حد نصاب‌هایی که دو و میدانی کاران می‌بایست جهت عضویت در تیم ملی و در پی آن حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو به ثبت برسانند اعلام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه سپاهان تنها باشگاهی است که خواستار افزایش سقف بودجه سالیانه باشگاه‌ها شده است.
در پایان مسابقه رکوردگیری دوومیدانی، حسین رسولی در ماده پرتاب دیسک حدنصاب تعیین شده توسط فدراسیون برای اعزام به بازی‌های آسیایی را کسب کرد و در تیم اعزامی قرارگرفت.
رکورد و حدنصاب تماس روزانه صوتی و تصویری اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران از ابتدای موسم حج طی دو هفته اخیر شکسته شد.
با به حد نصاب نرسیدن تعداد آراء اختصاص یافته به هرکدام از نامزدهای ریاست جمهوری لبنان، نمایندگان پارلمان این کشور مجدداً در پایان دادن به این خلأ سیاسی ناکام ماندند.
مصطفی جوادی با حدنصاب مجموع ۳۶۴ کیلوگرم «۱۵۹ یک‌ضرب و ۲۰۵ دوضرب» ضمن کسب مدال برنز دوضرب، در مجموع نیز در جایگاه سوم ایستاد و مدال برنز وزنه‌برداری قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
پرسپولیس برای هفتمین سال متوالی در لیگ برتر به حدنصاب ۶۰ امتیاز رسید.
برخی با پیگیری‌های شدیدی که انجام دادند و رایزنی‌هایی که کردند توانستند امضا‌های استیضاح وزیر را از حد نصاب بیندازند، اما ما از هفته بعد که مجلس شروع به کار کرد سعی خواهیم کرد بار دیگر استیضاح را مطرح کنیم. فعلا متاسفانه آن‌ها موفق بودند، اما ما قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنیم.
نماینده زابل با بیان اینکه تحریم به چه کسی ربط دارد؛ این موضوع به وزیر امور خارجه برمی‌گردد، تصریح کرد: آیا مدیران و سفرای کارآمد به کار گرفته‌اند، اگر این افراد کارآمد هستند باید در موارد مذکور اتفاقات مثبتی رخ دهد.
بازی پنجشنبه شب الوحده و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان، حدنصاب جدیدی را در میزان تماشاگران ثبت کرد.
ریکاردو آلوز، هافبک تراکتور، شاید حد نصاب لیگ ایران در ارسال پاس گل را بشکند.
به رغم تلاش‌های فراوان صورت گرفته برای از حد نصاب انداختن استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دقایقی قبل طرح استیضاح بهرام عین اللهی مورد بررسی قرار گرفت و به کمیسیون مربوطه ارجاع شد.
رقابت‌های دوومیدانی داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور در بخش زنان با قهرمانی پلیمرخلیج فارس خرم‌آباد به پایان رسید و دو دونده سرعتی موفق به کسب حدنصاب‌های تعیین شده فدراسیون برای اعزام به قهرمانی آسیا شدند.
معاون پارلمانی رییس جمهور معتقد است که امضاهای استیضاح وزیر بهداشت کمتر از حد نصاب شده است اما از طرف دیگر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی یکی از امضاکنندگان این استیضاح می گوید استیضاح وزیر بهداشت همچنان حد نصاب لازم را داراست
فدراسیون دوومیدانی ایران حد نصاب‌های لازم برای اعزام به رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیا را اعلام کرده است.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
دور دوم انتخابات فرمایشی در بحرین از صبح امروز شنبه (۱۹ نوامبر) در این کشور آغاز شده است.
جلسه پارلمان لبنان برای انتخاب رئیس جمهور این کشور به علت اینکه به حد نصاب نرسید به تعویق افتاد.
با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد شرکت کنندگان در انتخابات هیأت مدیره اتحادیه مشاوران املاک تهران این انتخابات به دور دوم کشیده شد.
رحیم کریمی کارشناس بازار سرمایه گفت: سازمان بورس با توجه به سیستم‌ها و مکانیزم‌های خود، عملکرد صندوق‌ها را رصد کرده و در صورت کوتاهی، قطعا از طریق مکانیزم‌های انضباطی با آن‌ها برخورد خواهد کرد.
این روز‌ها صحبت‌هایی در مورد حد نصاب خرید سهام توسط صندوق‌های درآمد ثابت مطرح شده است. ماجرا از این قرار است که برخی از فعالین فضای مجازی اعلام کردند که صندوق‌های درآمد ثابت در زمینه خرید سهام حد نصاب ۱۵ درصد را رعایت نکرده اند. علی تیموری مدیرعامل گروه مالی کاریزما به این موضوع پاسخ داد.
در ۷روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۷۳ و ۸۳ میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.
۱۰ درصد بزرگسالان ایران دارای کارت اهدای عضو هستند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرایی عجیب در سومین ازدواج!/ پایان مرگبار یک شراکت ناکام/ مردی که ۳ ماه در چنگال آدم ربایان بود!/ بازداشت سارقان میلیاردی خانه های کرج/ قاتل فراری در کمتر از یک هفته دستگیر شد/ پرداخت دیه اوان قتل شاگرد مغازه/ ماجرای خودروهای سرقتی که دود می شدند!/ ردپای صاحب رستوران در قتل مرد تاجر
فصیحی موفق شد در مرحله نهایی رقابت ماده ۱۰۰متر در ترکیه با ثبت حد نصاب ۱۱.۴۴ثانیه ضمن کسب عنوان نخست رکورد ملی ایران را یک صدم‌ثانیه ارتقاء دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ