مدیر تیم های ملی وزنه‌برداری گفت: عملکرد دختران وزنه بردار در قهرمانی آسیا قابل دفاع است و انتظار این است در مسابقات بعدی بهتر شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به لحاظ کیفی پرسپولیس در شرایط ایده آلی قرار دارد و انگیزه های بالای این تیم برای قهرمانی می تواند به بازیکنان تیم کمک کند تا در مقابل نساجی به موفقیت برسد
تیم فوتبال ناتس کانتی با وجود عملکرد فوق العاده در قهرمانی لیگ ملی ناکام بود.
رونالد کومان معتقد است در بارسا به او فرصت کافی ندادند و با این بازیکنان، او نیز همین نتایج ژاوی را کسب می‌کرد.
مربی تیم ملی واترپلو ایران ابراز امیدواری کرد ملی‌پوشان در آینده با برنامه‌ریزی و تدارک بهتر بتوانند همانند قزاقستان از سد تیمی مانند چین نیز عبور کرده و این تیم را نیز شکست دهند.
رئال مادرید برای پیروزی بر بارسا در نوکمپ به اندازه کافی تلاش نکرد. در این تیم کمبود جاه‌طلبی و عطش پیروزی مشهود بود.
تیم فوتبال جوانان ایران آخرین تمرین خود را پیش از بازی با استرالیا در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار کرد.
دبیرکل کمیته المپیک از حضور تیم هندبال مردان به عنوان رشته چهارم انتخابی در بازی‌های ساحلی خبر داد.
عملکرد پرسپولیس در دیدار برابر هوادار که منجر به شکست این تیم و در خطر از دست رفتن صدر جدول شد، نشان از سقوط آمار کیفی و کمی این تیم در هفته بیستم لیگ برتر دارد که زنگ خطر را به صدا درآورد.
پرونده هفته هیجدهم رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور با بازی های جنجالی بسته شد.
دبیر جدید فدراسیون ووشو گفت: برای انتخاب مربیان تیم ملی عجله ای نداریم و پس از ارزیابی مربیان حاضر در رقابتهای قهرمانی کشور در این خصوص تصمیم گیری خواهیم کرد.
هیچ هوادار بارسلونایی از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خود بی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبای تحت هدایت ژاوی دارند.
هیچ هوادار بارسلونا از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خودبی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبا و جذاب دارند.
هیچ هوادار بارسلونا از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خودبی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبا و جذاب دارند.
سرمربی تیم بیمه تعاون گفت: بازی مهمی با مدافع عنوان قهرمانی داریم اما با در اختیار داشتن بازیکنان با کیفیت کسب پیروزی برابر دانشگاه آزاد دور از دسترس نیست.
سرمربی تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان با اشاره به بالا بودن سطح کیفی لیگ برتر که با قهرمانی این تیم به پایان رسید، گفت: اینکه ما برخی از ملی پوش را در اختیار داشتیم دلیلی بر مسجل شدن قهرمانی ما از ابتدای مسابقات نبود.
امیرحسین حاجی‌آقا، دروازه‌بان تیم ماکادونیا جورج پتروف، درباره تفاوت کیفیت لیگ این کشور با ایران صحبت می‌کند.
دروازه بان سابق تیم ملی آرژانتین معتقد است که در جام جهانی قطر بیشتر تیم ها به مالکیت توپ اهمیت بیشتری داده اند و به همین دلیل بازی ها کیفیت لازم را نداشته اند.
سرخیو بوسکتس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، معتقد است هیچ تیمی از نظر کیفی بالاتر از اسپانیا نیست و قادر به رقابت با همه مدعیان هستند.
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مقابل پاراگوئه، از کیفیت زمین مسابقات انتقاد کرد.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد و گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداریم، اما برای ارتقای رنکینگ در قهرمانی آسیا تلاش می‌کنیم.
سرمربی تیم ملی اسکواش از اعزام ۴ ورزشکار به مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی خبر داد و گفت: هرچند زمان کافی برای آماده‌سازی تیم نداریم، اما تلاش ارتقاء رنکینگ در قهرمانی آسیا است.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی به نایب قهرمانی جام ملت های آسیا بسنده کرد که سرمربی این تیم طی روزهای اخیر انتقادات زیادی را متوجه خود می بیند.
رویه‌ای که تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان در پیش گرفته بود، راضی‌کننده به نظر نمی‌رسد. شاید نبودن مهره‌های تأثیرگذار در این تیم یا نداشتن تجربه کافی برای بازی‌کردن در رقابت‌های بزرگ تأثیرگذار باشد، ولی همان‌طور‌که در بالا عنوان شد، والیبال ایران چند صباحی است که نوسان‌های آزاردهنده‌ای دارد؛ گاهی بسیار خوب و بعضا هم بسیار ناامیدکننده ظاهر می‌شوند. در چنین فضایی است که شاید بد نباشد این رشته ورزشی هم رفته‌رفته دگرگون شده و تفکرات مدیریتی جدیدی به خود بگیرد. موضوعی که البته با توجه به اصرار‌های مکرر برای بقا در صندلی مسئولیت، بعید است به این سادگی‌ها امکان‌پذیر باشد.
تیم ملی جوانان در کافا در حضور تیم های ازبکستان – قرقیزستان – تاجیکستان و افغانستان با 8 امتیاز قهرمان شد و حالا با یک روحیه خوب در انتظار بازی های مقدماتی در شهر بیشکک است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ