سیاست های جنگ افروزانه دولت آلمان و تورم ناشی از آن مردم این کشور را به اعتراض علیه این اقدام  دولت واداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هزاران معترض آلمانی بار دیگر در اطراف دروازه نمادین «براندنبورگ» در مرکز برلین دست به تظاهرات زدند و مخالفت خود را با ارسال سلاح به اوکراین اعلام کردند.
بازی دیشب بایرن لورکوزن و کلن صحنه رقم خوردن اتفاق عجیبی بود.
«آنالنا باربوک» وزیر امور خارجه آلمان روز چهارشنبه در توییتی نوشت که تایید حکم اعدام برای «جمشید شارمهد» قابل قبول نیست. وی مدعی شد که روند دادرسی جمشید شارمهد هرگز عادلانه نبوده است. وزیر خارجه آلمان در ادامه گفت که برلین از ایران می‌خواهد که فورا این قضاوت را لغو کند.
در ادامه اعتراض‌ها به تداوم کمک‌های تسلیحاتی آمریکا و کشورهای اروپایی به ارتش اوکراین و طولانی‌شدن جنگ، صدها نفر از مردم آلمان خواستار
وزارت خارجه چین امروز با ارسال یک یادداشت اعتراض آمیز به سفارت آلمان در پکن، به سفر مقام برلین به جزیره تایوان واکنش نشان داد.
وزارت کشور ایتالیا اعلام کرد خواهان حضور هواداران فرانکفورت در شهر ناپل برای حضور در دیدار برگشت ناپولی و آینتراخت نیست. باشگاه آلمانی به این تصمیم اعتراض کرده است.
بیش از نیم میلیون نفر از مردم آلمان با ارسال نامه‌ای سرگشاده به صدراعظم این کشور ضمن اعتراض به سیاست‌های جنگ‌افروزانه دولت آلمان در اوکراین، خواستار توقف کمک‌های نظامی به کی‌یف شدند.
شماری از مردم آلمان در اعتراض به تصمیم این دولت برای ارسال تانک به اوکراین، به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار دادند.
شماری از فعالان محیط زیست با ورود و دراز کشیدن روی باندهای فرودگاه براندنبورگ برلین، موجب اختلال در پروازهای این فرودگاه شدند.
تیم ملی فوتبال آلمان در اولین بازی خود در جام جهانی به صورت نمادین علیه قوانین فیفا اعتراض کردند.
بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان پیش از دیدار با ژاپن در یک حرکت اعتراضی به تصمیم فیفا درباره عدم امکان حمایت از دگرباشان واکنش نشان دادند.
ده‌ها هزار نفری در اعتراض به گسترش فقر و فساد در آلبانی مقابل دفتر نخست وزیر کشورشان تظاهرات کردند.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
هزاران نفر در شهر برلین پایتخت آلمان امروز در اعتراض به هزینه‌ های میلیاردی کشورشان در عرضه سلاح به اوکراین و دامن زدن به درگیری های نظامی تظاهرات کردند.
هواداران آلمانی همچنان به اعتراض‌شان علیه برگزاری جام جهاین 2022 در قطر ادامه می‌دهند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
جمعی از جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا در اعتراض به عملکرد مغرضانه دولت آلمان در حوادث اخیر مقابل سفارت این کشور در تهران تجمع برگزار می‌کنند.
تظاهرات در فرانسه، ایتالیا، آلمان و بلژیک در اعتراض به بحران انرژی و افزایش هزینه‌های زندگی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
چندین هزار نفر، روز شنبه در مرکز برلین در پاسخ به فراخوان حزب «جایگزین برای آلمان» در اعتراض به سیاست دولت اولاف شولتس، صدراعظم آلمان در زمینه انرژی تظاهرات کردند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول معتقد است که تیمش در بسیاری از زمینه ها نیاز به پیشرفت دارد و باید بهتر شوند.
ایلکای گوندوگان، ستاره آلمانی منچسترسیتی، ابراز امیدواری کرد این تیم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
هواداران آلمان به یکی از جزئیات پیراهن جدید تیم ملی این کشور اعتراض دارند و خواهان تغییر آن هستند.
تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید، اعتراف کرد که انتقال کاسمیرو به منچستریونایتد برایش غیرمنتظره بوده است.
توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی به شدت به عملکرد آنتونی تیلور، داور دربی لندن معترض بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ