نماینده مجلس خطاب به وزیر میراث فرهنگی گفت: از گذشته تا به حال اشتباه رفته ایم. امیدواریم با همکاری یکدیگر بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را برای کشور ارائه کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن محبوب سکوهای سرخ در دهه های گذشته هنوز هم یک پای مصاحبه های جالب و حتی حاشیه ساز است.
کانگوروها تنها پستانداران بزرگی هستند که عمدتاً با پریدن روی دو پا حرکت می‌کنند. این شکل از حرکت برای دانشمندان جذاب است. جانیس و همکارانش می گویند که بسیاری از تحقیقات تا کنون بر روی کانگوروهای جثه بزرگتر متمرکز شده است و در درک ما از همتایان با جثه کوچکتر شکاف ایجاد کرده است.
هواشناسی مازندران نیز روز گذشته با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی به این استان با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و جاری شدن روان‌آب و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی این استان هشدار داد.
مشاور وزیر راه و شهرسازی گفت: داشتن کدرهگیری برای تمامی قراردادها ضرورت دارد. درحال حاضر یکی از آسیب‌های موجود، ثبت قراردادها در کاغذهای قدیمی است که بعضاً فروخته می‌شود و وجاهت قانونی ندارد
معاون وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از نحوه خصوصی سازی در راه‌آهن طی ادوار گذشته گفت: برخی واگذاری‌ها به گونه‌ای است که اختصاصی سازی انجام شده اما این روند را اصلاح خواهیم کرد.
سال گذشته ناظر آنتی تراست هند اعلام کرد گوگل با عملکردهای ضدرقابتی از قدرت خود در بازار سواستفاده کرده است و اکنون دولت هند تصمیم دارد تا اقدامی علیه این شرکت انجام دهد.
وزیر راه و شهرسازی شامگاه گذشته در دیدار با همتای روسی خود اسناد اجرایی شروع پروژه راه آهن رشت-آستارا بین ایران و روسیه را نهایی کردند.
راه اندازی خط تماس ۱۶۴۹ در یک ماه گذشته بیش از ۶۰۰ تماس مردمی داشته که با اتصال این خط به نهادهای متولی و ذی نفع، آن ها پاسخگو در حوزه مدیریت زمین خواهند بود.
رئیس پلیس راه کشور با بیان اینکه ۱۷۶ نفر در چهار روز اخیر جان خود را در جاده های کشور از دست داده اند گفت: فهرست استانهایی که بیشترین تصادفات جاده ای را داشته اند منتشر شد.
رئال مادرید شب گذشته از روش‌های متفاوتی برای باز کردن دروازه بارسلونا استفاده کرد که هیچ کدام جواب ندادند.
مدیرعامل باشگاه نساجی درباره راه ندادن تابلوهای تبلیغاتی به ورزشگاه وطنی قائمشهر توضیحاتی را ارائه کرد.
هفته گذشته، تدروس آدانوم گبریسوس، رئیس سازمان بهداشت جهانی(WHO) گفت که اگرچه خطر انتقال ویروس آنفلوانزای پرندگان به انسان کم است، اما نمی‌توانیم تصور کنیم که این رخ نخواهد داد و باید برای هر تغییری در وضعیت موجود آماده شویم.
کارشناس مسکن گفت: ابلاغیه تشویقی بافت های فرسوده از گذشته تا به امروز بوده است و این باعث افزایش ساخت و ساز در بافت های فرسوده نخواهد شد.
رئیس پلیس راه کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با توجه به بارش برف در سطح کشور، انسداد راه در محورهای اصلی وجود نداشته است.
آمانوف روز گذشته و در بازی دوستانه استقلال – ملوان زننده یکی از 5 گل تیمش بود.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم ترین این حوادث را بخوانید.
عملکرد داوران در هفته‌های گذشته مورد انتقاد مدیران، کادرفنی و هواداران استقلال بوده و بررسی‌ها نشان می‌دهد که اعتراض آبی‌پوشان پایتخت درباره مسائل داوری بی‌مورد نبوده است.
نارندا مودی نخست وزیر هندوستان روز گذشته سرویس اینترنت ۵G را در این کشور راه اندازی کرد و آن را گامی به سمت عصر جدید نامید.
در سال‌های گذشته گروه‌های ذی‌نفع واردات تجهیزات نیروگاهی به دنبال اجرای طرح‌هایی برای واردات بوده‌اند و با تدوین نقشه راه توسعه صنعت توربین های گازی میتوان این اثر منفی را به حداقل رساند.
تیم ملی امریکا به نسبت دوره‌های گذشته با نتایج ضعیف‌تری در مسابقات دوستانه راهی جام جهانی خواهد شد.
مدیرکل بازرسی وزارت راه گفت: تعداد اتوبوس‌های برون‌شهری و هواپیماها در اربعین امسال نسبت به سال‌های قبل کاهش زیادی داشت که همین کمبود ناوگان به نارضایتی زائران اربعین دامن زد.
دولت سیزدهم با راه اندازی شورای عالی مسکن و نیز راهبری نهضت ملی مسکن در راستای اجرای قانون جهش تولید مسکن و انجام تعهد مسکنی این دولت، می تواند دولت «مسکن ساز» لقب بگیرد.
وزیر راه و شهرسازی که در چند روز گذشته همزمان با مذاکرات احیای برجام در وین توئیتی منتشر کرده بود و با حواشی بسیاری همراه بود، در تازه ترین توئیت خود نیز از مذاکرات نوشت که با واکنش دیاکو حسینی همراه شد.
این مهاجم برزیلی جوان با عذرخواهی از باشگاه پرسپولیس اعلام کرد با توجه به مشورت‌هایی که از داخل ایران دریافت کرده، متوجه شده ایران امن نیست و به همین خاطر تمایلی به حضور در فوتبال باشگاهی ایران و پرسپولیس را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ