اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مربی تیم ملی کاراته بانوان تاکید کرد که قدرت کاراته در آسیا لحظه به لحظه در حال تقسیم شدن است.
نتایج تحقیقی نشان داد که جایگزینی آب با نوشیدنی‌های دیگر می‌تواند به کاهش وزن پنج پوندی (۲.۲۶۷ کیلوگرم) کمک کند.
ارومیه - چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی عصر جمعه با قهرمانی ایران و معرفی قهرمانان ۱۰ وزن در سالن ۶ هزار نفری ارومیه به پایان رسید.
ارومیه - نفرات برتر مسابقات ۵ وزن دوم چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی بعد از ظهر جمعه در ارومیه مشخص شدند.
ارومیه - نتایج مسابقات ۵ وزن نخست چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام تختی در ارومیه مشخص شد.
ماریت بون، یکی از محققان این تحقیق از مرکز پزشکی دانشگاه لیدن در هلند اظهار کرد: نتایج مطالعه ما نشان می‌دهد که زمان بهینه برای قرار گرفتن در معرض سرما در یک زمان خاص از چرخه ۲۴ ساعته بدن است.
بر اساس نتایج تحقیقات جدید کنگره اروپایی چاقی در دوبلین ایرلند، طب سوزنی گوش همراه با یک رژیم غذایی کنترل‌شده می‌تواند به طور قابل توجهی وزن بدن، شاخص توده بدن و چربی آن را کاهش دهد.
در روزی که نفرات باتجربه اغلبا در حد و اندازه خود کار نکردند، علیرضا یوسفی توانست به صورت غیررسمی رکورد جهان را جابجا کند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران با یک طلا، یک نقره و سه برنز و کسب عنوان سومی تیمی آسیا به کار خود پایان داد.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در ۱۰ وزن تنها موفق به کسب یک مدال طلا شد و به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.
رقابتهای پنج وزن اول سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا با کسب یک مدال طلا و دو مدال برنز برای تیم ملی ایران به پایان رسید. نتایجی که برخلاف انتظارات رقم خورد.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدنی سیب معروف می‌تواند کاهش وزن را بدون ورزش یا تغییر رژیم غذایی افزایش دهد.
حدود نیمی از جمعیت جهان دچار کمبود ویتامین D هستند و نتایج مطالعه‌ای نشان داده است که کاهش وزن با نوشیدن شیر که حاوی سطوح بالایی از کلسیم و ویتامین D است، دو برابر خواهد شد و هر دو با کاهش وزن مرتبط هستند.
نتایج یک مطالعه نشان داده است که ۱۰۰۰۰ قدم در روز، که حدود ۳۵۰۰ قدم از آن‌ها به عنوان فعالیت بدنی متوسط تا شدید برای حداقل ۱۰ دقیقه باشد، با افزایش کاهش وزن در یک مداخله رفتاری همراه با یک رژیم غذایی با کالری محدود مرتبط است.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف غذا‌ها با فیبر بالا با طول عمر بیشتر مرتبط است با این حال، این غذا‌ها نباید فرآوری شده باشند.
تنها فینالی که در پنج وزن اول مساوی نشد، وزن 97 کیلوگرم بود که گلیج، رکابی را راحت برد. چهار فینال دیگر با نتایج مساوی به پایان رسید و برنده با امتیاز آخر مشخص شد.
نتایج مطالعات نشان می‌دهند که راهبرد‌های کاهش وزن زیادی وجود دارند که هیچ ربطی به ورزش ندارند. اصطلاحا مغز شما باید به دهان شما برسد و سیگنال سیر شدن تان را بفرستد و این کار زمانی که با سرعت در حال خوردن غذا هستید سخت‌تر می‌شود.
نتایج تحقیق جدید نشان داد که غذا خوردن در اواخر روز با گرسنگی بیشتر در یک دوره ۲۴ ساعته مرتبط است.
نتایج یافته‌هایی که در مجله چاقی منتشر شده نشان داد تعداد گام‌ها در پیاده روی مانع از افزایش وزن نمی‌شود، حتی در بین کسانی که روزانه ۱۵ هزار قدم راه می‌رفتند.
نتایج فینال و رده‌بندی سه وزن کشتی آزاد قهرمانی جهان
نماینده وزن 90 کیلوگرم تیم ملی جودو گفت:‌ مقابل تیم‌های خوب دنیا توانستیم بجنگیم و مدال برنز تیمی را از چنگ حریفان‌مان در بیاوریم.
در پایان مسابقات صبح، رامین طاهری در وزن ۸۷ کیلوگرم و علی اکبر یوسفی در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به مسابقه نهایی راه یافتند و امید آرامی در وزن ۶۰ کیلوگرم، محمدجواد رضایی در وزن ۶۷ کیلوگرم و امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند.
نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد مصرف تمام وعده‌های غذایی بین ساعت ۷ صبح تا ۳ بعدازظهر به کاهش وزن کمک می‌کند.
نتایج قرعه کشی آزادکاران پنج وزن نخست تیم ملی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ