وزارت خارجه آلمان در راستای تداوم مواضع خصمانه خود علیه تهران، کاردار ایران را احضار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای، به اقدام خصمانه دولت سوئد در اعطای مجوز دوباره برای هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان واکنش تند نشان داد.
وزارت خارجه سوریه به شدت به پرسه زنی هیئتی از وزارت خارجه فرانسه به سوریه واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
وزارت خارجه سوریه به شدت به پرسه زنی هیئتی از وزارت خارجه فرانسه به سوریه واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
اداره اطلاع رسانی اخبار جنگ یمن از اقدام خصمانه شرکت یوتیوب در خصوص بستن ۱۸ شبکه وابسته به انصارالله این کشور خبر داد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به شهادت دو تن از مستشاران نظامی ایران در حمله رژیم صهیونیستی به دمشق، گفت: صهیونیست‌ها هر اقدامی که علیه ما انجام می‌دهند، پاسخ آن را هم دریافت می‌کنند.
شماری از نمایندگاه کنگره آمریکا با طرح ادعاهای واهی خواستار اقدام متحدان اروپایی خود علیه سپاه شدند.
دولت استرالیا در اقدامی خصمانه به بهانه ادعاهای واهی چند فرد را تحت تحریم های خود قرار داد.
یک منبع مطلع به تایمز گفت: دولت از این اقدام حمایت می‌کند. سپاه باید تا الان تحریم می‌شد، اما کل روند آن فعلا متوقف شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن موضع خصمانه و تحریک آمیز مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اقدام مخرب اخیر علیه یک مرکز نظامی در اصفهان را مشکوک توصیف کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با محکوم کردن موضع خصمانه و تحریک آمیز مشاور دفتر ریاست جمهوری اوکراین در خصوص اقدام مخرب اخیر علیه یک مرکز نظامی در اصفهان را مشکوک توصیف کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: اگر قرار باشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که یک نهاد حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران است به غلط تروریستی نامیده شود واکنش و پاسخ متقابل ایران سخت خواهد بود.
شرکت کنندگان در راهپیمایی صنعا علیه اقدام موهن سوئد در بیانیه پایانی خود جنایت به آتش کشیدن قرآن کریم را به شدت محکوم کرده و آن را ادامه اقدامات خصمانه علیه اسلام برشمردند.
کیهان نوشت: بر خلاف تبلیغات جهت‌دار غرب، جمهوری اسلامی ایران تا به امروز در موضوع جنگ اوکراین و موارد مشابه در منطقه، خویشتندارانه رفتار کرده است؛ اما در صورت ادامه مواضع خصمانه غرب، حتما نقطه پایان بر این خویشتنداری خواهد گذاشت.
اقدام خصمانه اخیر پارلمان اروپا در ارائه پیشنهاد قرارگیری سپاه پاسداران در لیست موسوم به سازمان‌های تروریستی می‌تواند دارای تبعات ضد امنیتی جدی برای کشورهای عضو اتحادیه اروپا باشد.
محسن رضایی در واکنش به تروریستی اعلام کردن سپاه توسط اتحادیه اروپا نوشت: غربی‌ها با شکست سیاست تحریم از بیرون و فشار و براندازی از درون، از روی خشم و ناشیگری سپاه را هدف قرار داده‌اند. ‎
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به تصویب قطعنامه خصمانه پارلمان اروپا علیه ایران و سپاه، تلویحا از این اقدام حمایت کرد و گفت که موضع واشنگتن درباره سپاه مشخص است.
وزارت خارجه سوریه اقدام دولت آمریکا مبنی بر تحریم بخش بهداشت این کشور را محکوم کرد و خواستار اقدام بین المللی برای توقف اقدامات خصمانه واشنگتن شد.
این اقدام دولت امارات طبیعتا با حسن همسایگی تطابق ندارد و در صورت عدم برخورد مناسب این کشور باید تبعات این اقدام ضدایرانی خود را پذیرا باشد؛ و گرنه تبعات این اقدام خصمانه به زودی دامن این کشور را خواهد گرفت.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشار به اقدام خصمانه کی یف علیه مسکو، اعلام کرد: اروپا از نقش سازمان ملل و ترکیه در قبال تصمیم روسیه برای بازگشت به ابتکار غلات قدردانی می کند.
رسانه های فارسی زبان به گونه ای اخبار را منتشر می کنند که گویی نظام سقوط کرده است. کشوری که رسانه ایران اینترنشنال را اداره می‌کند، بداند اقدام خصمانه علیه جمهوری اسلامی انجام می‌دهد و ما از این اقدام آنها چشم پوشی نمی کنیم.
سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص ادعای انهدام یک فروند پهپاد ایرانی توسط نیرو‌های آمریکایی در اقلیم شمال عراق گفت: آمریکایی‌ها نسبت به پهپاد ایرانی اقدام داشته باشند، نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به این اقدام خصمانه پاسخ خواهند داد و این حق مقابله و انتقام را برای خود محفوظ می‌دانیم.
پس از اقدام خصمانه دولت آمریکا، نخست‌وزیر جدید انگلیس نیز اعلام کرد سفارت این کشور را از تل‌آویو به قدس اشغالی منتقل خواهد کرد.
یک سناتور روس امروز در واکنش به اقدام خصمانه پارلمان ریگا علیه مسکو تهدید کرد که روسیه اقدام تلافی جویانه‌ای را علیه لتونی انجام می‌دهد.
وزارت دادگستری آمریکا طی بیانیه ادعایی، یک تبعه ایرانی را به تلاش برای ترور مشاور امنیت ملی سابق این کشور متهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ