در اینکه تیم ملی بوکس کشورمان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اردن نسبت به دوره گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشت شکی نیست، اما انتقادات مدعیان پس‌داده نیز در جای خود عجیب بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالات پرسپولیس اگر خارجی‌های خود را نیمکت‌نشین کند، با کسر سهمیه خارجی مواجه خواهد شد.
باتوجه به قوانین جدید نقل و انتقالات پرسپولیس اگر خارجی‌های خود را نیمکت‌نشین کند، با کسر سهمیه خارجی مواجه خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب در آغاز فصل نقل و انتقالات با محمد محمدی قطع همکاری کرد و فردی را هم جانشین او نکرد.
مهرداد محمدی که با سر و صدای زیاد راهی استقلال شد،‌چند روزی است دست از تمرین کشیده و در بازی دوستانه روز گذشته هم به میدان نرفت.
رحیمی جهان آبادی، نماینده مجلس در واکنش به انتقادات محقق داماد، روحانی سرشناس او را آخوند دو ریالی خطاب کرد!
زارع‌پور، وزیر ارتباطات در حاشیۀ بازدید از نمایشگاه الکامپ، در پاسخ به انتقادات از وجود اختلالات در اینترنت ایران گفت: «همین الان اختلالِ اینترنت را به من نشان بدهید.»
اینقدر حواشی به متن در فوتبال ایران می‌چربد و نقل و انتقالات جذاب‌تر جلوه داده می‌شود که اکنون کسی سوال جدی در اینباره ندارد که “چرا پرسپوليس استارت نمی‌زند؟”.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص نقل و انتقالات این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.
انتشار نتایج عجیب سرشماری جمعیت عربستان سعودی موجی از انتقادات و واکنش‌ها در فضای مجازی این اکشور به راه انداخت.
فدراسیون فوتبال ایران هر گونه تغییری در قوانین نقل و انتقالات را باید به اطلاع فیفا برساند. در غیر اینصورت ضمانت اجرایی در بازی‌های لیگ برتر نخواهد داشت.
این ژست ترودو به مذاق مردم کانادا خوش نیامد و طرز ایستادن او موج انتقادات را به دنبال داشت.
با شروع رقابت، سالیوان فریم اول را گرفت تا از وفایی ۱-۰ پیش بیفتد و فریم دوم را با بریک آف خود آغاز کند. در ادامه وفایی در یک حرکت عجیب به جای زدن یک ضربه سنجیده، ضربه‌ای زد که یادآور یک بازیکن معمولی بود و سطح او را زیر سوال برد. او بدون فکر توپ سفید را به توپ‌های قرمز زد و توپ‌های روی میز را پخش کرد.
نبرد دیروز اوسالیوان و حسین وفایی بازتاب های جهانی زیادی داشته است.
نشریه فرانسوی اکیپ بودجه درنظر گرفته‌شده از طرف پی‌اس‌جی برای نقل و انتقالات تابستانی را فاش کرده و می‌گوید باشگاه پاریسی به فکر تغییر و تحول گسترده در ترکیب تیمش است.
عبدالله ویسی انتقادات تندی را نسبت به استعفای جواد نکونام و همچنین گزینه‌های مطرح‌ شده برای هدایت تیم ملی امید مطرح کرد.
یک استقلال طی پروسه عجیبی رسما از جمع آبی پوشان جدا شد.
یک گزارش جدید نشان می‌دهد چلسی دو بازی قبل از شکست مقابل دیناموزاگرب که در نهایت حکم اخراج توماس توخل را صادر کرد، تصمیم به اخراج این مربی آلمانی گرفته بود.
انتقادات عجیب فریاد شیران معاون سابق باشگاه استقلال را نسبت به حمید سجادی وزیر ورزش مشاهده می‌کنید.
برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد، به دفاع از کریستیانو رونالدو در مورد انتقادات پرداخته است.
پس از آنکه امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، امباپه را برای ماندن تحت فشار قرار داد، مرد فرانسوی با قراردادی چند میلیون دلاری برای تمدید تا سال ۲۰۲۵ موافقت کرد
همسر آنخل دی‌ماریا با انتقاداتی تند از فضای شهر منچستر در انگلیس می‌گوید ستاره آرژانتینی هشت سال پیش فقط به خاطر پول به منچستریونایتد منتقل شده بود.
ثبت نشدن قرارداد کاوه رضایی با باشگاه استقلال شایعاتی را پیرامون این مهاجم باتجربه ایجاد کرده است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ