وزارت امور خارجه آلمان از احضار سفیر روسیه در این کشور به دلیل اقدام مسکو در الحاق مناطق جدید به خاک خود خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دارایی آلمان امروز اولین سفر خود به کی‌یف را از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه در اوکراین انجام داد.
سفیر روسیه در آمریکا به سفر نمایندگان گروه «ملی‌گرایان آزوف» به واشنگتن و نشست‌هایشان در کنگره آمریکا واکنش نشان داد.
«شب‌های سفید روسیه» از ایام معروف در کشور روسیه است که توریست‌های زیادی به تماشایش می‌آیند؛ شب‌هایی با حدود ۳ ساعت تاریکی! آسمان در این شب‌ها فقط از حدود ۱۱شب تا ۲ بامداد، تاریک می‌شود.
آلمان امروز سفیر ترکیه در برلین را به بهانه انتقاد هفته گذشته آنکارا از بازداشت ۲ خبرنگارش در فرانکفورت در اقدامی متقابل احضار کرد.
منابع رسانه‌ای غربی از قبیل رویترز و خبرگزاری فرانسه گزارش دادند که دولت چاد تصمیم به اخراج سفیر آلمان گرفته است.
قانون سزار که کنگره آمریکا در سال ۲۰۲۰ صادر کرد درباره تحریم‌های اقتصادی و حقوقی بود که شامل ۳۹ شخصیت دولتی سوریه در راس آن‌ها بشار اسد و همسرش اسماء اسد می‌شد.
کاخ سفید اعلام کرده است که آمریکا و آلمان تا زمانی که لازم باشد سیاست تحریم علیه روسیه را ادامه خواهند داد.
سفیر روسیه اعلام کرد که بسیاری از شرکت های آلمانی سعی می کنند در روسیه به کار خود ادامه دهند.
سخنگوی وزارت خارجه آلمان امروز از احضار سفیر ایران در برلین برای بار دوم در روزهای اخیر خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آلمان از احضار سفیر ایران در برلین به دلایل حقوق بشری خبر داد.
اوکراین امیدوار است که افزایش فشار، اولاف شولتز، صدراعظم آلمان را متقاعد کند تا مجوز صادرات تانک‌های ساخت آلمان به اوکراین را در زرادخانه سایر متحدان ناتو صادر کند. این تانک‌ها که لئوپارد۲ نامیده می‌شوند، از مورد علاقه‌ترین تانک‌های مد نظر کی‌یف هستند و کارشناسان می‌گویند که در تعداد قابل توجهی، توانایی اوکراین برای عقب راندن نیرو‌های روسی را به‌طور قابل‌توجهی افزایش می‌دهند.
وزیر خارجه آلمان امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار مجدد سفیر ایران در برلین خبر داد.
دولت آلمان سفیر ایران در این کشور را به وزارت خارجه فراخواند.
وزیر خارجه آلمان امروز با نقض منشور ملل متحد در لزوم عدم مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل از احضار مجدد سفیر ایران در برلین خبر داد.
سخنگوی دوما روسیه می‌گوید که برنامه آلمان برای مصادره دارایی‌های روسیه و انتقال آن به اوکراین، ممکن است سایر کشورها را هم در دام نقض قوانین بین‌المللی بیندازد.
سفیر جمهوری فدرال آلمان در پی تکرار اظهارات مداخله جویانه و بی پایه و اساس مقامات آلمانی، به وزارت امور خارجه احضار شد.
دیپلمات اوکراینی که در دوران حضور در برلین به عنوان سفیر کشورش، به اظهارات خصمانه و تقابلی علیه آلمان شهرت داشت، از صدراعظم این کشور درخواست متهورانه‌ای کرد!
در پی اظهارات مداخله جویانه و غیر مسئولانه صدراعظم آلمان در قبال جمهوری اسلامی ایران، سفیر جمهوری فدرال آلمان امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
سفیر آلمان در مسکو می‌گوید روابط آلمان و روسیه به پایین‌ترین حد خود رسیده است.
طبق اعلام وزارت امور خارجه آلمان، نیچایف روز یکشنبه به دلیل همه پرسی‌هایی که روسیه در دونباس در شرق اوکراین برگزار کرد، احضار گردید.
سفیر روسیه در برلین با انتقاد از ارسال سلاح‌های مرگبار آلمان به اوکراین تأکید کرد که مقامات این کشور از خطوط قرمز تعیین‌شده عبور کرده‌اند.
وزیر خارجه آلمان در سفری غیرمنتظره امروز(شنبه) وارد کی‌یف شد؛ سفری که به گفته وی برای نمایش حمایت بی‌وقفه برلین از اوکراین در نبرد با روسیه انجام شده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ