در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی ساختمان جدیدی سر از خاک برآورده و عملیات عمرانی آن به سرعت در حال نهایی شدن است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رژیم غذایی در کاهش وزن تأثیر بسزایی دارد، اما این بدان معنا نیست که خود را از غذا‌های خوشمزه محروم کنید یا کالری مصرفی را تا حد زیادی کاهش دهید. کاهش وزن سالم در گرو خوردن انواع مواد مغذی متراکم است که شما را بدون دریافت کالری اضافی سیر می‌کند.
بسیاری از عادات غلط زندگی و یا برخی شرایط پزشکی در ابتلا به یبوست تاثیرگذارند؛ از قبیل عدم نوشیدن مایعات کافی، عدم ورزش، استرس بیش از حد، انسداد روده، بیماری روده مانند سندرم روده تحریک پذیر، سرطان کولون، سرطان رکتوم و ...، اما چگونه می‌توان این مشکل رایج گوارشی را برطرف کرد.
برای جلوگیری از گرمازدگی، مهمترین اقدام این است که به میزان کافی مایعات خنک بنوشید. آب بهترین نوشیدنی است؛ اما، نوشیدنی‌های ورزشی کم قند بویژه برای ورزشکاران می‌تواند مفید باشد. این نوشیدنی‌ها می‌توانند جایگزین الکترولیت‌های از دست رفته ناشی از تعریق بیش از حد شوند.
حد نصاب‌هایی که دو و میدانی کاران می‌بایست جهت عضویت در تیم ملی و در پی آن حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو به ثبت برسانند اعلام شد.
تبریز - مدیرعامل باشگاه تراکتور با بیان اینکه این پیشنهاد از سوی اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حد یک پیشنهاد اولیه است، گفت: باید این پیشنهاد به صورت کتبی به این باشگاه ارائه شود.
ادعای بازگرداندن ورزشکاران مهاجر و پناهنده ایرانی اگرچه به‌تازگی از سوی مسئولان فدراسیون تکواندو مطرح شده، ولی موضوع چندان جدیدی نیست؛ اما مشکل اینجاست که برخلاف وعده‌های مکرر، تا به الان موفق نشده‌اند ورزشکاری نامی را که بتواند در حد کسب مدال در رقابت‌های آسیایی یا المپیک برای ورزش ایران افتخار کسب کند، برگردانند
یک متخصص پزشکی ورزشی گفت: مکمل‌های غذایی هنگامی که خودسرانه و بیش از حد مصرف شوند، می‌توانند برای بدن مضرر باشند.
تعریق بیش از حد، یا هایپرهیدروزیس، ممکن است ناشی از یائسگی، چاقی، ورزش بیش از حد، اضطراب یا استرس و حتی خوردن غذا‌های بسیار تند باشد. اما در برخی موارد تعریق شدید ممکن است نشان‌دهنده مشکلات تیروئید، دیابت یا مشکلات قلبی نیز باشد.
مشتری‌هایی داشتم و دارم که سال‌ها در محیط‌های مردانه کار کردن، یا در خانواده‌های سنتی، هرگز اجازه انجام این فعالیت رو نداشتن. به همین خاطر واقعا فراموش کرده بودن که یک زن هم می‌تونه با قوی‌بودن و رعایت حد و مرزها، زنانگی داشته باشه و حرکات ورزشی انجام بده. خانم‌های زیادی موقع تمرین‌ها، نمی‌تونستن به سادگی بخندن و بسیار عبوس و افسرده بودن که بعد از ماه‌ها تمرین احساس رهایی و شادی داشتن و تونستن به راحتی لبخند بزنن. همین زنان در محیط خانه تونستن بخندن و شاد باشن.
هنگامی که یک برنامه ورزشی سنگین را شروع می‌کنید، قطعاً احتمال آسیب، شکستگی و مشکلات ایچنینی بیش از حد بالا است. مردان معمولاً در این سنین به سرد کردن و گرم کردن قبل و بعد از ورزش اهمیت نمی‌دهند. همین باعث آسیب به بدنشان خواهد شد و آن‌ها را بیشتر در معرض آسیب‌دیدگی قرار خواهد داد.
اگر مسافتی که مسافر می‌خواهد طی کند حداقل ۸ فرسخ (رفت و برگشت) باشد، نمازش را در سفر باید شکسته بخواند و مراجع تقلید در مورد تعیین مقدار ۸ فرسخ اختلاف‌نظر دارند که مشهور آن حداقل ۴۱ و حداکثر ۴۵ کیلومتر است. شایان ذکر است که ابتدای مسافت مذکور، از آخرین منازل مسکونی شهر محاسبه می‌شود.
یک متخصص ارتوپد و فلوشیپ ورزشی گفت: کم راه رفتن، راه نرفتن یا استفاده بیش از حد و زیاد هر دو باعث آتروز می‌شوند.
در نگاه نخست تمرینات ورزشی عصبی نوعی تمرین بسیار پیچیده به نظر می‌رسند، اما در واقع بسیار ساده هستند. تمام حرکاتی که فرد انجام می‌دهد توسط مغز کنترل می‌شود. برای اطمینان از اینکه این دستورالعمل‌ها تا حد امکان روان و بی نقص عمل می‌کنند مربیان تمرینات عصبی در حوزه ورزش مغز را آموزش می‌دهند.
سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم پایداری و سکون جوی نسبت به افزایش غلظت آلاینده‌ها در تهران و کرج تا حد «بسیار ناسالم» هشدار داد و بر ضرورت خودداری از تردد غیرضروری برای تمام گروه‌ها و پرهیز از فعالیت فیزیکی و ورزشی در فضای باز تاکید کرد.
بعد از ۶ ماه پیاده‌روی و ورزش هوازی بانوان می‌توانند وارد ورزش موازی و انجام تمرینات قدرتی شوند. ولی باید بانوان توجه کنند که در دوران شیردهی اصلا نباید به بدن فشار آورد و براساس همه مقالات علمی شیردهی هیچ منافاتی با ورزش در حد متوسط ندارد.
وزیر ورزش و جوانان در پایان انتخابات کمیته ملی پارالمپیک گفت: برای تیم جدید آرزوی موفقیت دارم و قول می‌دهم در حد توان و بضاعت حمایت لازم را داشته باشم.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی طی روز سه شنبه و چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در بخش‌های مرکزی، غربی و نیمه جنوبی استان، کاهش کیفیت هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای همه گروه‌ها پیش بینی شده است.
کارشناس گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: کاهش میزان خواب شبانه، انجام ورزش‌های سنگین، مصرف دخانیات و آنتی‌بیوتیک‌ها، چاقی و بیماری‌های متابولیک، مهم‌ترین عوامل تضعیف سیستم ایمنی بدن انسان محسوب می‌شوند، اما با پیروی کردن از برنامه غذایی مناسب، ورزش و خواب کافی می‌توان تا حد زیادی به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرد.
اگر به طور منظم بر اثر ورزش عرق می‌کنید نیازی نیست هر بار موهای خود را شامپو کنید مگر این که رشد بیش از حد باکتری وجود داشته باشد یا مو یا پوست سر شما بوی بدی ایجاد کند. در صورت تمایل می‌توانید آن را با آب بشویید.
مدودوف در واکنش به اظهارات «ولودیمیر زلنسکی» که گفته است با روسیه مذاکره نخواهد کرد بیان داشت: «اتمام حجت‌های فعلی در حد گرم کردن قبل از ورزش برای بچه‌ها است، اما در آینده، خواسته‌ها تغییر خواهند کرد».
وزیر ورزش در خصوص حضور زنان در استادیوم‌های ورزشی گفت: ما اصلا به دنبال تفکیک بحث فوتبال از سایر رشته‌ها و به قول قدیمی‌ها به دنبال طناب کشیدن بین دریای مازندران و گیلان نیستیم. در حال حاضر در بیشتر رشته‌های ورزشی خانواده‌ها قصد حضور دارند و برای انجام این کار نیازمند یکسری هماهنگی‌ها هستیم.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، معتقد است که پیوستن هری کین به بایرن در حد شایعه است.
تکذیب اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تهران
اصلا نهاد ریاست جمهوری بگوید، وزارت ورزش بگوید. مجلس که در همه کار دخالت می‌کند و بازدهی دخالت‌هایش هم در حد صفر بوده، تضمین می‌دهد که دخالتش در فوتبال موثر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ