طبق سناریوی این ویدئوی شبیه سازی شده، هدف اصلی پهپاد‌های ایرانی، سایت رادار پاتریوت است. در تصاویری جذاب که با اضافه کردن افکت‌های صدا و موسیقی فضایی دراماتیک پیدا کرده، شاهد اوج گرفتن و پرواز پهپاد‌ها هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمجمه باستانی که در چین کشف شده، شبیه هیچ اسکلت انسانی دیگری که پیش از این دیده شده نیست.
گونۀ جدیدی از ماهی به تازگی در سواحل ماداگاسکار کشف شده که پوزۀ بلند و چشمان بزرگ و تاریکش سیمایی ترسناک به آن داده است.
باشگاه چلسی لباس خانگی فصل جدید خود را بدون اسپانسر روی پیراهن معرفی کرد.
گونه‌های جدید اسفنج در سه نقطه مختلف در امتداد دیواره‌ی بزرگ مرجانی در سواحل شمال شرقی استرالیا کشف شدند.
امریکا با پیروزی 3-0 مقابل مکزیک در دیداری جنجالی پر برخورد به فینال لیگ ملت های کونکاکاف راه یافت.
شبی که می توانست با جشن و شادی در ساری به پایان برسد، با غم و اندوه به صبح رسید
ابری عجیب در آسمان تهران پدیدار شد. این ابر شبیه بشقاب پرنده نظر کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد. این عکس فرشاد عباسی عکاس سرشناس خبری ثبت کرده است.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن به دنبال حضور ثابت مقابل رویال یونیون بلژیک است.
دالیا نعیم ۲۹ ساله، بر اساس گزارش‌ها، هزاران دلار برای تغییر ظاهر خود هزینه کرده است تا شبیه عروسک باربی شود. او به دلیل ویژگی‌های اغراق آمیز و مو‌های بلوندش، لقب «باربی عراقی» را برای او به ارمغان آورده است.
سرمربی آلومینیوم تصمیم گرفت تمرین تیمش قبل از دیدار با مس را زیر نور برگزار کند.
نمای عقب با سبک جدید چراغ پشتی خودنمایی می‌کند. چراغ متصلی که در این مدل دیده می‌شود، از تکراری و کسل بودن خارج شده و حالت جدیدی دارد. گرافیک چراغ به شکل نقطه چین درآمده است.
با مشاهده تصاویر نمای جانبی، به‌احتمال زیاد اذیت خواهید شد، مخصوصأ اگر از طرفداران تویوتا و مدل محبوب لندکروزر باشید! در این بخش با وجود تلاش‌های ستودنی در شبیه‌سازی، ابعاد ریز رینگ‌ها و تایر‌ها هیچ تناسبی با بدنه ندارند. در نمای عقب هم شباهت این خودرو به لندکروزر LC ۳۰۰ انکارناپذیر است و باز هم باید به تحسین استعداد چینی‌ها پرداخت!
شکل و شمایل تهران جدید خیلی تغییر کرده است، اگر الان یک تهرانی که ۷۰ سال پیش فوت شده یا از این شهر خارج شده به آن برگردد، قطعا آن را نمی‌شناسد، به‌خصوص در برخی معابر تهران. این عکس برای سال ۱۳۳۵ است.
لیونل مسی یکی از زیباترین گل های این فصل خود برای پاریس را به ثمر رساند.
در این مطالعه محققان این یخ بی‌شکل جدید را در یک آزمایش تولید کردند و یک مدل در مقیاس اتمی در یک شبیه‌سازی کامپیوتری تولید کردند. در آزمایش‌ها، یخ کریستالی با استفاده از فرآیند آسیاب گلوله‌ای در یک شیشه فولادی به ذرات ریز تبدیل شد. اگرچه این روش اغلب برای ایجاد مواد بی‌شکل استفاده می‌شود، اما یخ هرگز در معرض آسیاب گلوله‌ای قرار نگرفته است.
نریدا گالاردو، نامزد سابق کریستیانو رونالدو بار دیگر با اظهار نظری جنجالی حاشیه ساز شد.
محمدعلی عموزاد نتوانست در وزن 65 کیلوگرم نشانه ای از برادر خود در مسابقات قهرمانی کشور داشته باشد.
سید جلال حسینی، کاپیتان محبوب شش فصل گذشته سرخ‌ها حالا نقشی متفاوت در دربی پایتخت خواهد داشت.
برگ‌های بگونیا خالدار درشت و به رنگ سبز تیره هستند. نقاط نقره‌ای روی برگ‌ها و رنگ قرمز زیر برگ‌ها زیبایی خاصی به این گیاه بخشیده است. یکی دیگر از بخش‌های زیبای این گیاه، گل‌های صورتی آن است. به دلیل شباهت فرم برگ‌های این گیاه به بال، آن را بگونیای بال فرشته‌ای هم می‌نامند.
خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران پس از دیدن رضا میرزایی، مدعی شد او در بازی قبل شبیه سازی کرده است.
کشورهای حوزه خلیج فارس معمولا نام بازیهای مهم خود را از لیگهای اروپایی و آمریکای جنوبی برمی‌دارند.
در 10 هزار شبیه‌سازی صورت گرفته از نتایج احتمالی جام جهانی، ایران تنها تیم آسیایی است که شانس صعود به دور بعدی را داراست.
گل مهاجم 19 ساله اسلوونی به سوئد، زیباترین گل هفته پایانی لیگ ملت‌های اروپا بود.
علی دایی با سابقه بازی در استقلال اردبیل، در تهران رنگ قرمز را انتخاب کرد تا مرد اول فوتبال ایران در جهان یک پرسپولیسی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ