دولت آلمان در این گزارش همچنین مدعی شده که "تهران تلاش‌ها برای احیای برنامه جامع اقدام مشترک را بلوکه کرده است".
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم‌ها امسال ساده امتیاز از دست نمی‌دهند.
در مدل جهان ١٣/٧ میلیارد ساله، وجود ستاره‌هایی مثل «متوشالح» بسیار عجیب است، چون سن آن‌ها بیشتر از سن جهان به‌نظر می‌رسد. تلسکوپ فضایی جیمز وب هم کهکشان‌هایی را پیدا کرده است که در مراحل بسیار پیشرفته تکاملی قرار دارد و اندازه آن‌ها به‌طرز شگفت‌آوری کوچک است.
خوان لاپورتا توضیح می‌دهد که چرا بارسلونا نتوانست آردا گولر را به خدمت بگیرد.
لیندا یاکارینو در توییت جدیدی که به‌صورت کنایه‌آمیز در واکنش به عرضه اپلیکیشن اینستاگرام تردز منتشر شده است، ادعا کرده که شبکه اجتماعی توییتر در یکی از روز‌های هفته گذشته (از دوشنبه هفته پیش تا یکشنبه هفته جاری) پرمصرف‌ترین روز خود از ماه فوریه (بهمن-اسفندماه) به‌بعد را پشت‌سر گذاشته است.
کارلوس کی‌روش می‌گوید سرمایه‌گذاری فوتبال قطر باعث شد تا او هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده بگیرد.
مدیر جدید آکادمی آبی‌ها می‌گوید برهانی برای این که تیم تحت هدایتش قهرمان امیدها شود، از هزینه کردن برای رده‌های دیگر کم می‌کرد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
اسکای آلمان می‌گوید دو غول بزرگ فوتبال اروپا، رئال مادرید و منچسترسیتی، در حال رقابت برای جذب آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، هستند.
در صورت تایید ادعای جدید رسانه های ایتالیایی، یوونتوس بار دیگر شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ را از دست خواهد داد.
نشریه آلمانی کیکر در گزارشی غیرمنتظره ادعا کرد یورگن کلینزمن، سرمربی جدید تیم ملی کره جنوبی، به عنوان نامزد جانشینی آنتونیو کونته در تاتنهام در نظر گرفته است.
سرمربی تیم ملی قطر گفت که تلاش می‌کند تا سطح فنی تیمش به تیم‌های بزرگ جهان نزدیک شود.
"ژو لی" یکی از محققان مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های چین نیز گفت که مکانی که کووید-19 برای اولین بار در آن کشف شد، لزوما محل پیدایش ویروس نبوده است.
برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند کیلیان امباپه قصد دارد در پایان فصل جاری در جلسه‌ای با مدیران پاری سن ژرمن از تمایل خود برای انتقال به رئال مادرید پرده بردارد.
اسپیس ایکس این سرویس را به عنوان ارائه «اینترنت نامحدود با سرعت بالا و تأخیر کم براساس نیاز در سراسر جهان» توصیف کرده است.
در پی طرح برخی ادعا‌ها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ‌هایی به این مطالب اعلام کرد: چنین رضایتی نیز هیچ‌گاه از بیمار یا، ولی قانونی وی اخذ نشده و چنانچه پزشک محترم دلیلی برای اثبات خلاف این مطالب دارند، مدارک ارائه کنند.
ترامپ در جدیدترین اظهاراتش مدعی شد برای محافظت از آمریکا در برابر حملات موشکی هسته‌ای "گنبدی غیرقابل نفوذ" خواهد ساخت. او همچنین ادعا کرد که می‌تواند تهاجم روسیه به اوکراین را "طی ۲۴ ساعت" پایان دهد.
یک تلویزیون پربیننده عربستانی مدعی شد که عضو افتخاری باشگاه الهلال برای مذاکره با لیونل مسی راهی پاریس شده است.
ژوائو فلیکس برای تست های پزشکی چلسی راهی لندن شده و در یک‌قدمی انتقال به این باشگاه قرار دارد.
باشگاه فولاد در حال بررسی شرایط فسخ قرارداد وریاست.
در یک نسخه پیش از چاپ مطالعه که والنتین بروتل، محقق دانشگاه وورتسبورگ آلمان و همکاران منتشر کردند آمده است: ساختار ویروس سارس-کوو-۲ در کروناویروس‌های وحشی نامعمول است، اما در ویروس‌های مونتاژ شده در آزمایشگاه رایج است". این مطالعه به وجود "جهش‌های مترادف یا بی‌صدای" خاصی اشاره می‌کند که جایگاه برشی را متمایز می‌کند.
رئیس‌جمهوری اوکراین گفت: استفاده گسترده مسکو از پهپاد‌های ساخت ایران در حملات جاری علیه اوکراین نشان‌دهنده ورشکستگی نظامی و سیاسی کرملین است.
عربستان به موضع گیری خصمانه علیه انصارالله یمن پرداخت و ادعا کرد که صنعا در مسیر آتش بس سنگ اندازی می کند.
عضو کمیته داوران می‌گوید می‌شود داوران بانوی ایرانی قضاوت در مسابقات مردان را از کشور‌های همسایه شروع کنند.
شبکه رادیویی RMC Sport می‌گوید باشگاه مارسی پیشنهاد به خدمت گرفتن کریستیانو رونالدو را رد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ