بر اساس نتایج پایش عملکرد ترانزیت از کشور، تا پایان تیرماه سال جاری مجموعاً ۴ میلیون و ۶ هزار و ۵۰۰ تن انواع کالاهای غیرنفتی و نفتی از قلمروی کشور ترانزیت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کردی با تأکید بر اینکه برنامه‌های مدیریت مصرف برق در مرداد با قدرت بیشتری ادامه دارد، افزود:در خرداد و تیر با وجود افزایش دما نسبت به سال گذشته شاهد صرفه جویی ۳درصدی مشترکان بخش خانگی بودیم.
مقامات کامرون افزایش آمار قربانیان فروریختن یک ساختمان در این کشور به ۳۳ نفر را اعلام کردند.
گزارش سایت جهانی اسپید تست نشان می‌دهد که سرعت اینترنت همراه در ایران به ۳۶ مگابیت بر ثانیه و همچنین سرعت اینترنت ثابت نیز به ۱۲.۶ مگابیت بر ثانیه رسیده است.
قیمت سکه امامی نسبت به دیروز با افزایش قیمت جزئی مواجه شده و در مرز ۳۳ میلیون تومان معامله می شود.
قیمت سکه و طلا امروز ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با افزایش قیمت بیش از یک میلیون تومانی به ۳۳ میلیون و ۴۳۲ هزار تومان رسید.
عبدی نوشت: درخصوص اینکه آیا در آینده بی‌حجابی بیشتر خواهد شد؟ ۵۲ درصد گزینه بلی، ۲۱ درصد خیر و ۲۷ درصد هم نمی‌دانم را پاسخ داده‌اند. جالب‌ترین بخش نیز ارزیابی مردم از واکنش مذهبی‌ها در برابر بی‌حجابی است که ۳۳ درصد معتقدند کنار می‌آیند، ۲۴ درصد معتقدند که از طریق نهاد‌های مسوول پیگیری می‌کنند و ۲۰ درصد هم گفته‌اند که درگیر می‌شوند و پاسخ سایر هم ۲۳ درصد است و این پاسخ ۲۰ درصد خطرناک است و حکومت باید در این زمینه اقدام کند.
Terran ۱ یک موشک ۳۳ متری است که حدود ۸۵ درصد از آن با کمک پرینت سه‌بعدی ساخته شده. این سازه که از متان مایع و اکسیژن مایع به‌عنوان سوخت استفاده می‌کند، قادر است حدود ۱۲۵۰ کیلوگرم محموله را به مدار پایین زمین برساند. شرکت Relativity Space بیان کرده است که در مراحل بعدی تولید قصد دارد رقم مذکور را به ۹۵ درصد افزایش دهد.
طبق آخرین نقشه رنگ‌بندی کرونایی کشور نیز در حال حاضر ۱۰ شهر در وضعیت قرمز، ۳۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۹۸ شهر در وضعیت زرد و ۲۰۷ شهر در وضعیت آبی قرار دارند که این موضوع نشان دهنده افزایش آمار بیماران بستری است؛ بنابراین باید همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی ضد کرونایی را رعایت کرد تا نوروز با درد کرونا و بیماری همراه نشود.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۴۵۵ تومان معامله شد. قیمت دلار نسبت به روز گذشته ثابت و یورو  ۸۸ تومان افزایش داشت.
وزیر نفت از افزایش ۱۵۰ میلیون متر مکعبی مصرف گاز بخش خانگی در برخی از روزهای دی‌ماه خبر داد و گفت: طی ۳۳ سال سابقه کاری‌ام در صنعت نفت تاکنون چنین سرمای پایداری درکشور شاهد نبوده‌ام.
رصد بازار اقلام اساسی در هفته پایانی دی حکایت از افزایش ۳۱درصدی قیمت قزل آلا نسبت به ابتدای دی دارد. همچنین چسبندگی نرخ برنج با وجود رفع ممنوعیت واردات نشان از ضعف نظارت ها دربازار داخل است.
نرخ هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی امروز ۳۰ هزار و ۶۹۳ تومان و هر یورو ۳۳ هزار و ۱۶ تومان معامله شد که نرخ دلار ثابت و یورو ۳۲۰ تومان افزایش قیمت داشت.
اطلاعات و نقشه‌هایی که «استارتاپ فضایی تیزنگر» دراختیار ما قرار داده، اما از افزایش بیش از ۳۲درصدی غلظت این آلاینده در هوای کشور آن هم در فاصله تنها سه سال حکایت دارد. براساس این تصاویر و برابر با پایش ماهواره‌ای سامانه سهم و در مقایسه شرایط سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۳۹۸، اگرچه سطح محدوده‌های با غلظت بالای دی‌اکسید گوگرد کشور ۱۸.۹درصد کاهش یافته، اما میزان غلظت آن ۳۲،۲درصد افزایش یافته است.
نفتی‌های مسجدسلیمان، با چهار گلی که مقابل سپاهان دریافت کردند، هم‌چنان رکورد منفی خود را افزایش می‌دهند.
با اینکه امسال تولید تراکتور نسبت به سال گذشته ۳۳درصد افزایش یافت اما با این وجود، تراکتورهای تولید داخل پاسخگوی نیازمندهای‌ کشاورزان نبوده و متقاضیان باید ۳ تا ۴ سال در صف انتظار باشند.
همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز، قیمت دلار امروز پنجشنبه، در آستانه بازگشت به کانال ۳۳ هزار تومان است،
علی‌رغم علمیات نظامی روسیه در اوکراین و اعمال تحریم‌های گسترده علیه روسیه، اداره گمرک چین اعلام کرد حجم تبادل تجاری بین مسکو و پکن در ده ماه گذشته ۳۳ درصد افزایش یافته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، قیمت سکه با دلار ۳۳ هزار تومانی رکورد زد، پیش بینی بورس فردا ۱۱ آبان ۱۴۰۱ | آیا صعود ادامه دارد؟، خبری مهم برای سهامداران خساپا، ده خبر مهم برای بورس فردا، بری مهم برای این نماد خودرویی، پیش بینی نبض بورس درباره نماد غناب، خبر‌های خوب مجید عشقی برای سهامداران | پیشنهادات سازمان برای بودجه ۱۴۰۲ چیست؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
معاملات ارز در بازار توافقی سومین روز هفته، با نوسان افزایشی قیمت‌ها مواجه شده است. این در شرایطی است که بهای دلار بازار غیررسمی نیز به مرز ۳۳ هزار تومان نزدیک شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: پیشنهاد داده ایم که مستمری مددجویان ۳۰ درصد افزایش پیدا کند و پیش بینی ما موافقت مجلس و دولت است.
یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی از سال ۲۰۱۹ تاکنون رشد ۳۳ درصدی داشته است و این موضوع به طور تدریجی و به شکل ثابت شاهد افزایش بوده است.
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد با برنامه‌ریزی در حمل و تحویل به موقع خودروها به مشتریان، میزان حمل موثر از کارخانه تا محل نمایندگی‌ها را در چهار ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به میزان ۳۰ درصد افزایش دهد.
امروز دو خبر درباره حذف حجم مبنا و تغییراتی در دامنه نوسان رسانه ای شد. در گفتگو با برزو حق شناس از کارشناسان بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده ایم که آیا حذف حجم مبنا و بازتر شدن دامنه نوسان برای بازار سرمایه خوب است یا بد؟
منابع خبری از آغاز رزمایش مشترک رژیم صهیونیستی و آمریکا در دریای سرخ خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ