نتایج جدید آزمون فوق‌العاده وکالت اردیبهشت ۱۴۰۱، مطابق با استفساریه مواد ۳ و ۴ و ۵ قانون تسهیل صدور مجوز‌های و کسب و کار، فردا ۳۰ شهریور منتشر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، زمان پرداخت سود نقدی کدام شرکت‌ها مشخص شد؟،  خروج پول حقیقی چقدر بود؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، روسفیدی مجدد هلدینگ بافت در سه ماهه دوم | دلیل این رشد چه بود؟، نتایج مجامع بورسی در هفته دوم مردادماه | نتیجه مجمع دو نماد بانکی، با غول‌های بورس ایران آشنا شوید!؛ در بازار نزولی چه صندوق‌هایی بخریم؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اصالت نقش برجسته ساسانی استرداد شده به کشور فردا در اولین مرحله بررسی شده و نتایج آنالیزها و عکسبرداری ها در اختیار همه پژوهشگران قرار می‌گیرد.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بازار‌ها فردا ۸ مرداد ۱۴۰۲، بورس به مدار مثبت باز می‌گردد؟، نتایج ۷۳ نماد که در هفته اول مرداد مجمع برگزار کردند، خبر‌های مهم برای سهامداران بورس، خبهمن و وکغدیر، اخبار مهم بورس فردا ۸ مرداد ۱۴۰۲؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از اعلام نتایج نمرات امتحانات نهایی دانش‌آموزان تا فردا توسط مدارس خبر داد.
صفی در این دیدار با نتایج ۶ بر ۲ و ۶ بر صفر،‌ آمیناتا سال فرانسوی را با شکست بدرقه کرد. او در دومین بازی خود فردا برابر لیزا مایس استرالیایی به میدان خواهد رفت.
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی امشب یا فردا شب اعلام می شود.
ملی‌پوشان ایرانی در شرایطی در اولین تقابل باید فردا به مصاف آلمان بروند که در هفته نخست که به میزبانی ژاپن برگزار شد، نتایج خوبی نگرفته و انتقادات زیادی را به جان خریدند
پرونده سوپر لیگ کاراته در حالی فردا در سالن شهید افراسیابی بسته می شود که سه تیم شانس کسب عنوان قهرمانی دارند و نتایج رودرو این تیم ها تکلیف قهرمان را مشخص می کند.
طبق نتایج یک تحلیل جدید، مشاغلی که به طور منظم فرد را در معرض مواد شیمیایی خاص قرار می‌دهند، به نظر می‌رسد به طور پیوسته خطر ابتلا به سرطان پانکراس (لوزالمعده) را افزایش می‌دهند.
نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد زنان در روز‌های تعطیل و آخر هفته دارای استرس کمتری هستند. در واقع پس از یک هفته کار طاقت فرسا در مدرسه یا خانه، اکثر مردم منتظر یک آخر هفته بدون استرس هستند.
هاوارد آیزنستات، کارشناس مسائل ترکیه در دانشگاه لورنس و اندیشکده پروژه دموکراسی خاورمیانه در واشنگتن به خبرگزاری فرانسه می‌گوید: «نمی‌توانم با اطمینان به نتایج این نظرسنجی‌ها نگاه کنم. بسیاری از تحلیلگران خارجی تصور می‌کنند فقط به این دلیل که اوضاع اقتصادی خراب است، رای‌دهندگان نظرشان را تغییر می‌دهند، اما الزاما این گونه نیست. تصور من این است که بخش بزرگی از رای‌دهندگان حزب عدالت و توسعه، بعد از اینکه اندکی روی گزینه‌های دیگر فکر کردند، دوباره به این حزب بر می‌گردند.»
مربی فولاد گفت که مس کرمان تیم سخت کوش و قابل احترامی است و آنها فردا کار سختی برابر این تیم در پیش دارند.
نتایج تحقیق کنونی نشان داد که بین نحوه راه رفتن یک فرد و شخصیت وی رابطه وجود دارد.
نتایج مطالعه‌ای که روز دوشنبه ۲۰ فوریه در یک نشریه معتبر علمی منتشر شد بهبود کامل بیماری ایدز در یک فرد آلمانی پس از دریافت پیوند مغز استخوان به تایید رسیده است.
نتایج تحقیقات دانشمندان نشان داد که سطح یخ یک لایه روان کننده منحصر به فرد دارد که خود ترمیم شونده است.
سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد: مزایده فوق‌العاده شماره ۵۶۶ خودروهای خارجی عصر روز سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ رمزگشایی و برندگان معرفی خواهند شد.
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی نیویورک‌تایمز نشان می‌دهد در صورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در شرایط کنونی، رئیس‌جمهور پیشین این کشور، فرد پیروز خواهد بود.
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد در واقع هر چه سن بالاتر می‌رود ژنتیک اهمیت کمتری دارد بنابراین، در حالی که ترکیب ژنتیکی فردی می‌تواند به پیش‌بینی بیان ژن در جوانی کمک کند، اما در پیش‌بینی اینکه کدام ژن با افزایش سن افزایش یا کاهش می‌یابد، اهمیت کمتری دارد.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، مدعی شد تیمش برابر اینتر فرصت خوبی برای جبران نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان دارد.
نتایج بررسی‌ها نشان داده است که خشکسالی که اروپا، چین و آمریکای شمالی را بین ژوئن و آگوست فرا گرفت، احتمالاً هر ۲۰ سال یک بار در سطوح فعلی گرمایش رخ می‌دهد.
مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه اعلام کرد: نتایج مجدد آزمون فوق‌العاده‌ وکالت فردا منتشر می‌شود.
تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روز سوم مسابقات یک طلا و یک برنز کسب کرد و فردا هم شانس کسب ۳ مدال دیگر را دارد. با توجه به نتایج به دست آمده در ۱۰ وزن، نایب قهرمانی ایران قطعی شده و آمریکایی ها قهرمان شدند.
براساس نتایج به دست آمده موسسه افکارسنجی ملت، ۵۸.۵ درصد از مردم ترجیح می‌دهند دولت هفت قلم کالای اساسی را به قیمت سال قبل و از طریق کالابرگ عرضه کند و در مقابل ۲۸.۶ درصد ترجیح می‌دهند به ازای هر فرد ماهانه مبلغ ۳۰۰ یا ۴۰۰ هزارتومان نقدی اختصاص یابد.
نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که در نتیجه جنگ اتمی احتمالی بین آمریکا و روسیه، بیش از پنج میلیارد نفر به دلیل قحطی جان خود را از دست خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ