اصلا نهاد ریاست جمهوری بگوید، وزارت ورزش بگوید. مجلس که در همه کار دخالت می‌کند و بازدهی دخالت‌هایش هم در حد صفر بوده، تضمین می‌دهد که دخالتش در فوتبال موثر است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده اسبق کنگره آمریکا با انتقاد شدید از حمایت کاخ سفید از جنگ اوکراین، گفت که رئیس جمهور آمریکا، کی‌یف را به هاوایی که طعمه حریق شده است، ترجیح می‌دهد.
به دنبال وقوع درگیری‌های شدید میان شبه نظامیان وابسته به ترکیه و آمریکا در استان الحسکه سوریه تعدادی از هر دو طرف کشته شدند.
وزیر تندرو کابینه رژیم صهیونیستی به همراه ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست، تحت حمایت شدید پلیس این رژیم به مسجدالاقصی تعرض کردند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز یکشنبه با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند.
ده ها شهرک نشین صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت شدید  نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.
ده ها شهرک نشین صهیونیست امروز دوشنبه با حمایت شدید  نظامیان این رژیم به مسجد الاقصی یورش بردند.
«ایتمار بن‌گویر» وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو صبح امروز، در اقدامی تحریک‌آمیز و تحت حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در جریان بازی با ملوان مورد حمایت همه جانبه تماشاگران قرار گرفت.
با وجود انتقادهای شدید از برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچسترسیتی، بعد از شکست تاریخی مقابل لیورپول اریک تن‌هاخ از او حمایت کرده و برونو همچنان کاپیتان دوم شیاطین سرخ خواهد بود.
امیر قطر که پس از وقوع زلزله شدید در جنوب ترکیه به این کشور سفر کرده است، گفت که روابط استراتژیک میان دو کشور را در دیدار با اردوغان مورد بحث و بررسی قرار داده است.
شهرک نشینان صهیونیست امروز یکشنبه نیز با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند.
باشگاه ساسولو از هواداران میلان به دلیل حملات شدید به مهاجمش، دومینیک براردی، در شبکه‌های اجتماعی انتقاد کرد و خواهان توقف این حملات شد.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: عملکرد وزارت ورزش در دفاع از حقوق جوانان بسیار ضعیف بوده، ابتدایی‌ترین نیاز جوانان وام ازدواج است که پرداخت نمی‌شود و هزاران نفر در نوبت دریافت آن هستند.
غربی ها از اغتشاشات اخیر در ایران حمایت کرده و از این طریق به دنبال اعمال فشار بر کشورمان بوده‌اند اما وقتی که موضوع اعتراض در کشور خودشان مطرح می‌شود نسخه برخورد شدید قانونی می پیچند.
خبرنگار اعزامی روزنامه هاآرتص در گزارشی به بررسی موضوع حمایت شدید هواداران فوتبال از فلسطین، در جریان برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اشاره کرده است.
در نوامبر۲۰۲۰، ایروان و باکو پس از بیش از یک ماه درگیری شدید بر سر ناگورنو- قره باغ، که در داخل مرز‌های بین‌المللی به رسمیت شناخته‌شده آذربایجان قرار دارد، اما از دهه۱۹۹۰ در اختیار نیرو‌های ارمنستان بوده است، یک توافق آتش‌بس با حمایت مسکو امضا کردند. پس از یک رشته شکست در میدان نبرد، ارمنستان با واگذاری کنترل بخش‌هایی از این سرزمین موافقت کرد و متعهد شد که «ایمنی ارتباطات حمل‌ونقلی» را بین سرزمین اصلی آذربایجان و قلمرو آن کشور در نخجوان از طریق منطقه سیونیک - که این دو را از هم جدا می‌کند - «تضمین کند، البته با نگاهی به سازماندهی تردد بدون مانع شهروندان، وسایل نقلیه و بار در هر دو جهت».
منابع فلسطینی عصر امروز از یورش گسترده شهرک نشینان با حمایت شدید نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف الخلیل به ویژه منطقه باب الزاویه خبر دادند.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان اعلام کرد که دودستگی شدید در داخل رژیم موقت اسرائیل و پیروزی راست افراطی به شکل ضعیف نوید دهنده زوال سریع این رژیم است.
انتشار تصاویر برگزاری مراسم «هالووین» در ریاض با حمایت هیأت سرگرمی سعودی، در شبکه‌های اجتماعی موجی از خشم و تمسخر را به همراه داشت.
یک کتاب تاریخی تازه دوره شدید امید، اصلاحات و مرگ را در چین بررسی می‌کند. کتاب «گیورتز» گزارشی جذاب و معتبر از مسیر‌های آینده چین ارائه می‌کند که در طول یک دهه توسط تاریخ رسمی و مورد حمایت دولت چین مدفون شده است.
ناسیونالیسم افغان با مدرنیزاسیون غربی و نوآوری‌های فرهنگی شهر محور آن نتوانست در جامعه افغانستان به طور کلی نفوذ و گسترش پیدا کند. در نتیجه، افغانستان از نظر شکلی و نه در ماهیت یک ملت است. استقلال شدید در برابر مهاجمان خارجی نتوانسته مبنای معناداری برای روایت مشترک در مورد هویت ملی فراهم کند.
وزارت امور خارجه کره شمالی با انتقاد شدید از حمایت دبیرکل سازمان ملل از خلع سلاح اتمی این کشور، چنین اظهاراتی را فاقد انصاف و جانبدارانه توصیف کرد.
تکذیب اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ