تنها فینالی که در پنج وزن اول مساوی نشد، وزن 97 کیلوگرم بود که گلیج، رکابی را راحت برد. چهار فینال دیگر با نتایج مساوی به پایان رسید و برنده با امتیاز آخر مشخص شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج اولویت دهی تحویل خودرو به متقاضیان مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودرو پس از ۴ ساعت تأخیر اعلام شد.
ارومیه - نفرات برتر مسابقات ۵ وزن دوم چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی بعد از ظهر جمعه در ارومیه مشخص شدند.
با نتایجی که در دیدارهای رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رقم خورد، احتمال برگزاری فینال مورد نظر کارلو آنچلوتی بسیار دشوار شد.
اگرچه سپاهان حداقل روی کاغذ شرایط بهتری نسبت به سرخابی‌ها دارد، اما نگاهی به نتایج این تیم در بازی رفت مقابل این‌ تیم‌ها واقعیت دیگری را عیان می‌سازد.
مدافع پیکان می‌گوید اعضای تیمش هم‌قسم شده‌اند تا در هفته های پایانی لیگ و جام حذفی بهترین نتایج را رقم بزنند.
وزارت کشور در بیانیه شماره ۴، جزئیات جدیدی از نتایج بررسی‌ها درباره برخی مسائل پیش‌آمده در مدارس منتشر کرد.
نتایج مطالعه نشان می‌دهد که ۱۰ آمینو اسید به دلیل قابلیت‌هایشان در فرایند تاشدگی پروتئین‌ها انتخاب شده‌اند. قابلیتی که امکان تکثیر دی‌ان‌ای و تولید پروتئین‌های لازم برای حیات را می‌داد. با این نتایج می‌توان درباره وجود موجودات زنده در دیگر سیارات دست به گمانه‌زنی زد.
مربی فولاد گفت که مس کرمان تیم سخت کوش و قابل احترامی است و آنها فردا کار سختی برابر این تیم در پیش دارند.
مصطفی معین: نتایج مطالعات می‌گوید طبقه فرودست ۳ تا ۴ برابر بیشتر از افراد معمولی دچار مشکلات روان هستند/احمدعلی نوربالا: در سال ۹۹شیوع اختلالات روانی در جامعه ایران به ۲۹.۷ درصد رسید که حتما با رخداد‌های اخیر، امروز بیش از این خواهد بود.
روزنامه دولت نوشت: بانک کانادا به تازگی نتایج پژوهشی را فاش کرده است که نشان می‌دهد مردم با چشم‌انداز افزایش تورم در حال حاضر شیوه‌های مختلفی برای مدیریت هزینه‌هایشان پیش گرفته‌اند. همچنین نتایج این پژوهش حاکی از آن است که اکثر کانادایی‌ها انتظار رکود ملایم تا متوسط اقتصادی را در ۱۲ ماه آینده متصور هستند.
شرکت فناوری پزشکی«سینکرون» نتایج یک آزمایش بالینی را منتشر کرده که نشان می دهد بیماران فلج با کمک یک ایمپلنت اتصال مغز به رایانه توانسته اند سیگنال های عصبی ارسال کنند.
مرحله گروهی رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۲۲ آمریکا با مشخص شدن تیم‌های راه یافته به فینال و رده بندی پایان یافت.
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
نفرات برتر 5 وزن اول مرحله نهایى لیگ پاورلیفتینگ مشخص شد.
نتایج جدید آزمون فوق‌العاده وکالت اردیبهشت ۱۴۰۱، مطابق با استفساریه مواد ۳ و ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوز‌های و کسب و کار، فردا ۳۰ شهریور منتشر خواهد شد.
نتایج فینال و رده‌بندی سه وزن کشتی آزاد قهرمانی جهان
۴ وزنه‌بردار در رکوردگیری برای حضور اردوی تیم ملی قهرمانی جهان شرکت کردند.
نوجوانان ایران در دیدار امروز به ترتیب ست‌های اول، دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ با پیروزی پشت سر گذاشته و با اقتدار راهی فینال شدند.
نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:
یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین درباره هر گونه آسیب به اسرا در زندان های رژیم صهیونیستی هشدار داد.
رئیس جمهور راهپیمایی باشکوه اربعین را کانون جبهه مقاومت بین‌المللی در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: همه موظف به تلاش برای برگزاری منظم و به دور از هرگونه عیب و نقص این مراسم هستیم.
با این نتایج ایتالیا با ۴، مجارستان با ۳، آلمان با ۲ و انگلیس با یک امتیاز در رده‌های اول تا چهارم گروه سه لیگ A ملت‌های اروپا قرار گرفتند.
سعی می‌کنیم در ۴ فاز دفاع، حمله، تغییر حمله به دفاع و تغییر دفاع به حمله خوب ظاهر شویم. به دنبال دفاع کردن صرف نیستیم و می‌خواهیم هجومی حاضر شویم.
در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال۲۰۲۲ تیم ملی والیبال فرانسه موفق شد در سه ست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۵ ایتالیا را شکست دهد و حریف آمریکا در فینال این مسابقات شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ