بخش رسانه‌ای فدراسیون فوتبال و تیم ملی فوتسال در انجام وظایف خود در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا عملکرد سئوال برانگیزی داشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمد مهاجری نوشت: سال ۸۸ برای بسیاری از نخبگان حتی در جریان اصولگرا مشهود بود که دولت احمدی‌نژاد دچار سوءتدبیر و ضعف عملکرد است و با وجود پول‌پاشی‌هایی که انجام داده ممکن است، سقوط کند. این تحلیل البته در رسانه‌ها فرصت بازتاب پیدا نکرد، اما در محافل مطرح می‌شد.
عملکرد ضعیف زوج خط دفاعی تیم ملی ایران در باشگاه های قطر زنگ خطر را برای تیم ملی و سرمربی آن به صدا درآورده تا نگاه تازه ای به استفاده از جوانترها داشته باشد.
هزاران نفر از شهرک‌نشینان ساکن مناطق مجاور باریکه غزه در اعتراض به عملکرد ضعیف دولت نتانیاهو در برابر مقاومت فلسطین، تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه طبق قانون جهش تولید مسکن بانک‌ها باید ۲۰‌ درصد از تسهیلات خود را به بخش مسکن اختصاص دهند، گفت: بانک‌ها در این بخش عملکرد ضعیفی داشتند.
شمشیربازان کشورمان در جام جهانی مجارستان نتایج قابل قبولی را کسب نکردند.
مسابقات قهرمانی کشور پاراتیراندازی مردان در حالی در فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد که هیچ رکورد جدیدی به ثبت نرسید و تیراندازان انتظارات را برآورده نکردند.
اسطوره فوتبال عربستان دلیل استارت ضعیف رونالدو را بیان کرد.
ملی پوش شمشیربازی بازی ایران در اولین بازی جدول اصلی مسابقات تونس شکست خورد و حذف شد.
دو ملی‌پوش سابر ایران با شکست زودهنگام، از مسابقات گرند پری تونس کنار رفتند.
سازمان خصوصی‌سازی با صدور اطلاعیه‌ای در خصوصی اظهارات مدیران عامل سابق و فعلی باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه داد.
عملکرد ضعیف دله آلی باعث شد او در دقیقه 30 دیدار با یک تیم دسته سومی، تعویض شده و از سوی هواداران هو شود.
مرد شماره یک سابق اسنوکر جهان در ۱۸ ماه گذشته عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته و معتقد است که انگیزه خود را از دست داده است.
مرد شماره یک سابق اسنوکر جهان در ۱۸ ماه گذشته عملکرد ضعیفی را از خود به نمایش گذاشته و معتقد است که انگیزه خود را از دست داده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دو بازی حساس را در جام جهانی به حریفانمان واگذار کردیم گفت: عملکرد کی‌روش ضعیف بود و او نتوانست انتظارات را برآورده کند.
تنها نماینده‌ استان تهران در لیگ برتر فوتبال زنان ایران، در هفت مسابقه‌ برگزار شده تا به اینجای فصل، هفت شکست سنگین را متحمل شده و با صفر امتیاز و تنها یک گل زده در قعر جدول رده‌بندی ایستاده است.
وزنه‌بردار ملی‌پوش ایران در رده شانزدهم دسته ۶۷ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ قرار گرفت.
وزنه‌بردار ملی‌پوش ایران در رده شانزدهم دسته ۶۷ کیلوگرم مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ قرار گرفت.
تیم ملی در ششمین حضور در جام جهانی هم نتوانست صعود به دور دوم را تجربه کند.
قهرمان سابق تکواندو جهان گفت: عملکرد تیم بانوان با توجه به نفرات اعزامی ضعیف بود، اما در تیم آقایان با توجه به جوانگرایی انجام شده بد نبود.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی گفت: فاطمی امین فردی متدین و تحصیل کرده است اما در زمینه مبارزه با فساد ضعیف عمل کرده است.
تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در حالی روز دوم رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان را پشت سر گذاشت که تنها با یک فینالیست در جمع مدعیان هشت وزن در جایگاه دوازدهم جدول تیمی قرار گرفته است.
مدافع ملی پوش تیم فوتبال سپاهان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن صحبت درباره نیمکت نشین از توافق با باشگاه برای ادامه همکاری نوشته‌است.
دستمزد بازیکنان منچستریونایتد با وجود ثبت بدترین نتیجه ممکن در 30 سال اخیر در فصل گذشته باز هم افزایش پیدا کرد.
عملکرد سردار آزمون در ترکیب تیم بایرلوکوزن آنقدر نا امید کننده بوده است که خبر می‌رسد باشگاه به دنبال جذب یک مهاجم جدید است تا در روز‌هایی که سردار نمایش خوبی در ترکیب تیم ندارد مهاجم دیگری به جای وی وارد زمین شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ