رئیس فدراسیون شمشیربازی با تمجید عملکرد تیم ملی اسلحه سابر در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: صلاح نبود کره جنوبی را در فینال ببریم!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس والیبال ایران معقتد است تیم"ب" خیلی دیر تشکیل شد اما باز هم جای امیدواری هست.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که مسکو برای دستیابی به تمام اهداف عملیات نظامی‌اش در اوکراین به اندازه کافی قدرتمند است.
رئیس دفتر ریاست جمهوری اوکراین اذعان کرد که شرکت‌کنندگان در اجلاس جده جهت حل‌وفصل جنگ اوکراین، با تمام بندهای به اصطلاح «فرمول صلح» کی‌یف موافق نبودند.
آزاد کردن دانه درشت‌هائی که با سوء‌استفاده از موقعیت خود در دستگاه قضائی مرتکب فساد شده‌اند، برای افکار عمومی غیرقابل قبول است. کسی که با آنهمه مفاسد و محکومیت‌های مالی هنوز هم می‌تواند از عهده ۳۰۰ میلیارد تومان وثیقه برآید، قطعاً حامیانی هم وجود دارد که برای خارج ساختن او از زندان تلاش‌های موفقی! می‌کنند. مردم با مشاهده چنین اقداماتی، می‌پرسند چه کسی باید به کسانی کمک کند که به اتهام اعتراض به انواع مفاسد اکنون در زندان‌ها هستند و دست‌شان از همه جا و همه چیز کوتاه است؟
رژیم صهیونیستی دیواری به بلندی ۶ متر با مصر کشیده و آنرا به شدت مجهز کرده بود، اما این به تنهایی برای ممانعت از عبور سرباز مصری به ارضی اشغالی و هلاکت چند نظامی صهیونیست کافی نبود.
بازی کردن محمدحسین مرادمند و صالح حردانی در ترکیب اصلی استقلال اتفاقی نبود که چند روز پیش هواداران این تیم منتظرش باشند.
«صلاح البردویل» با تأکید بر اینکه مقاومت در نبرد انتقام آزادگان به رژیم صهیونیستی درس سختی داد، گفت که گردان‌های قدس بار دیگر معادله بازدارندگی را بر دشمن تحمیل کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه بر توجه این کشور به آمادگی چین برای برقراری مذاکرات صلح با اوکراین تاکید کرد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیرورزشی باشگاه بایرن مونیخ، فروش لواندوفسکی را حاصل خردجمعی در این باشگاه دانست.
ترامپ با وجود آنکه توضیحات بیشتری درباره استراتژی خود برای مذاکرات صلح اوکراین نداد، گفت: "اگر این جنگ حل و فصل نشود، من همراه با زلنسکی و پوتین، در عرض ۲۴ ساعت آن را حل‌وفصل خواهم کرد و مذاکراتی بسیار آسان برای آن وجود خواهد داشت؛ اما من نمی‌خواهم به شما درباره اینکه این مذاکرات چیست صحبت کنم، چون در آن صورت نخواهم توانست از آن مذاکرات استفاده کنم."
ستاره مصری لیورپول باز هم شکست دیگری را مقابل پر افتخار ترین تیم اروپا تجربه کرد.
صالح نیکبخت نوشت: تا زمانی که استقلال نهاد وکالت در کشور پذیرفته نشود، قانون بر مناسبات حکومت و ملت حاکم نخواهد بود و اراده حاکم فراتر از قانون عمل می‌کند. آنگاه مردم همچون پیش از انقلاب مشروطیت رعیت هستند و از هیچ حقی برخوردار نمی‌شوند.
بورل تصریح کرد: از نظر من، چین باید به کی یف سفر کند تا پیشنهادات آن معتبر در نظر گرفته شود و این کشور متهم به یکجانبه گرایی نشود.
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن امروز دوشنبه اعلام کرد: صلح در دریا اگر حاکمیت آبهای منطقه ای و جزایر ما محقق نشود، امکان ندارد.
معاون نخست وزیر دولت نجات ملی یمن امروز دوشنبه اعلام کرد: صلح در دریا اگر حاکمیت آبهای منطقه ای و جزایر ما محقق نشود، امکان ندارد.
یکی از بازیکنانی که به نظر میرسید در مصاف دوباره استقلال مقابل تراکتور به میدان نرود صالح حردانی بود.
در این که هاشمی رفسنجانی به راهی که پیمود، چه مبارزات پیش از انقلاب و چه دوران جنگ و تلاش برای صلح و بعدتر نگاه توسعه‌گرایی واقع‌بینانه به جای آرمان خواهی باور داشت و هرگز از این مسیر نادم نبود تردیدی نیست، اما کاش مشخص شود آیا همان گونه که انتشار برخی خاطرات را به بعد از مرگ موکول کرد دفتری هم دارد که در آن از حسرت‌ها و احیانا پشیمانی‌ها یا خطا‌ها در تصمیمات یا به خاطر ملاحظات نوشته باشد؟
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی جان فدای انسانیت بود. او فقط جان فدای شیعیان و مسلمانان نبود، بلکه جان عزیزش را فدای صلح و آرامش انسانیت کرد.
وزیر دفاع و رئیس ستاد مشترک ارتش یمن تاکید کردند که اگر دشمن از فرصت ها برای برقراری صلح استفاده نکند نبرد آینده برای آنها در زمین، دریا و خشکی قتلگاه خواهد بود.
در آخرین بازی استقلال ساپینتو از صالح حردانی و ابوالفضل جلالی در ترکیب ثابت این تیم بهره نبرد در حالی که هر دو بازیکن به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
هانسی فلیک یک سال پس از جدایی از بایرن اعتراف کرد که می توانست با تصمیماتی بهتر و گفت‌وگوی مستقیم با حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن)، در بایرن ماندنی شود.
امین میرزازاده با شکست صباح شریعتی به مرحله یک چهارم پایانی وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، اذعان داشت این باشگاه برنامه ای برای جذب کریستیانو رونالدو نداشته است.
رخداد تلخ و سانحه سنگین و غمبار آبادان را به همه تعزیت عرض میکنیم! اینگونه از حوادث تلخ ناشی از لرزان بودن بنیان فکری مسئولین و همچنین مردم است. جامعه اعم از مسئول و مردم عادی موظفاند یعنی همه ما موظفیم که اساس فکر، عقل، درایت، اندیشه و انگیزه را بر اعتقاد صائب و عمل صالح بنیانگذاری کنیم. اینگونه از رخدادهای تلخ در اثر نبود عقیده صائب و ایمان سالم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ