نوجوانان ایران در دیدار امروز به ترتیب ست‌های اول، دوم و سوم را با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۸ با پیروزی پشت سر گذاشته و با اقتدار راهی فینال شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ری- تیم ملی والیبال نوجوانان پس از قهرمانی در آسیا و کسب سهمیه حضور در مسابقات جهانی به کشور بازگشت.
تیم والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران که خود را برای رقابت‌های المپیک ۲۰۳۲ آماده می‌کند، در فینال مسابقات قهرمانی آسیا با شکست ازبکستان و کسب هفت برد متوالی بر سکوی نخست ایستاد و قهرمان شد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران با شکست چین‌تایپه در مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا ضمن کسب سهمیه رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴، به دیدار نهایی قاره کهن راه‌ یافت.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در پنجمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست ازبکستان میزبان مسابقات شد تا به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست قزاقستان شد تا گام بلندی برای صعود نیمه‌نهایی برداشته باشد.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در سومین دیدار مرحله گروهی با اقتدار عربستان را شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا شود.
مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیای مرکزی با کسب مدال طلای ملی‌پوشان کشورمان و مشخص شدن رتبه‌بندی نهایی تیم‌ها به پایان رسید.
تیم والیبال نوجوانان ایران در پنجمین دیدار خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی تیم قرقیزستان ب را از پیش رو برداشت و در فاصله یک بازی مانده به پایان رقابت‌ها قهرمانی خود را مسجل کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در پنجمین دیدار خود در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی تیم‌ قرقیزستان ب را از پیش رو برداشت.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در رقابت با بزرگسالان منطقه مرکزی آسیا به عنوان نایب قهرمانی لیگ ملت‌های این منطقه دست یافت.
وزیر ورزش و جوانان درپی نایب قهرمانی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در آسیا، گفت: نایب‌قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست.
تیم والیبال نوجوانان ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا با غلبه بر تیم ایران روی سکوی نخست ایستاد تا شاگردان محمدوکیلی به مقام نایب قهرمانی اکتفا کنند.
تیم والیبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر تیم ژاپن، عنوان نایب قهرمانی آسیا را به خود اختصاص داد.
تیم ملی والیبال نوجوانان هند با پیروزی در مسابقه رده‌بندی مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا به مدال برنز این رقابت‌ها رسید.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل هند در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا به دیدار نهایی این رقابت‌ها راه یافت.
چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا که از روز دوشنبه ۲۴ مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است تا روز دوشنبه ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت. ۴ تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب می‌کنند.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران با سه برد متوالی و کسب 9 امتیاز به کار خود در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا 2022 پایان داد.
تیم ملی والیبال نوجوانان هند در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا،‌ موفق به شکست کره‌جنوبی شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی پسران زیر 18 سال آسیا،‌ موفق به برد سه امتیازی برابر کویت شد.
تیم والیبال نوجوانان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۸ سال آسیا،‌ موفق به برد سه امتیازی برابر کویت شد.
محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان تاکید کرد که باید بار روانی از روی بازیکنانش برداشته شود.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، در نخستین نمایش خود در مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا بر تیم چین غلبه کرد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ژاپن در بازی افتتاحیه مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تهران مقابل هند به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ