رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب در سوریه را هدف قرار داد که در ادامه وضعیت باند فرودگاه حلب را بعد از این حمله موشکی مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وضعیت دفن بانو دای طوری بود که فضای اطراف پیکره تقریبا فاقد اکسیژن مانده بود و تابوت او نیز پر از مایع مومیایی بود. این وضعیت باعث حفظ جسد در وضعیتی خارق‌العاده شده بود. اعضای بدن او مثل دست و پا‌ها هنوز قابلیت انعطاف داشتند و پوستش همچنان نرم مانده بود.
با بحرانی شدن وضعیت هوای دریاچه ارومیه و وزش باد در این منطقه شاهد حاکم شدن طوفان نمک بر فراز دریاچه ارومیه و شهر‌های اطراف هستیم.
تصاویری که مشاهده می کنید وضعیت گربه های خیابانی پیش از آن که سرپرستی آن ها پذیرفته شود را مشاهده می کنید.
بازسازی بخشی از سکوهای ورزشگاه آزادی همچنان ادامه دارد.
تصاویری از آخرین وضعیت بازسازی سکوهای استادیوم آزادی تهران را مشاهده می‌کنید.
تصاویری تکان دهنده از وضعیت شهر و مردم بوئین زهرا بعد از زلزله مهیب ۷.۲ ریشتری در سال ۱۳۴۱ را مشاهده می‌کنید.
برخلاف آنچه رسانه‌ها و داده‌های شبکه‌های اجتماعی ادعا می‌کنند، تصاویر دوربین‌های مداربسته شهر مسکو نشان می‌دهد که تردد عادی مردم جریان دارد و شهر در وضعیت عادی است.
هینتون فکر می کند که تفاوت بین ما و هوش مصنوعی فعلی در محدوده ورودی است. چت جی پی تی تک وجهی می باشد و تنها بر روی متن آموزش دیده است در حالی که سایر هوش های مصنوعی می توانند تصاویر را درک کرده و ایجاد کنند. از دید او این وضعی تغییر خواهد کرد و هوش مصنوعی آینده چند وجهی خواهد بود و می تواند با اتصال به یک ربات عمل کند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، یکشنبه ۲۱ خرداد به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد. در این جلسه نمایندگان مجلس شورای اسلامی ساز و کار اخذ عوارض از اراضی با کاربری مسکونی، اداری- دولتی، صنعتی و تجاری در محدوده شهر‌ها و شهرک‌های بالای ۵۰ هزار نفر، که اعیان متناسب با کاربری مذکور را نداشته باشد و به مدت ۲ سال در این وضعیت مانده باشد را تعیین کردند.
تصاویری از وضعیت اضطراری زندان‌های انگلیس را مشاهده می‌کنید.
تصاویری از خیابان‌های ال پاسو در ایالت تگزاس و وضعیت مهاجرانی که با امیدهای واهی به آمریکا پناه برده‌اند را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تصاویری از جولان سودجویان بازار ارز در تهران را مشاهده می‌کنید.
بارش برف در استان تهران از بامداد یکشنبه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویری از وضعیت شهر زلزله‌زده در جنوب‌شرقی ترکیه، منتشر کردند.
منابع محلی با انتشار تصاویری از احساس زلزله شدید بامداد امروز دوشنبه در حرم حضرت زینب (س) خبر دادند.
چهار بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال تمرینات خود را به طور اختصاصی دنبال می کنند.
دروازه بان تیم فوتبال استقلال با انتشار تصویری از وضعیت خود قبل از بازی با سپاهان مشکلات ساپینتو را بیشتر کرد.
بعد از ظهر امروز بین زندانیان بند مواد مخدر زندان کرج درگیری محدودی رخ داد که در جریان این درگیری تعدادی از زندانیان چند پتو را در بخش هواخوری زندان آتش زدند.
انتشار تصاویری از وضعیت مساعد یکی از ویرانی‌طلبان که اخیرا به صورت مشروط آزاد شده است، تبدیل به رسوایی بزرگ در خصوص ادعاها مبنی بر شکنجه و اعتصاب غذای وی گردید.
بخشدار کهریزک گفت: سایت آرادکوه به تازگی راه اندازی نشده که منشا تولید گاز و ابر متان باشد، اما اینکه اکنون سایت ناسا با چنین اعتبار علمی، ادعایی را به اتکای تصویری مطرح کند، جای تعجب است. سایت آرادکوه از سال ۵۴ راه اندازی و اکنون با وجود انبوه پسماند‌های دپو شده در آن، نسبت به ۱۰ سال قبل وضعیت بهتری دارد، این در حالی است که ناسا طی سال‌های گذشته در خصوص وجود ابر متان در این منطقه ادعایی نکرده بود.
پس از چندین سال گروهی از غواصان بار دیگر به محل غرق شدن کشتی تایتانیک رفتند و متوجه شدند این کشتی به سرعت در حال نابودی است و اقیانوس بخش‌هایی از آن را بلعیده است.
بازدید میدانی خبرنگار مهر نشان میدهد امروزدوشنبه ۱۸ مهر برخلاف شایعات مجازی خیابان‌های اطراف و منتهی به دانشگاه امیرکبیر شرایطی کاملا عادی و آرامی را سپری میکند.
واژه امروزی یخچال در ایران برگرفته از بنا‌هایی درگذشته است. معماری این بنا‌ها به گونه‌ای بود که آب را در فصل سرما به چالی که روی آن گنبد و در کنار آن دیواری سایه انداز ساخته شده بود هدایت می‌کردند تا آب یخ بزند و در فصل گرما مورد استفاده قرار بگیرد. این یخچال‌ها بیشتردر شهر‌های کویری ایران با معماری مخروطی شکل به چشم میخورد. شهر کویری سمنان نیز دارای یخچال‌های متعددی بود که پنج عدد از آن‌ها در سال ۱۳۸۱ به عنوان آثار به جا مانده از دوره قاجار ثبت شد و در حال حاضر چهار یخدان در فضای شهر باقی است و دیگری به کلی تخریب شد. از این چهار یخدان تاریخی دو یخچال وضعیت معماری خود را حفظ کرده و دو یخچال دیگر وضعیت مناسبی ندارد.
«تنها یک سال پس از خروج آمریکا از افغانستان، این کشور عملا تصویری تیره و تاریک را از خود نشان می دهد. در این چهارچوب جدای از مردم افغانستان و رنج هایی که می کشند، خطر توسعه تروریسم مهمترین تهدیدی است که اکنون افغانستان با آن مواجه است. نباید فراموش کرد که کشورهای غربی و مخصوصا آمریکا اکنون بدون چشم و گوش در افغانستان هستند و همین مساله می‌تواند تهدیدات تروریستی گسترده ای را برای آن ها در ماه ها و سال های آتی به همراه داشته باشد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ