شبکه «فرانس۲۴» در گزارشی تصاویر جدیدی از لحظه حمله موشکی و پهپادی سپاه به مقر گروهک‌ تروریستی حزب آزادی کردستان منتشر کرد. / خبرگزاری دانشجو
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی کروات پیشین تیم ملی از شرایط حال حاضر خود در عمان رضایت دارد ولی دل‌تنگ ایرانی‌هاست.
بهروز عطایی بک روز بعد از صحبت در رادیو این بار مصاحبه مفصل دیگری انجام داده است.
تلاش‌های اوکراین برای پیوستن به ناتو مساله جدیدی نیست. سال‌های سال است که اوکراین بین سیاست پیوستن و نپیوستن به ناتو در نوسان است. ویکتور یوشچنکو، رئیس‌جمهور سابق این کشور خواهان ورود به ناتو بود، اما پس از حمله روسیه به گرجستان، اوکراینی‌ها به دنبال کردن این سیاست بی‌میل شدند. جانشین وی، ویکتور یانوکوویچ، هرگونه تمایل برای عضویت را کنار گذاشت و روابط نزدیکتر با روسیه را ترویج کرد، حتی موافقت کرد که مسکو به اجاره یک بندر دریایی دریای سیاه در کریمه ادامه دهد.
با اعلام اینکه رئیس‌جمهور روسیه بار دیگر هدف حمله پهپادهای انتحاری قرار گرفته، مسکو و کی‌یف همدیگر را متهم می‌کنند و گمانه‌زنی‌ها درباره انگیزه‌های وقوع این رویداد هم افزایش یافته است.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه، حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند:حسین شریعتمداری: اتحادیه اروپا نمی‌داند با تروریستی خواندن سپاه حمله نیرو‌های مسلح ایران به نظامیان کشور‌های عضو این اتحادیه را قانونی و مشروع می‌کند / سایت دانشگاه امام صادق(ع) و توئیتر عبدالملکی، دبیر شورای عالی مناطق آزاد هک شد / پروسه سخت شناسایی افراد جدید برای سهام عدالت / اشتباه دلار جهانگیری چه بود؟ ... را می‌خوانید.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت، وزیر نفت را موظف به ساماندهی مصرف انرژی در بخش‌های مختلف و وزیر کشور را مامور به پیگیری جدی اجرای قانون هوای پاک کرد.اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) چهاردهم دی ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
نیروی زمینی سپاه از ساعاتی پیش دور جدید حملات خود علیه گروهک های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان عراق را آغاز کرده است.
فرمانده سنتکام در بیانیه‌ای دور جدید حملات سپاه پاسداران به مقر تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق را «غیرقانونی» تلقی کرده و آن را محکوم کرد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا علیه السلام به مقر‌های باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب ضد ایرانی در مناطقی از اقلیم شمال عراق خبر داد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از آغاز دور جدید حملات موشکی و پهپادی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)به مقرهای باقی‌مانده تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق خبر داد.
سردار پاکپور ضمن برشماری سایر نقاط استقرار تروریست‌ها گفت: زرگوییز، گرد چال، جژنه‌کال و پاکشهر جزو مناطقی است که هم روستا هستند و هم جزو مناطق شهری و شهرکی. تروریست‌ها در کنار این روستا‌ها و شهرک‌ها مستقر هستند و ما حتماً در عملیات‌های بعدی آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهیم.
سردار اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه پاسداران گفت: تمامی اهداف مورد نظر منهدم شد، تعداد قابل توجهی از سرکردگان این گروهک های تروریستی در داخل کشور دستگیر شده اند.
در بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه تاکید می‌شود، خبرنگاران شرق و هم‌میهن، به عنوان آموزش‌دیدگان سازمان سیا و دارای ماموریت خاص برای تحریک اطرافیان مرحومه مهسا امینی، کارگردانی برخی صحنه‌ها و انعکاس اخبار و تصاویر جهت‌دار معرفی می‌شوند. همین بیانیه کافی بود که دو روزنامه شرق و هم‌میهن به گونه‌ای جدی واکنش نشان دهند و در مقابل روزنامه کیهان نیز به شدت آن‌ها را مورد حمله قرار بدهد
از دقایقی قبل یگان توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال حمله راکتی و توپخانه‌ای به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان است.
تصاویری جدید از هدف قرار گرفتن مواضع تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق توسط پهپادهای ایرانی منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید. قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه، با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای انهدامی، چندین مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
دور جدید حملات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع) نیروی زمینی سپاه بر علیه مواضع و مقرهای گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق از صبح امروز آغاز شده است. بنابر این گزارش در این عملیات‌ها از موشک‌های نقطه‌زن ۳۶۰ نیروی زمینی سپاه و همچنین پهپادهای انتحاری موجود در سازمان رزم این نیرو برای هدف قرار دادن مقرها و اماکن تجمع تروریست‌ها استفاده شده است.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقر‌های گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از آغاز مرحله جدید عملیات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نزسا علیه مواضع و مقرهای گروهک های تروریستی ضد ایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق خبر داد.
شناور شهید ناظری در سال‌های گذشته رونمایی شد و اکنون با معرفی شناور شهید سلیمانی و در آینده نزدیک شناور شهید ابومهدی، کاملا مشخص است که صنابع دفاعی کشورمان بویژه نیروی دریایی سپاه، به اشراف و تسلط کاملی روی طراحی جدید در ظاهر و بدنه دست یافته‌اند.
روسیه در نمایشگاه فناوری نظامی که توسط ولادیمیر پوتین در ۱۵ اوت ۲۰۲۲ در مسکو افتتاح شد، از سگ رباتیکی رونمایی کرد که در پشت خود سلاح حمل کرده و به عنوان سکوی پرتاب استفاده کند. ربات جدید روسی به نام "M-۸۱" با پارچه سیاه پوشانده شده است، شبیه "نینجا" است و روی چهار پا راه می‌رود و می‌تواند به طور پیوسته و متعادل در همه جهات حرکت کند. دوربین‌هایی نیز در جلوی سر آن نصب شده است.
در بخشی از بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی به نوار غزه که از جمعه گذشته با حمله نظامی و ترور فرماندهان مقاومت اسلامی فلسطین در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت‌های ضدبشری آغاز شده است بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست‌ها و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن‌ها کنار زد.
با روشن شدن جدی بودن عملیات منافقین، محسن رضایی فرمانده کل سپاه و ستاد عملیاتی وی از جبهه جنوب عازم منطقه غرب کشور شدند. فرمانده سپاه در ارتفاعات مشرف بر اسلام آباد مستقر گردید و در اولین اقدام فرمانده کل سپاه احمد وحیدی را به عنوان فرماندار نظامی کرمانشاه منصوب کرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ