مصطفی معین: نتایج مطالعات می‌گوید طبقه فرودست ۳ تا ۴ برابر بیشتر از افراد معمولی دچار مشکلات روان هستند/احمدعلی نوربالا: در سال ۹۹شیوع اختلالات روانی در جامعه ایران به ۲۹.۷ درصد رسید که حتما با رخداد‌های اخیر، امروز بیش از این خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی دچار حادثه نشده است.
براساس آخرین گزارش‌ها که به زودی منتشر می‌شود، میزان فرسایش خاک در ایران به ۱۶.۲ تن در سال رسیده در حالی که متوسط فرسایش خاک در آسیا ۳.۴۷ تن در هکتار است.
رئیس‌جمهور چین گفت: جهان امروز دچار تحول خواهد شد، تحولاتی که با چالش‌های جدیدی همراه خواهد بود؛ وحدت یا تفرقه، همکاری یا منازعه، اینها سوالاتی است که در زمانه ما مطرح خواهد شد.
بازیکن تیم والیبال جوانان ایران دچار مصدومیت شدید شد اما دیگر بازیکنان و حتی کادر و اعضای تیم حریف این بازیکن را رها نکرده و با او به اشکال مختلف همدلی کردند.
بررسی تصویر پزشکی پای کامران قاسمپور نشان می‌دهد وی دچار ۹۰ درصد پارگی از ناحیه کشاله ران شده است.
علیرضا یوسفی وزنه‌بردار سنگین وزن ایران از ناحیه آرنج دچار آسیب‌دیدگی شد و دو ماه از میادین به دور است.
علیرضا یوسفی وزنه‌بردار سنگین وزن ایران از ناحیه آرنج دچار آسیب‌دیدگی شد و دو ماه از میادین به دور است.
این فرد مطلع گفت: «افراد حاضر در صحنه به سرعت ایشان را به بیمارستان امام خمینی منتقل کردند که بعد از معاینات پزشکی معلوم شد تیغه کاتر، حدود ۱۰ سانت از گردن ایشان و در فاصله یک سانتی‌متری شاهرگ را بریده است. حجت‌الاسلام رضایی به اتاق ترومای بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر هم تحت نظر پزشکان قرار دارد.»
حسین ایمانی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان بروجرد در این رابطه، اظهار کرد: خوشبختانه وضعیت جسمی رئیس‌کل گمرک و همراهان مساعد بود و به مسیر خود ادامه دادند.
رئیس‌جمهور گفت: آمریکا و اخیرا سه کشور اروپایی در خصوص ایران دچار دو مشکل، یعنی توهم و محاسبات غلط شدند.
رئیسی رئیس‌جمهور در جمع سفرای خارجی گفت: جمهوری اسلامی از ماه‌ها پیش آمادگی خود را جهت نهایی‌کردن مذاکرات هسته‌ای اعلام کرده و حسن نیت خود را هم نشان داده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: ملت ایران نقشه‌های دشمن را خنثی و در جشن انقلاب به آنان یادآور خواهند شد که در قبال ایران و ایرانی همچنان دچار خطای محاسباتی هستند.
وقتی ما دچار انسداد ژئوپلیتیک هستیم، دوستان ما نظیر چینی‌ها نیز از ما ناامید می‌شوند و مثلا از خود می‌پرسند که تا وقتی اوضاع اقتصادی ایران خوب نشده، ما برای چه پروژه و با چه پولی از سوی تهران وارد این کشور شویم با آن همکاری اقتصادی داشته باشیم و یا حتی در سطح گسترده‌تر آن‌ها از خود می‌پرسند که با چه پشتوانه‌ای باید توافق مشارکت راهبردی ۲۵ ساله با ایران را اجرا و عملیاتی کنند؟ ما باید ژئوپلیتیک خود را باز کنیم.»
قهرمان‌پور در پاسخ به این سوال که تلاش‌های غرب برای هزینه‌دار کردن روابط تهران و مسکو را چقدر باید جدی بگیریم؟ در این رابطه چقدر می‌توانیم به روسیه اعتماد داشته باشیم؟ در صورت افزایش فشار‌ها چقدر احتمال دور زدن ایران توسط مسکو وجود دارد، گفت: در اینکه این فشار‌ها جدی است، هیچ تردیدی نیست. در واقع بعضی نظریه‌پرداز‌ها که از ظهور جنگ سرد جدید حرف می‌زنند، حتی مساله را فراتر از فشار سیاسی می‌دانند. بلکه معتقدند جنگ نانوشته جدیدی شروع شده و دو طرف کاملا در این جنگ جدی هستند.
کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان دچار مصدومیت در لیگ چین شده است و تحت عمل جراحی قرار می گیرد.
مالی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در این زمینه ادامه داد: آن‌هایی که از حقوق زنان در ایران صحبت می‌کنند چرا در ارتباط با تحریم‌های یکجانبه دولت آمریکا و همراهی اطاعت پذیر اروپا از این تحریم‌ها صحبت نکردند و به این موضوع توجه نداشتند که زنان و کودکان ایرانی نیز در معرض همین تحریم‌ها و اثرات آن هستند.
جیمز مدیسون که در بازی آخر لسترسیتی دچار مصدویت شد در تمرین امروز پنجشنبه تیمش شرکت نکرد و به صورت انفرادی زیر نظر کادر فنی تیم ملی انگیس قرار گرفت.
نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: کسب و کارهای بزرگ هم به دلیل قطعی اینترنت دچار آسیب شده اند.
آمریکا دچار گیجی محاسباتی است و همین امر، سیاست‌های آمریکا را مثل رفتار‌های رئیس‌جمهوری آن قابل توجه کرده است. درحالیکه قدرت‌های استکباری می‌خواهند ناامیدی را به جوان ایرانی القاء کنند، دیدن تلاش‌های عالمانه، متعهدانه و جهادی جوانان در این نمایشگاه، چهره خستگی‌ناپذیر و حضور فعال آن‌ها را نمایش می‌دهد که امید به آینده را بیشتر می‌کند.
آن گونه که نت‌بلاکس (مجموعه‌ای که ترافیک اینترنتی در نقاط مختلف جهان را رصد می‌کند) در توییتی گزارش داده، دسترسی به این شبکه اجتماعی در ایران محدود شده و بررسی‌های ایشان حکایت از آن دارد که این محدودیت در نتیجه اختلالی است که در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در ایران اعمال شده است.
آن گونه که نت‌بلاکس (مجموعه‌ای که ترافیک اینترنتی در نقاط مختلف جهان را رصد می‌کند) در توییتی گزارش داده، دسترسی به این شبکه اجتماعی در ایران محدود شده و بررسی‌های ایشان حکایت از آن دارد که این محدودیت در نتیجه اختلالی است که در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی در ایران اعمال شده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آمریکایی‌ها دچار بحران گفتمان تمدنی شدند و این را می‌توان سرآغازی برای اضمحلال آن‌ها دانست. آنان نمی‌توانند برابر ایران راه به جایی ببرند.
بر اساس آمار‌های موجود در ایران، ۴۶ درصد از مرگ‌ومیر‌ها ناشی از بیماری‌های قلبی و عروقی است. در میان مشکلات قلبی، سکته یا انفارکتوس میوکارد یکی از مهم‌ترین‌ها است.
گونه شمشاد که بومی ایران بوده و به نام بُوکسوس هیرکانا معروف است، خواص دارویی داشته و اکنون از آن داروی ایدز و ضد سرطان تولید می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ