سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا گفت: هدف اصلی تیم ملی موفقیت در کسب سهمیه و بازیهای المپیک است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت به خاطر هدف بزرگتری که داشته، در بازگشت به تشک بعد از مصدومیت از 63 به وزن المپیکی 60 کیلوگرم رفته است.
منابع اوکراینی مدعی شدند که یک کشتی روسی را در نووروسیسک هدف قرار داده اند.
آسوشیتد پرس گزارش کرد که هزاران تفنگدار و ملوان آمریکا که خدمه دو کشتی تهاجمی آبی خاکی یو اس اس باتان و یو اس اس کارتر هال هستند، درحال حرکت به سمت خلیج فارس هستند و می‌توانند در هر مأموریت نگهبانی مسلحانه از کشتی ها در تنگه هرمز مورد استفاده قرار گیرند.
رئیس فدراسیون کشتی در جمع آزادکاران گفت: باید هدف اصلی شما کسب مدال خوش‌رنگ المپیک و جهانی باشد.
فدراسیون کشتی اعلام کرد: برقراری عدالت، هدف اصلی فدراسیون کشتی از تدوین و اجرای چرخه انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی است.
فدراسیون کشتی در مورد چرخه انتخابی ملی پوشان کشتی توضیحاتی را ارائه کرد.
محمدرضا گرایی با هدف بازپس گیری طلای مسابقات جهانی در سال 2023 تمرینات سنگین خود را دنبال می کند.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران گفت: هدف من کسب مدال المپیک است.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران گفت: هدف من کسب مدال المپیک است.
شبکه عبری زبان کان مدعی شد که یک کشتی تجاری اسرائیلی در آب‌های خلیج فارس هدف حمله قرار گرفته است.
ملی‌پوش تیم کشتی فرنگی کشورمان گفت: هدف اصلی من جبران نتایج گذشته و همچنین کسب بهترین عناوین در رقابتهای جهانی و مدال ارزشمند المپیک است.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم تیم ملی گفت: هدف اصلی من قهرمانی جهان و کسب مدال ارزشمند المپیک است و برای آمادگی هرچه بیشتر در مسابقات حاضر خواهم شد.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
ستاره سنگین وزن کشتی آزاد ایران معتقد است برای رسیدن به مدال المپیک باید همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کند و با مدعیان داخلی و خارجی بجنگد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: احسان امینی و اباذر اسلامی از مربیان خوب کشورمان هستند و با توجه به نبودن درستکار در کنار تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند جای خالی درستکار را پر کنند.
آزادکار تیم ملی کشتی کشورمان گفت:هدف اصلی من مسابقات جهانی و المپیک پاریس است.
رئیس فدراسیون کشتی در نشست با اعضای تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان تاکید کرد که در این فدراسیون کشتی آزاد و فرنگی داریم و هدف همه خوشحال کردن مردم است.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ضمن تشریح برنامه‌های پیش روی کشتی فرنگی، گفت: قصد داریم برای رده امید نیز چرخه انتخابی جداگانه با هدف پشتوانه‌سازی در کشتی طراحی کنیم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:هدف برگزاری لیگ تامین مالی کشتی‌گیران و مربیان کشتی است و می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های کشتی گیران حل می شود.
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: ملی پوشان به دلیل حضور در لیگ آمادگی خوبی را دارند و مطمئنم که با این ترکیب تیم ملی هم مقابل آمریکا حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.
قهرمان کشتی فرنگی آسیا معتقد است برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در رقابتهای جهانی و المپیک باید در گام نخست با موفقیت از فیلتر چرخه انتخابی عبور کند.
فرزاد ایمانعلی‌زاده با بیان اینکه هدف نخست کادر فنی از حضور در جام جهانی کشتی فرنگی میدان دادن به جوانان است، گفت: با این وجود برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدف میدان دادن به جوانان و پشتوانه سازی تیم های ملی موضوع نتیجه گیری را در دستور کار قرار نداده است.
دارنده سه مدال برنز رقابتهای جهانی کشتی فرنگی گفت: هدف اصلی من حضور در المپیک پاریس و کسب موفقیت در این آوردگاه بزرگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ