برگر درباره قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی اظهار کرد: همانطوری که وزیر خارجه آلمان بار‌ها تاکید کرده است موضع ما این است که چنین اقدامی از لحاظ سیاسی باید منطقی باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی فوتبال زنان آلمان یک درصد از جوایز جام جهانی 2023 را به پروژه‌های فوتبال دختران این کشور اهدا خواهد کرد.
جنبش تحریم رژیم صهیونیستی در آلمان از تصمیم خود جهت اعتراض به مصوبه صادره از پارلمان آلمان در خصوص ممنوعیت فعالیت این جنبش خبر داد.
لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال لهستان برای بازی دوستانه با آلمان با تصاویر خاصی منتشر شد.
دولت آلمان در این گزارش همچنین مدعی شده که "تهران تلاش‌ها برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک را بلوکه کرده است".
منابع خبری به تازگی تصاویری ناراحت‌کننده از اقدام وحشیانه پلیس آلمان منتشر کرده‌اند که طی آن نیروهای پلیس آلمان با اعمال خشونت یک کودک مسلمان را از خانواده‌اش جدا می‌کنند.
دادسرا برای ۳ نفر از متهمان پرونده شهادت آرمان علی‌وردی اتهام محاربه از طریق استفاده و تمسک به سلاح سرد برای ارتکاب قتل و همچنین اقدام علیه امنیت کشور که منجر به شهادت طلبه بسیجی و مامور حافظ امنیت شهروندان صادر کرد.
فعالان حقوق بشر آلمان بر دولت در برلین فشار می‌آورند تا گام‌های قاطعی علیه تهران بردارد تا اجرای حکم اعدام جمشید شارمهد که تابعیت دوگانه آلمانی-ایرانی دارد، متوقف شود.
خطیب نمازجمعه تهران با اشاره به اقدام دولت آلمان در اخراج برخی از دیپلمات‌های ایرانی گفت: مردم از وزارت خارجه انتظار دارند برخورد مناسب با این اقدامات وقیحانهبه عمل آورد.
اولاف شولتس روز چهارشنبه با انتشار پیامی در توئیتر مدعی شد: «حکم اعدام علیه جمشید شارمهد غیرقابل قبول است. ما آن را به شدت محکوم می‌کنیم و از رژیم ایران می‌خواهیم این حکم را لغو کند»
وزارت خارجه آلمان در راستای تداوم مواضع خصمانه خود علیه تهران، کاردار ایران را احضار کرد.
وزیر امور خارجه آلمان گفت که کارشناسان حقوقی اتحادیه اروپا هیچ مبنای حقوقی برای قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست ادعایی «سازمان های تروریستی» پیدا نکرده اند.
منابع خبری از اقدام پلیس و نیروهای امنیتی آلمان در بکارگیری ماشین آب پاش، باتوم و گاز اشک آور برای مقابله با تظاهرات فعالان محیط زیست در روستای «لوتزیرات» خبر دادند.
وزیر امور خارجه آلمان در اظهارات مداخله‌جویانه‌اش درباره امور داخلی ایران، با اشاره به اجرای حکم اعدام برای دو تن از افراد بازداشت شده در جریان ناآرامی‌های اخیر در ایران، گفت: با این بسته تحریمی، ما به طور ویژه کسانی را هدف قرار می‌دهیم که مسئول اعدام‌ها و خشونت علیه مردم بی‌گناه هستند.
در اطلاعیه سپاه روح الله آمده است: اعضای این شبکه با هدایت عوامل ضد انقلاب ساکن در آلمان و هلند ضمن انجام فعالیت علیه امنیت ملی اقدام به تهیه سلاح جنگی کرده و قصد انجام اقدامات خرابکارانه داشتند که با توجه به اشراف سیستم اطلاعاتی، قبل از انجام هر گونه اقدام دستگیر شدند.
پارلمان آلمان روز چهارشنبه قطعنامه‌ای را تصویب کرد که گرسنگی دادن میلیون‌ها اوکراینی در دوران شوروی را نسل‌کشی نامید.
سیاست های جنگ افروزانه دولت آلمان و تورم ناشی از آن مردم این کشور را به اعتراض علیه این اقدام  دولت واداشته است.
انگلیس و سایر کشورهای اروپایی پس از تهدید فیفا درباره کمپین OneLove، عقب نشینی کردند.
پارلمان جمهوری آذربایجان در اقدامی علیه آرمان فلسطین، با افتتاح سفارت خود در اراضی اشغالی موافقت کرد.
این اقدام در پی این انجام گرفته است که در واکنش به مواضع مداخله جویانه وزیر امور خارجه آلمان، «هانس ادو موتسل» سفیر این کشور در تهران، صبح دیروز از سوی علی باقری معاون سیاسی به وزارت امور خارجه احضار شد.
وزارت خارجه آلمان با طرح ادعا‌هایی اعلام کرده است که دلیل این اقدام بازداشت‌های خودسرانه، بازجویی و دادن حکم حبس طولانی مدت در ایران است.
وزارت امور خارجه آلمان از احضار سفیر روسیه در این کشور به دلیل اقدام مسکو در الحاق مناطق جدید به خاک خود خبر داد.
در پی اقدام تحریک‌آمیز تعداد قلیلی از معاندین در اهانت به کلام الله مجید و مقدسات اسلامی در شهر هامبورگ، کاردار سفارت آلمان در غیاب سفیر این کشور، به وزارت امور خارجه احضار شد.
ناصر کنعانی گفت: این اقدام هتاکانه، مصداق بارز فتنه انگیزی و نفرت پراکنی است و از سوی همه مسلمانان، موحدان و وجدان‌های پاک و معتقدان به همزیستی و گفتگوی بین ادیان قویا محکوم است.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تحریک آمیز تعداد اندکی از معاندین در هتک حرمت کلام الله مجید و اهانت به مقدسات اسلامی در برابر مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان را محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ