان، وزارت دفاع این منطقه اعلام کرد ده‌ها جنگنده و کشتی ارتش چین وارد تنگه تایوان شدند.
اشغالگران آمریکایی در ادامه سرقت نفت سوریه، بیش از ۳۰ تانکر حامل نفت دزدیده شده سوریه را از گذرگاه غیرقانونی المحمودیه به عراق منتقل کردند.
ملی‌پوشان قایقرانی ایران با کسب ۳۳ مدال به کار خود در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال، جوانان و پاراکانو آسیا پایان دادند.
هادی مدقق گفت که از ابتدای شروع به کار دولت تاکنون ۳۳ واحد جدید نیروگاه حرارتی به ظرفیت پنج هزار و ۱۵ مگاوات در راستای کمک به کاهش خاموشی‌ها در شبکه سراسری وارد مدار شده است.
سرپرست دبیری فدراسیون اسکواش برنامه های این فدراسیون برای سال آینده را تشریح کرد.
مأموران پلیس آلاباما آمریکا یک فرد معتاد را به‌عنوان بخشی از تنبیه در محیطی فریزر مانند محبوس کردند که از شدت سرما جان باخت.
وزیر جهاد کشاورزی از رشد ۱.۱ درصدی رشد بخش بخش کشاورزی درنیمه نخست امسال درمقایسه بارشدمنفی ۲.۴ درصدی نیمه نخست سال گذشته خبر داد.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ارتقای ۳۳ درصدی ناوگان پهپادی و طراحی و ساخت شبیه‌سازهای جنگنده اف ۱۴ در نیروی هوایی ارتش خبر داد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، از تحقق ۳۳ هزار و ۷۲ میلیارد تومان از بودجه ۵۰ هزار و ۳۷۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ خبر داد.
طی ماه گذشته واردات نفت هند از روسیه نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۲۱، ۳۳ برابر شده است.
نخست وزیر پاکستان آمارهایی از سیل شدید در این کشور ارائه کرد و گفت: در اثر باران های سیل آسا در پاکستان ۳۳ میلیون نفر آسیب دیدند.
نفتی‌های مسجدسلیمان، با چهار گلی که مقابل سپاهان دریافت کردند، هم‌چنان رکورد منفی خود را افزایش می‌دهند.
سمنان- مدیرعامل هلال احمر استان سمنان بیان اینکه ۳۳ نفر گرفتار در برف محور فولاد محله به کیاسر، امداد رسانی شدند، گفت: این افراد در ۱۱ خودرو گرفتار شده بودند.
نیمه نخست دیدار مراکش و پرتغال در یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل در جریان است.
بورس انرژی ایران امروز سه شنبه ۱۷ شاهد معامله ۳۳ هزار و ۱۳۵ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۵ هزار و ۳۵۱ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال بود.
طبق اعلام شبکه خبری فاکس نیوز، نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا برای انتخاب مجدد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ حکایت دارد.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: تا کنون حدود ۳۳ هزار ساختمان ناایمن در حوزه ایمنی حریق در تهران شناسایی شده است که از این تعداد ۱۲۹ ساختمان بسیار خطرناک است و معاون دادستان تهران مورد به مورد مالکان این ساختمان‌ها را احضار و پرونده‌های آن‌ها را به صورت جدی پیگیری می‌کند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: پاساژ علاءالدین استانداردهای استقرار و خروج جمعیت در صورت آتش‌سوزی را ندارد و آتش‌سوزی‌های متعددی هم در این پاساژ اتفاق افتاده است.
مرکز آمار ایران از تورم (ماهانه) ۳.۳ درصدی قیمت مسکن در شهریور ماه امسال نسبت به مرداد ماه خبر داد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: سیل گسترده مردادماه ۳۳ هزار میلیارد تومان خسارت به جای گذاشت.
فوتبال قابل پیش‌بینی نیست ولی ما فقط برای اول‌شدن می‌جنگیم و رتبه‌های دیگر اهمیتی ندارد. البته چند تیم دیگر هم مدعی هستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ