وزیر میراث فرهنگی درباره برخورد با گرانی‌ها و تلاش برای ایجاد حال خوب در سفرهای نوروز ۱۴۰۲ تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از برخورد با هنجارشکنان طی ایام اخیر در شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ره آورد این برخورد جدی، تامین امنیت شهروندان بوده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی کنند.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
رئیس عدلیه به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد داد تا همه عناصر و عوامل دخیل در حادثه تروریستی شاه چراغ را شناسایی و دستگیر کنند.
دادستان کل کشور در پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، دستور رسیدگی ویژه به پرونده و برخورد قاطع با عامل یا عاملان این جنایت را صادر کرد
اعمال سرمربیان بیشتر از حرفهای آنها نکات داخل تیم را به بیرون درز می‌دهد.
برخورد در محوطه جریمه صنعت نفت آبادان با بی اعتنایی موعود بنیادی‌فر همراه شد.
شبکه فروش غیرقانونی قبر در بهشت زهرا(س) با ورود قاطعانه نهادهای امنیتی متلاشی و ۲ کارمند متخلف بازداشت شدند.
در جریان بازی دوستانه اخیر استقلال یک اتفاق ویژه پیش آمد که به استقبال گرم جواد زرینچه از نکونام برمی‌گردد.
در حادثه برخورد یک شناور یدکش و یک نفت‌کش در کانال سوئز، یدک‌کش غرق شد.
رئیس دیوان عدالت اداری، گفت: برخورد نامناسب با ارباب رجوع از آفت‌های مهم ادارات است و نباید تبعیض و تفاوت بین مراجعان قائل شد.
اعضای تیم حریف استقلال نسبت به اعلام پنالتی برای این تیم بشدت اعتراض کردند.
مقامات مکزیک روز پنجشنبه اعلام کردند که یک قطار با یک اتوبوس مسافربری کوچک در یک گذرگاه برخورد کرد که در نتیجه آن، هفت نفر کشته و ۱۷ نفر مجروح شدند.
برخورد اعتراضی حسن یزدانی با دبیرکل کمیته المپیک
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت:عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و سرعت زیاد باعث برخورد شدید خودرو با تابلو راهنما مسیر شده است.
در سانحه برخورد ۲ اتوبوس در ایالت «ماهاراشترا» هند، ۶ نفر کشته و ۲۵ تَن زخمی شدند.
نعمت‌اله کریمی گفت: در شرایط تحریمی کشور، صرافی‌های مجاز و قانونمند نقش مهمی در انجام امور ارزی کشور دارند و بانک مرکزی هم با پیاده‌سازی سیستم رتبه‌بندی از این صرافی ها حمایت می کند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: پلیس با کسانی که بخواهند از قانون عبور کنند با همان قانون با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
زاهدان- فرمانده کل نیروی انتظامی کشور گفت: به مردم قول می‌دهیم با هر کس قانون شکن باشد برابر قانون با اقتدار کامل برخورد خواهیم کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی تهران و فوت زن ۲۳ ساله بر اثر این حادثه خبر داد.
فرمانده قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا گفت:باید با همه توان در مقابل مجرمان و سارقان بایستیم و قاطعانه با سارقان و مالخران برخورد کنیم.
شورای عالی هواپیمایی خواستار برخورد قضایی با سایت‌های غیرمجاز و گران‌فروشی بلیت هواپیما شد.
مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: هرگونه افزایش قیمت و گران‌فروشی نان ممنوع است و با متخلفان برخورد می‌شود.
سازمان حمایت اعلام کرد: هرگونه اعمال قیمت لوازم خانگی بدون طی فرآیند قانونی مورد پذیرش نبوده و در صورت شکایت از واحد تولیدی در این خصوص فرایند رسیدگی اعمال می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ