لوئیس فرناندز گفت که کیلیان امباپه اصلا انتظار نداشت از تور آسیایی پی اس جی خط بخورد و حال روحی او خوب نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یحیی گل‌محمدی بعد از سوال یک خبرنگار در مورد مصاحبه کمال کامیابی‌نیا جملاتی را به زبان آورد.
«تقریباً دو ساعت طول کشید تا نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
«تقریباً دو ساعت طول کشید که نارگل را به شهر ببریم. در این مسیر دخترم روی دست من بود و آرام جان می‌داد! شاید اگر جاده آسفالت بود و مسیر رسیدن به شهر راحت‌ و سریع بود حال او هم خوب می‌شد...»
سیلویو برلوسکونی برای اولین بار بعد از بستری شدنش در بیمارستان، در انظار حاضر شد. حال او نسبتا خوب به نظر می‌رسید.
گل‌محمدی در مورد آخرین شرایط شیخ دیاباته، گفت: حال او خوب است و مشکل خاصی ندارد. حتما از وجودش در بازی‌های آینده می‌توانیم استفاده کنیم. امروز هم شرایط طوری بود که تیم دفاعی شده بود و فرصت نشد که او بازی کند، اما قطعا در بازی‌های آینده می‌تواند به ما کمک کند.
سیمونه اینزاگی ضمن ستایش از بازیکنانش به خاطر ارائه نمایش خوب برابر پورتو در لیگ قهرمانان گفت که حالا فقط باید روی پیروزی برابر یوونتوس تمرکز کنند. او غیبت میلان اشکرینیار را نیز تایید کرد.
مخالفان اردوغان یک ائتلاف شش نفره با عنوان «ائتلاف ملت» میان شش حزب مخالف اردوغان تاسیس کرده‌اند. دو هفته قبل زمانی که این ائتلاف، کمال قلیچدار اوغلو، رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق را به عنوان نامزد نهایی خود برای انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی کرد، مرات آکشنر، رهبر حزب خوب اعلام کرد که از این ائتلاف کناره‌گیری می‌کند. با این حال زمانی که مقرر شد اکرم امام‌اوغلو و منصور یاواش معاونان او باشند، آکشنر از تصمیم خود عقب‌نشینی کرد و بار دیگر به ائتلاف موسوم به میز شش نفره بازگشت.
مدیر شبکه پنج سیما درباره نبود مجریان چالشی مثل دلاوری روی آنتن گفت: محمد دلاوری در تابستان خواهش کرد فاصله‌ای از آنتن بگیرد. کسالتی داشت و می‌خواست استراحتی کند. با این حال او مجری خوب ماست و ان‌شالله به‌زودی هم همکاری داشته باشیم.
پیروز از همان ابتدا در قد و قامت یک شخصیت ایرانی محبوب در دل همه جا باز کرد و لحظه‌‌‌هایش را همه دنبال می‌‌‌کردند. خوب وزن می‌‌‌گرفت، قد می‌‌‌کشید و در حال نزدیک شدن به فصل جفت‌‌‌گیری‌‌‌اش بود تا اینکه عکس‌‌‌هایی از او منتشر شد با این توضیح که مشکل یبوست دارد.
هرچند که حالا حال عمومی همه حدود ۴۳۰ دانش‌آموز مساعد و خوب است و دلیل این مسمومیت طبق نظر دادستانی شهر قم، هنوز مشخص نشده، اما دانش‌آموزان می‌گویند که بوی بد ماهی در کلاس درس‌شان پیچید و بعد از آن بود که علایم مسمومیت در بین دانش‌آموزان شایع شد.
فدریکو والورده در ادامه روزهای خوب خود، زننده یکی از دو گل رئال در بازی امشب مقابل اوساسونا بود.
پپ گواردیولا معتقد است منچسترسیتی تخلفی مرتکب نشده و باشگاه با وکلای خوب خود این را ثابت خواهد کرد.
یکی از زلزله‌زدگان که خود را بازنشسته دادگستری معرفی می‌کند از شرایط شهروندان بعد از این زلزله گلایه می‌کند. او در این‌باره به گفت: «امکاناتی که در دست بخشی از مردم است خوب، اما کم است. در حال حاضر نان بسیار کم است و نانوایی‌ها پخت ندارند. هلال احمر نان می‌دهد. اما بدترین شرایط را افرادی دارند که در کوچه‌ها و خیابان‌ها مانده‌اند. ما در کمپ هستیم و نان و غذا بین ما توزیع می‌شود. اما به خانواده‌هایی که به‌دلیل کمبود جا، نتوانستند در کمپ مستقر شوند واقعاً چیزی نمی‌رسد و در مضیقه قرار دارند.»
رودریگو دی پل، که به او لقب بادیگارد لیونل مسی را داده‌اند، در سال 2023 هنوز نتوانسته یک دقیقه هم برای اتلتیکو بازی کند.
به گفته پلیس، ماموران در میان مجموعه‌ای از سرقت‌های اخیر، گرینچ یک سارق سابقه‌دار را دنبال می‌کردند و در تعقیب، او را در حوالی ساعت ۲:۴۵ بامداد دوشنبه در خانه شهری ستاره فیلم‌های «پدرخوانده» و «رفقای خوب» دیدند. پلیس گفت که آن‌ها همچنین یک زن ۳۰ ساله را در اتاق نشیمن در تلاش برای سرقت اموال پیدا کردند و او را دستگیر کردند. پلیس نام او را رسما اعلام نکرده است.
مهدی رجب‌زاده که قبلا کاپیتان تیم یحیی گل محمدی بود، حالا در پستی جدید کنار سرمربی پرسپولیس قرار گرفت.
بعد از گزارش‌هایی که درباره وخامت حال پله و قریب‌الوقوع بودن مرگ او منتشر شد بیمارستان محل بستری اسطوره برزیلی اعلام کرد حال عمومی او بهبود پیدا کرده و پله در وضعیت پایدار قرار دارد.
سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: دو بازی دوستانه برابر بلاروس می تواند یک شروع خوب برای حضور در مسابقات انتخابی آسیایی المپیک باشد.
مهاجم هلندی در دیدار‌های دو هفته گذشته برابر تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان نتوانست به گلزنی‌های خودش ادامه دهد و حالا صدرجدول گلزنان را با سجاد بازگیر (ملوان انزلی)، کوین یامگا و محمد محبی (استقلال) شریک شده است.
جک گریلیش می‌گوید پیش از پیوستن ارلینگ هالند به منچسترسیتی او را استعدادی بزرگ نمی‌دانسته ولی حالا به این نتیجه رسیده که ستاره نروژی یک ابرستاره واقعی است.
پدر خلیل دردمند با بیان این که فرزندش عصر روز گذشته آزاد شده است، گفت: شب گذشته پسرم پس از آزادی با ما تماس گرفت و حال او خوب است و در صحت و سلامت به سر می‌برد.
متهم به قتل کوروش اعتراف کرد و گفت: از زمانی که با پدر کوروش ازدواج کردم رابطه‌مان خوب نبود و کوروش مدام از من می‌خواست تا از پدرش جدا شوم، اما من به خاطر پدرش همیشه گذشت می‌کردم. چند روز قبل به حمام رفته بودم و پس از آن متوجه شدم که کوروش از من فیلم گرفته است خیلی از این موضوع ناراحت بودم شب حادثه برای برداشتن گردو به طبقه‌ای که اتاق کوروش بود رفتم، اما متوجه شدم او در حال دیدن همان فیلم است آنقدر عصبانی شدم که با یک میله آهنی ضربه‌ای به سرش زدم و بعد هم با چاقو او را کشتم.
کوروساوا می‌گوید: «من با شما موافقم، اما رفتن به هر سفری برای من واقعاً دشوار است. پاهای من درد می‌کند و سفرهای رسمی محدودیتی را بر شما تحمیل می‌کند. شما باید هر چیزی را که برای شما برنامه ریزی شده است بپذیرید. در واقع شما سفر نمی‌کنید. آنها تو را از جایی به جای دیگر می‌برند.» اما کیارستمی قول می‌دهد که سفرش به ایران را آن طور که دوست دارد برنامه ریزی کند، اگر زمانی به این سفر برود؛ که کاملا بعید است با این حال او در مورد ایران کنجکاو است: «مطمئنم فیلمسازان خوب دیگری هم در ایران هستند. با این حال، چیزی که در مورد فیلم‌های شما دوست دارم، سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند. چیزی که من در مورد فیلم های شما دوست دارم سادگی و روان بودن آنهاست، اگرچه توصیف آنها واقعاً سخت است. آدم باید آنها را ببیند.»
تیم ملی جوانان در کافا در حضور تیم های ازبکستان – قرقیزستان – تاجیکستان و افغانستان با 8 امتیاز قهرمان شد و حالا با یک روحیه خوب در انتظار بازی های مقدماتی در شهر بیشکک است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ