بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، ۳برابر دستمزد پرسپولیس / یافته خبرنگار تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! / دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می رسد داستان پرسپولیس و شهریار مغانلو حداقل در لیگ بیست سوم برای سومین سال متوالی به هم مرتبط نخواهد شد.
سرانجام انتقالی که آرسنالی ها منتظرش بودند نهایی شد و دکلان رایس با قراردادی تا سال 2028 به ارزش 105 میلیون پوند، به جمع توپچی ها پیوست.
باشگاه الاهلی برای به خدمت گرفتن فیرمینو پیشنهاد 20 میلیون یورو در سال را به این بازیکن ارائه کرد که با موافقت او مواجه شد. مهاجم برزیلی برای انجام مذاکرات نهایی و شرکت در تست‌های پزشکی هم اکنون در عربستان به سر می‌برد.
قرارداد سال گذشته حسین حسینی با استقلال و قرارداد جدید پیام نیازمند با سپاهان ملاک تصمیم گیری بیرانوند شده است و او حق خود می‌داند که نه تنها برابر ، بلکه بیشتر از آنها دریافت کند چراکه در آمار کلین شیت و کسب جام به مراتب از رقبای خود برتر و بهتر بوده است.
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، پیشنهاد ۳برابر دستمزد پرسپولیس / جزئیات جدید تابناک: بیرو از اول استقلالی بود! ، دلیل تغییر مسیر گلر شماره یک تیم‌ملی در جوانی / حسینی در راه پرسپولیس
بمب سال: جلسه بیرانوند با استقلال، ۳برابر دستمزد پرسپولیس
اینکه آیا ما قرار است با برجامِ سال ۲۰۱۵، برجامِ مطلوب جوزپ بورل و یا نسخه‌ای تازه از برجام، رو به رو شویم، خود موضوعی است که ما باید منتظر باشیم و روند تحولات را رصد کنیم و ببینیم که در نهایت، کدام سناریو، محق می‌شود. حداقل من نسبت به روند جدیدِ ایجاد شده و سفر پادشاه عمان ایران، خوش‌بین هستم
اینکه آیا ما قرار است با برجامِ سال ۲۰۱۵، برجامِ مطلوب جوزپ بورل و یا نسخه‌ای تازه از برجام، رو به رو شویم، خود موضوعی است که ما باید منتظر باشیم و روند تحولات را رصد کنیم و ببینیم که در نهایت، کدام سناریو، محق می‌شود. حداقل من نسبت به روند جدیدِ ایجاد شده و سفر پادشاه عمان ایران، خوش‌بین هستم
با اعلام سخنگوی باشگاه صنعت نفت آبادان، بازیکنان این تیم قبل از بازی با گل‌گهر شارژ مالی شدند.
کمتر از دو ماه پیش نیز کالین کال که در جلسه استماع کنگره حضور یافته بود، گفت: «در سال ۲۰۱۸ زمانی که دولت قبلی تصمیم به خروج از برجام گرفت، ایران حدود ۱۲ ماه زمان نیاز داشت تا مواد لازم برای یک بمب را تولید کند. اکنون این زمان حدود ۱۲ روز طول می‌‌‌‌‌کشد.»
بمب افکن های ولکان نیروی هوایی سلطنتی انگلیس تا سال ۱۹۸۴ از خدمت رسمی خارج شدند و برای معدوم سازی آماده شدند. گفتنی است فقط ۳ فروند بمب افکن ولکان جهت حضور در نمایش های هوایی و موزه ها نگهداری شد که از بین این ۳ فروند، دو فروند فقط توانایی تاکسی روی باند را داشتند و فقط یک فروند به نام XH۵۵۸ توانایی پرواز را داشت که از آن به عنوان "روح بریتانیا کبیر" هم نام برده می شد.
کریم بنزما پس از دقیقا ۶۰ سال، نخستین بازیکن رئال شد که در نوکمپ هت‌تریک می‌کند! نفر قبلی فرانس پوشکاش در سال ۱۹۶۳ بود. مادرید امشب اندازه نصف لیگ، در یک ال‌کلاسیکو به بارسا گل زد و حذفش کرد.
پاکو خمس سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
یکی از سرفصل‌های گزارش جامعه اطلاعاتی آمریکا درباره تهدید‌های پیش روی ایالات متحده در سال آینده میلادی به ایران اختصاص دارد.
خبر «عکس ابر‌های عجیب و بحث برانگیز در آسمان خلخال، چند ساعت قبل از زلزله دیشب ترکیه» با واکنش‌های گسترده‌ای از سوی کاربران همراه شد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: فراموش نکنید که از سال ۲۰۱۵ تا الآن طرف ایرانی از برجام منتفع نشده است. پس این پنجره برای همیشه باز نخواهد ماند.
جیانلوکا ویالی از سال 2018 با سرطان پانکراس دست و پنجه نرم می کرد. او امروز در لندن درگذشت.
یک مرد اهل لیبی که به ساخت بمب و کشتن ۲۷۰ سرنشین یک هواپیما در خاک انگلیس متهم شده بود، پس از ۳۴ سال بازداشت شد.
مرکز اجرایی مین‌ زدایی یمن تاکید کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۲۰۴ کودک در اثر بمب ‌های خوشه‌ ای و مین‌ های به جا مانده از جنگ کشته و مجروح شده ‌اند.
هل‌فایرکه ابتدا در سال ۱۹۸۰ به عنوان موشک ضدتانک طراحی شده بود، طی دو دهه گذشته توسط سرویس‌های نظامی و اطلاعاتی برای حمله به اهدافی در عراق، افغانستان، یمن و دیگر مناطق استفاده شده است. این موشک‌های هدایت شونده، به صورت گسترده در نبرد‌های مختلف سراسر جهان استفاده می‌شود.
یورگن لوکادیا در سال ۲۰۱۸ با علیرضا جهانبخش در برایتون انگلیس همبازی بود و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت به طوری که کاپیتان دوم تیم ملی او را تایید می‌کند و می‌گوید بازیکن خوبی است.
نجات معجزه آسای کودک و پیرزن از زیر آوار
حضور رونالدو در بارسلونا می تواند انتقال بسیار جنجالی و شگفت انگیز باشد و بار دیگر رقابت را در لالیگا به اوج رساند. بارسا از راه این انتقال سود نجومی از محل درآمدهای فروش پیراهن، حق پخش و تبلیغات به دست خواهد آورد
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ