مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی طی روز سه شنبه و چهارشنبه به دلیل پایداری نسبی جو و عدم وجود وزش باد قابل ملاحظه، در بخش‌های مرکزی، غربی و نیمه جنوبی استان، کاهش کیفیت هوا و افزایش شاخص آلودگی هوا در حد ناسالم برای همه گروه‌ها پیش بینی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلالاحمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران این جمعیت در ۷ استان کشور خبرداد.
ستاد بحران شهرستان پردیس در پی وقوع زلزله در شرق استان تهران با مرکزیت شهرستان دماوند در حالت آماده باش قرار گرفت.
ران تاکاهاشی، ستاره تیم ملی والیبال ژاپن استوری جالبی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تمامی نیروهای ‏امدادی و خدمات‌رسان در مسیرهای ارتباطی منطقه سیستان آماده‌باش ‏هستند تا در صورت نیاز اقدام به کمک‌رسانی به شهروندان کنند.‏
حامد یزدی‌مهر از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران برای مقابله با پیامد‌های احتمال خبر داد و افزود: شهروندان به خصوص گروه‌های حساس به‌ویژه در مناطق مرکزی و نیمه جنوبی پایتخت، از تردد در فضای باز خودداری کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: به مناسبت عید فطر و به منظور پاکسازی مصلی، ۱۱۰۰ نیروی انسانی و ۲۰۰ دستگاه خودروی جمع‌آوری زباله و خاک در اطراف مصلی امام خمینی(ره) مستقر می‌شوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش خودروهای امدادرسان تخصصی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای بارندگی‌های پیش‌رو خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش خودروهای امدادرسان تخصصی سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران برای بارندگی‌های پیش‌رو خبر داد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی گفت: ستادهای مدیریت بحران استان‌ها در آماده باش هستند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر وزش باد شدید در نیمه غربی و جنوب استان خبرداد و گفت: شهروندان مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.
با توجه به شدت گرد و غبار در منطقه، ستاد مدیریت ‌بحران و دستگاه‌های امدادرسان آماده‌باش شدند و از مردم خواستند از ترددهای غیرضرور پرهیز کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل نیز از آمادگی اعضای این ستاد جهت مقابله با هرگونه حوادث احتمالی خبر داد و تمام اعضای ستاد در آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع مخاطرات طبیعی از جمله زلرله وارد عمل شوند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی و برودت هوا، همه واحدهای عملیاتی آب و برق در سراسر کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به پیش‌بینی بارش شدید برف در تهران در روز یکشنبه از آماده‌باش مدیریت بحران خبر داد و توصیه‌ها و هشدارهایی را نیز به مردم ارائه کرد.
شهردار منطقه ۵ تهران از آماده‌باش مدیریت شهری در ایام سرد پیش روی خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه مشکل، شهروندان به فوریت به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ تماس حاصل کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آماده‌باش صددرصدی تمامی ماشین‌آلات سازمان پسماند از هفته گذشته و بنا به درخواست مناطق خبر داد
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه در این ایام توقف فعالیت کوه‌نوردی حتی برای کوهنوردان حرفه‌ای ضروری است، گفت: همچنین مدیریت در مصرف انرژی نیز اهمیت بسیاری دارد و لازم است که مردم نیز با این موضوع همراهی کنند.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های جوی، از اواسط هفته گذشته بیش از ۸۰۰ واحد عملیاتی توزیع برق در سراسر کشور در حالت آماده باش قرار گرفتند.
مدیر کل مدیریت بحران استان تهران گفت: طبق هشدار هواشناسی مبنی بر اینکه در غالب ساعات، کیفیت هوا تا حد ناسالم برای تمام گروه‌ها کاهش خواهد یافت و از این رو مدیریت بحران به مردم پایتخت اکیداً توصیه می‌کند از تردد غیر ضروری در فضای باز خودداری کرده و حتماً از منابع غذایی حاوی آنتی اکسیدان و بتاکارتن زیاد استفاده کنند.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر احتمال یخبندان و خسارت به کشاورزان در استان از آماده‌باش مدیریت بحران در این خصوص خبرداد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد کاهش دما و بارندگی در مناطق مختلف استان تهران هشدارهایی را به مردم ارائه کرد و از آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدماتی خبر داد.
یزدی مهر اظهارکرد: به همه مردم توصیه می‌شود از رفت‌وآمد غیرضروری و بلندمدت در فضای باز در سطح شهر خودداری کنند چرا که هوا در حال حاضر با توجه به هشدارها برای افراد ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی مناسب نیست.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران، از آماده‌باش کامل مدیران بحران مناطق ۲۲گانه با توجه به هشدار وقوع طوفان در تهران خبر داد.
سیلاب‌های ناشی از پدیده مانسون از اول مردادماه ۲۴ استان کشورمان را در بر گرفت و با وجود هشدار‌های هواشناسی و آماده‌باش ستاد‌های مدیریت بحران به‌دلیل شدت سیل خسارت‌های بسیاری به بار آمد که بیشترین حجم این خسارت‌ها در بخش کشاورزی اتفاق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ