تیم پاری‌سن‌ژرمن برای انجام این مسابقه دقایقی پیش وارد شهر ریاض شدند و لیونل مسی هم مطابق معمول بیش از دیگران مورد توجه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصویری از احساساتی شدن کودکانی که همراه مسی و رونالدو وارد زمین شده‌اند.
کیم کارداشیان می‌گوید دیدار فرزندانش با لیونل مسی و گرفتن پیراهن امضا شده از او بهترین روز زندگی‌شان بوده و آن‌ها را دیوانه کرده بود.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در کنار خرید بزرگ باشگاهش لیونل مسی قرار گرفت و با انتشار این تصویر درباره علت به خدمت گرفتن ستاره بزرگ آرژانتینی توضیح داد.
تصویر فیل فودن، ستاره جوان منچسترسیتی، توسط یک گروه هنری مشهور که پیش از این دیوارنگاره‌هایی از لیونل مسی، دیه‌گو مارادونا و محمد صلاح را خلق کرده بود بر دیوارهای این شهر نقش بست.
خبرگزاری فرانس‌پرس از توافق نهایی لیونل مسی با الهلال عربستان خبر داد و اعلام کرد که این انتقال نهایی شده است.
تصویر جالبی از حضور کریستیانو رونالدو در جشن رمضان دبی به دست آمده است.
تصویر منتشر شده از لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، در کنار مارسلو گایاردو و پیراهن ریورپلاته با اسم این بازیکن مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.
نکته جالب این دیدار حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه پارک دو پرنس بود و او از نزدیک عملکرد فاجعه مسی و امباپه را تماشا کرد. او چند روز قبل هم دیدار آرسنال مقابل اسپورتینگ را در ورزشگاه امارات از نزدیک تماشا کرده بود.
کریستیانو رونالدو در تونل رختکن استادیوم مرسول پارک بابت تمجید از لیونل مسی به خشم آمد.
در مراسم بهترین های فیفا در سال 2022 مسی و همسرش بر روی فرش قرمز این مراسم حاضر شدند.
این درگیری‌ها و حواشی به هیچ عنوان برای بینندگان، هواداران حاضر در ورزشگاه و به طور خاص کودکان جالب نیست و تصویری زشت از فوتبال را به نمایش می‌گذارد
میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا امشب پای تلویزیون نشستند تا دیدار دوستانه پاری‌سن‌ژرمن و منتخب ریاض را تماشا کنند. مسابقه‌ای که از صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش نشد و لیونل مسی و کریستیانو رونالدو دو اسطوره فوتبال جهان پس از مدت‌ها روبروی یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار دوستانه با نتیجه ۴-۵ به نفع پاری سن ژرمن به پایان رسید. لیونل مسی، مارکینیوش، راموس، امباپه و اکیتیکه برای پاری سن ژرمن و رونالدو (۲ گل)، هیون سو و تالیسکا برای منتخب النصر و الهلال گلزنی کردند.
عربستانی‌ها که در چند روز گذشته با میزبانی از سوپرکاپ اسپانیا بین بارسلونا و رئال مادرید و سوپرکاپ ایتالیا میان آث‌میلان و اینترمیلان توجه علاقمندان به فوتبال را به «ریاض» جلب کرده بودند دست به یک اقدام غافلگیرکننده جدید زدند.
کریستیانو رونالدو، بازیکن پرتغالی النصر، قبل از رویارویی با پاری سن ژرمن با ترکی الشیخ وزیر ورزش عربستان دیدار و گفتگو کرد. تصاویر نشان می‌دهد که شخصی قهوه عربی به رونالدو تقدیم کرد و او با خوردن کامل قهوه از طعم آن استقبال کرد. تیم پاری سن ژرمن فرانسه عصر امروز پتجشنبه با حضور لیونل مسی مقابل ستاره‌های الهلال و النصر در ورزشگاه بین المللی ملک فهد ریاض دیدار خواهد کرد.
یک ماه از قهرمانی آرژانتین در قطر می‌گذرد. ستاره آلبی سلسته در این رقابت‌ها مسی بود. به‌همین خاطر هر کسی به شکلی قدردانی خود را از مهاجم آرژانتینی نشان می‌دهد. کشاورز اهل کوردوبا در زمینش چهره مسی را به تصویر کشید. او با بهره‌گیری از یک الگو به شکلی بذرپاشی کرد که چهره ستاره آرژانتینی در زمینش نقش ببند. ماکسیمیلیانو اسپیناتسه آن را به مهاجم تیم ملی کشورش تقدیم کرد و گفت: برای مسی که شکست‌ناپذیر است.
پنجشنبه شب در بازی دوستانه بین پاری‌سن‌ژرمن و منتخب فوتبال عربستان، کریستیانو رونالدو و لیونل مسی دو رقیب قدیمی دنیای فوتبال شاید برای آخرین بار مقابل یکدیگر قرار گیرند. حالا در انیمیشنی این تقابل به تصویر کشیده شده است./خبرآنلاین
تصویری از پیراهن تیم «منتخب ریاض» در فضای مجازی منتشر شده و ادعا می‌شود این پیراهن برای تقابل با تیم پاری سن ژرمن طراحی شده است.
تصاویری از ستاره های دنیای فوتبال که با هوش مصنوعی به دوران کودکی خود بازگشته اند، حسابی مورد توجه قرار گرفته است.
آرژانتینی‌ها تصویر اول صفحه ویکیپدیای دیوید بکام را با عکس پاپو گومز، بازیکن آرژانتینی سویا، عوض کردند چرا که مسی و آگوئرو در مصاحبه‌ای او را با بکام مقایسه کرده بودند.
کاربران در فضای مجازی، تصاویر لحظه قهرمانی مارادونا و مسی را با همدیگر مقایسه کردند.
تیاگو، فرزند ارشد لیونل مسی، سرود مشهور تیم ملی آرژانتین را روی کاغذ نوشت و مادرش تصویر آن را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
جام جهانی قطر به دو بازی پایانی یعنی رده‌بندی و فینال رسید. آقای گل مسابقات احتمالا از بین مسی و امباپه که هردو پنج گله هستند، معرفی خواهد شد. البته آلوارز از آرژانتین و اولیویه ژیرو از فرانسه هم چهارگله هستند. شانس کمی برای بازیکنان کرواسی و مراکش هم وجود دارد. کفش طلای جام بیست‌ودوم ساخت آدیداس را در تصویر می‌بینید
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور امور خارجه در دیدار با وزیر حمل و نقل ونزوئلا بر عدم وجود محدودیت در توسعه مناسبات با کشور ونزوئلا، بر لزوم افزایش مناسبات تاکید کرد.
استایل ایستادن دو فوق ستاره برزیلی و آرژانتینی تیم پاری‌سن‌ژرمن، سوژه رسانه‌ها شده است. این زوج در بارسلونا و پاریس هم‌تیمی شدند و بارها پشت ضربات ایستگاهی ایستادند اما عادت شان این سه تصویر مشابه را ثبت کرده

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ