نخست وزیر پاکستان آمارهایی از سیل شدید در این کشور ارائه کرد و گفت: در اثر باران های سیل آسا در پاکستان ۳۳ میلیون نفر آسیب دیدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس نتایج پایش عملکرد ترانزیت از کشور، تا پایان تیرماه سال جاری مجموعاً ۴ میلیون و ۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالاهای غیرنفتی و نفتی از قلمروی کشور ترانزیت شده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت جزئی مواجه شده و در مرز ۳۳ میلیون تومان معامله می شود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۳ میلیون و ۳۰۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۶۶۸ هزار تومان است.
قیمت سکه امامی امروز نسبت به دیروز با ریزش یک میلیون تومانی مواجه شده و به 33 میلیون و 751 هزار تومان رسید.
قیمت سکه و طلا امروز ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با افزایش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به ۳۳ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان رسید.
بیش از یک میلیون بازدید در ایام نوروز ۱۴۰۲ از کاخ‌موزه‌ها و موزه‌های مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد انجام گرفت که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۳۳ درصد رشد را نشان می‌دهد.
شاخص کل بورس امروز با ریزش هیجانی ۳۳ هزار و ۵۶۴ واحدی به جایگاه یک میلیون و ۷۸۳ هزار واحدی رسید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۳ میلیون تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۸ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان است.
این زوج جوان از مدت‌ها قبل تصمیم گرفته بودند هر هفته با یک عدد ثابت (۱۱، ۶، ۳۳، ۲۹، ۲۲، ۱۲، ۶) در این بخت آزمایی شرکت کنند و آن روز هم مثل سابق همین کار را کردند و از شانس بدشان همان زمان که حسابشان شارژ نشده بود این عدد برنده شد.
وزیر نفت از افزایش ۱۵۰ میلیون متر مکعبی مصرف گاز بخش خانگی در برخی از روزهای دی‌ماه خبر داد و گفت: طی ۳۳ سال سابقه کاری‌ام در صنعت نفت تاکنون چنین سرمای پایداری درکشور شاهد نبوده‌ام.
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.
فناوران تولیدکننده نوعی واکسن پرندگان توانستند این محصول را به کشور هایی مانند اوگاندا، افغانستان و پاکستان صادر کنند و صرفه جویی ارزی ۳میلیون دلاری برای کشور به ارمغان بیاورند.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به روند افزایشی جابه‌جایی کالا از استان گفت: در ۹ ماه سال جاری بیش از ۳۳ میلیون تن کالا از مبادی استان جابجا شده است.
بیش از ۳۳میلیون ورقه گواهی تسهیلات مسکن(تسه) به ارزش ۳۷هزار و ۸۲۱میلیارد ریال در ۹ماه گذشته در فرابورس دادو ستد شد که نشان از افزایش ۵درصدی حجم و رشد ۷۹درصدی ارزش معاملات این اوراق در مقایسه با مدت مشابه پارسال دارد.
با وجود صراحت و اعلام سازمان حفاظت محیط زیست مبنی بر ممنوعیت مصرف سوخت مازوت، استفاده از این سوخت در اکثر نیروگاه‌ها با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان و همزمان با اوج آلودگی هوا به دلیل سکون و وارونگی هوا از سرگرفته می‌شود و نیروگاه‌ها بر شدت وضعیت بحرانی آلودگی هوا می‌افزایند.
در چهارمین روز هفته، ۱۱.۶۱ میلیون دلار با میانگین نرخ ۳۳ هزار و ۲۲۸ تومان به صورت توافقی معامله انجام شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بورس انرژی ایران امروز سه شنبه ۱۷ شاهد معامله ۳۳ هزار و ۱۳۵ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۵ هزار و ۳۵۱ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال بود.
دفتر آمار آمریکا از مبادلات ۳۳ میلیون دلاری این کشور با ایران در ۸ ماهه سال جاری میلادی خبر داد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد رشد داشته است.
قیمت تقریبی خرید و فروش آپارتمان در ۲۲ منطقه تهران را می‌توانید در این گزارش مشاهده کنید.
سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با ۳۳ دوربین حدود ۲ هزار کیلومتر از جنگل‌های کشور را رصد می شود و به زودی ۵۰ دوربین دیگر هم اضافه خواهد شد.
سخنگوی گمرک گفت: بیش از ۳۳ میلیون و ۳۳۳ هزار تن کالا به ارزش ۲۰ میلیارد و ۶۳۶ میلیون دلار بین ایران و ۱۵ کشور همسایه تبادل شد که ۴۸ درصد کل تجارت ۵ ماهه ایران را به خود اختصاص داده است.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ