هنگامی که یک برنامه ورزشی سنگین را شروع می‌کنید، قطعاً احتمال آسیب، شکستگی و مشکلات ایچنینی بیش از حد بالا است. مردان معمولاً در این سنین به سرد کردن و گرم کردن قبل و بعد از ورزش اهمیت نمی‌دهند. همین باعث آسیب به بدنشان خواهد شد و آن‌ها را بیشتر در معرض آسیب‌دیدگی قرار خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسیه، از آمریکا، انگلیس و فرانسه خواست به خاطر آسیب‌هایی که به آفریقا وارد کرده‌اند، به این قاره غرامت پرداخت کنند.
حضور زودهنگام، اجباری و فعالیت در فضای مجازی که همه‌ی امور در آن برای سال‌ها ثبت خواهد شد و باقی خواهد ماند، آسیب‌هایی را برای کودکان در پی خواهد داشت.
افراد تک فرزند در هر خانواده علاوه بر آسیب های روحی که خود متحمل می‌شوند اطرافیان را نیز در معرض آسیب هایی قرار می‌دهند.
تک‌فرزندی یکی از مسائلی است که آسیب بسیاری به فرزندان در این نوع خانواده‌ها وارد می‌کند. آسیب‌هایی که در بلند مدت افراد را دچار مشکلات جدی رفتاری می‌کند.
فرناز مشیری متخصص زنان و زایمان با بیان اینکه کمبود ویتامین D در میان زنان و مردان کشور شیوع دارد و می‌تواند آسیب‌های فراوانی برای سلامت ایجاد کند، گفت: کمبود ویتامین D باعث برخی اختلالات باروری و تخریب یا کاهش تعداد اسپرم در آقایان و بروز ناباروری می‌شود.
عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر اهمیت کارکرد صدا و جلوگیری از آسیب‌هایی که می‌تواند بر صدای افراد اثرگذار باشد، تاکید کرد.
مصرف برخی مواد غذایی در ماه مبارک رمضان و به خصوص برای افراد روزه‌دار می‌تواند آسیب‌هایی را به بدن روزه‌داران وارد کند.
زنان معتاد در جامعه آسیب پذیرتر از مردان هستند، زیرا مصرف مواد در زنان اغلب با آسیب‌های اجتماعی دیگری همچون فرار از خانه، روسپیگری و فقر توام است. اعتیاد زنان عوارض خطرناک‌تری نسبت به مردان ایجاد می‌کند.
در جریان رسیدگی به طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، موافقان این طرح قانون تغییر ساعت رسمی را قانونی وارداتی عنوان و تاکیدکردند که نه تنها اجرای این قانون فایده‌ای برای کشور به همراه ندارد، بلکه آسیب‌هایی مانند افزایش استرس، بستری در بیمارستان، تصادفات و بی نظمی‌های اجتماعی را در پی دارد؛ آن‌ها «افزایش استرس و سردرگمی»، «بر هم خوردن نظم خانواده‌ها» و «ساختار شکنی» را از جمله دلایل خود برای نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور عنوان کردند؛ در مقابل نیز مخالفان این طرح نیز «بهره‌مندی بیشتر از نور و روشنایی در روز» و «آرامش روانی مردم» را از دلایل خود عنوان و تاکید داشتند که اجرای این قانون تقلید کورکورانه از دیگران نیست بلکه مساله‌ای جغرافیایی و بومی است.
قاضی‌القضات اظهارداشت: بدون تردید عناصری که حضورشان برای امنیت و آرامش مردم و جامعه مضر است، به هیچ وجه نباید از زندان آزاد شوند و جای آن‌ها زندان است، اما آیا هر که مرتکب جرم می‌شود باید به زندان برود؟ چنانچه فرد مورد اشاره به زندان رفت چه آسیب‌هایی به او و خانواده‌اش و زندگی اجتماعی‌اش در آینده تحمیل می‌شود؟
اگر می‌خواهید مو‌های خود را ترمیم کنید ابتدا باید نشانه‌های آسیب‌هایی را که به موهایتان وارد شده بشناسید.
یکی از رایج‌ترین مشکلات سخت افزار‌ها که به تعمیر احتیاج پیدا می‌کند، مربوط به باتری است. بی‌توجهی کردن در نگهداری از باتری نه تنها باعث عملکرد ضعیف سیستم می‌شود، بلکه می‌تواند به سخت‌افزار‌های مجاور خودش هم آسیب وارد کند. به‌طور مثال حرارتی که از یک باتری معیوب تولید می‌شود می‌تواند باعث سوختن یا وارد شدن آسیب‌هایی جدی به دیگر قطعات الکترونیکی مجاور آن شود.
گاهی صورت‌شان پر از مو‌های زائد می‌شود، شبیه ریش و سبیل‌های مردانه و گاهی هم افزایش تستسترون منجر به مشکلات جنسی. آسیب‌های روحی و اختلالات روانی هم با این وضعیت بیشتر شده است. زنان کارگر، این مشکلات را برای حقوق‌هایی تحمل می‌کنند که شاید در ماه به ۳ میلیون تومان هم نرسد یا برای دستمزد‌های روزانه که پایان هر روزشان هم می‌تواند پایان کارشان باشد.
باید از مردم دلجویی کرد، زیرا آسیب‌هایی که به جان و مال مردم رسید، بیشتر از دفعات قبل بود و در تعیین روش اتخاذ شده خطایی رخ داد که می‌توانستیم روش بهتری را استفاده کنیم.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در وقایع اخیر حتی ممکن است اغتشاش‌گرها هم مورد آسیب قرار گرفته باشند، این آسیب‌هایی که به آنان اعم از اموال و جان‌شان رسیده است باید مورد بررسی قرار بگیرد و اتفاقا اگر این افراد مورد ظلم قرار گرفته‌اند، باید تکلیف‌شان روشن شود.
بنا به گزارش‌ها، بامداد امروز -یکشنبه- روستا‌های «زهیریه» و «خراب رشک» در حومه حسکه هدف حملات گسترده خمپاره‌ای و توپخانه‌ای قرار گرفتند که این حملات به منازل غیر‌نظامیان آسیب‌هایی وارد کرده است.
تراز آب دریای خزر در حال کاهش است و در شرایط بحرانی قرار دارد و این آسیب‌هایی برای نوار ساحلی شمال کشور دارد از این رو باید برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به مسائل مختلفی که در محدوده بوستان دانشجو و ساختمان تئاتر شهر وجود داشت همچون چاقوکشی و قمه کشی‌ها و با توجه به کارکرد این محدوده؛ این موضوعات آسیب‌هایی را وارد می‌کرد و از سوی دیگر نیز مطالبه هنرمندان نیز ساماندهی فضای اطراف ساختمان تئاتر شهر و بوستان دانشجو بود. بر همین اساس مقرر شد این ساماندهی انجام شود.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با توجه به این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در لیگ برتر مردان دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان ایجاد شده و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.
عضو هیئت علمی جامعه المصطفی گفت: انسان‌های قرآنی اهل اعتدال هستند و این افراد در هیچ موردی افراط و تفریط ندارند چرا که این امر موجب بروز آسیب‌هایی در جامعه می‌شود.
بعضی افراد که در مناطق متوسط کلان‌شهری مثل تهران زندگی می‌کنند مجبور به مهاجرت معکوس به حاشیه شهر‌ها یا شهر‌های کوچکتر می‌شوند. این مهاجرت معکوس به دلیل تفاوت فاحش فرهنگی که بین محیط قبلی زندگی و فضای جدید وجود دارد، باعث ایجاد مشکلات و آسیب‌هایی در خانواده و اجتماع می‌شود.
به اعتقاد دکتر ملک‌نیا روانشناس کودک و نوجوان، این سبک فرزند پروری آسیب جدی را برای رشد طبیعی کودک به همراه دارد چراکه والدین کنترل‌گر در جریان رشد کودک سعی دارند به بهترین نحو فرزند خود را بزرگ کنند و به‌نوعی در فرزند پروری کمال‌گرایی دارند. آن‌ها از اینکه فرزندشان دچار خطا شود، می‌ترسند و سعی می‌کنند در تمام امور فرزندشان کنترل افراطی داشته باشند. در تمام موقعیت‌ها به‌جای فرزندشان تصمیم می‌گیرند و استقلال او را نادیده می‌گیرند.
هر سال به جز امسال به رسم قدیم، به طبیعت می‌رفتیم و به اصطلاح «سیزده را به در می‌کردیم» و از قضا درباره آسیب‌هایی که طبیعت در این روز می‌بیند، سخن به میان می‌آوردیم؛ اما شاید این نخستین سیزده به دری است که روز تنفس طبیعت محسوب شود و از این منظر اتفاق نادری در سده‌های اخیر است.
هر سال به جز امسال به رسم قدیم، به طبیعت می‌رفتیم و به اصطلاح «سیزده را به در می‌کردیم» و از قضا درباره آسیب‌هایی که طبیعت در این روز می‌بیند، سخن به میان می‌آوردیم؛ اما شاید این نخستین سیزده به دری است که روز تنفس طبیعت محسوب شود و از این منظر اتفاق نادری در سده‌های اخیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ