رئیس جمهور راهپیمایی باشکوه اربعین را کانون جبهه مقاومت بین‌المللی در منطقه و جهان عنوان کرد و گفت: همه موظف به تلاش برای برگزاری منظم و به دور از هرگونه عیب و نقص این مراسم هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: تا کنون بیش از ۳۵ هزار جلد گذرنامه تمدید شده است و این تمدید با چسباندن لیبل فقط برای ایام اربعین و سفر به کربلا طی امسال قابل استفاده است.
در مراسم پیاده روی اربعین هر سال بیش از ۲۰ میلیون نفر شرکت می‌کنند و افراد با ملیت های مختلف در این مراسم شرکت میکنند.
روزهای منتهی به اربعین بسیاری از مرزهای ایران حال و هوای اربعینی داشت اما مرز دوغارون، گذرگاه زائران افغانستانی، خالی از رنگ و بوی اربعین بود.
روزهای منتهی به اربعین بسیاری از مرزهای ایران حال و هوای اربعینی داشت اما مرز دوغارون، گذرگاه زائران افغانستانی، خالی از رنگ و بوی اربعین بود.
سخنگوی وزارت امور خارجه با قدردانی مجدد از میزبانی دولت و ملت عراق از زائران اربعین حسینی، گفت: اربعین امسال پیوند، دوستی و برادری دو ملت ایران و عراق را مستحکم‌تر کرد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت حیدریه گفت: اربعین فصل بیداری جامعه اسلامی و حرکت جامعه شیعیان جهان یک حرکت هویت بخش، وحدت آفرین و دشمن ستیز است.
رئیس جمهور گفت: اربعین حسینی یکی از معجزه‌های الهی است که جلوه‌های انسجام در بین مسلمانان را نشان می‌دهد.
رهبر انقلاب، فرمودند: اربعین پرچم سربلند حسین بن علی (علیه السلام) است. اربعین امسال از همه‌ِی سالها، از همه‌ی دوران تاریخ، باشکوهتر و معظم‌تر انجام گرفت.
رئیس جمهور گفت: اربعین حسینی یکی از معجزه‌های الهی است که جلوه‌های انسجام در بین مسلمانان را نشان می‌دهد.
رئیس جمهور گفت: اربعین حسینی (ع) یکی از معجزه‌های الهی است که جلوه‌های انسجام در بین مسلمانان را نشان می‌دهد.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: تعداد زائرانی که امسال از ایران به اربعین آمدند بیش از تصورات ما بود.
اربعین میادین میوه و تره بار تعطیل هستند
رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مناسک عظیم اربعین، آمیختن شئون مختلف زندگی مردم با دین و ارزش‌های دینی را از جمله این ظرفیت‌ها عنوان کرد.
در مراسم اربعین تمامی افراد دست در دست یکدیگر میگذارند و به هر شیوه ای که میتوانند به زائران امام حسین خدمت رسانی میکنند.
امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به زائران و مسافران در مسیرهای منتهی به کربلای معلی خدمات رایگان ارائه می‌کند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: تا کنون ۸۳۰ هزار زائر اربعین به کشور بازگشته اند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: تا کنون ۸۳۰ هزار زائر اربعین به کشور بازگشته اند.
موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در راستای تسهیل در تردد مسافران و زائران کربلا با پلیس راهور همکاری می‌کنند.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: از ۱۵ شهریور تا کنون ۲۴۰ پرواز اربعین از ترمینال سلام این فرودگاه انجام شده است.
اربعین با توجه به بستر آماده آن فرصتی زیبا برای عملیاتی کردن فلسفه حقیقی روز قدس و تبیین جایگاه فلسطین در منطقه و آینده جهان اسلام است.
سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تا کنون تنها ۳۰ درصد بلیت پروازهای اربعین به فروش رفته، از ممنوعیت فروش چارتری این پروازها خبر داد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: اربعین بزرگترین اجتماع بشریت است که هیچ نظیری در جهان ندارد.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور گفت: قیمت بلیت اتوبوس ۲۵ نفره از تهران تا مهران ۴۴۰ هزار و ۲۵۰ تومان و قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۳۳۶ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۲۴۵ هزار تومان تعیین شده است.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل کشور از اعلام نرخ اتوبوس‌ها در ایام اربعین (۱۲ تا ۳۰ شهریور) خبر داد.
کیفیت هوای تهران در شرایط «ناسالم» است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ